@PlatynowyBazant20 wygląda jak auto które się sporadycznie wkręca na obroty
@Ten_koles_od_bialego_psa no niestety diesel 2 litry a jeździ głównie po gminnych i miastach
@Ten_koles_od_bialego_psa na jakie obroty diesel powinien się wkręcać, jak często itp? Pytam, bo jeżdżę 2.0TDI z DSG, które uwielbia operować na niskich obrotach. Jak jadę 140kmph to mam 2000 RPM na 7 biegu.
@KierownikW10 2000 to już duże obroty, turbo napierdala i wszystko leci do planety, gorzej jak jedziesz po mieście ciągle w korku
@KierownikW10 warto chociaż raz w miesiącu przegonić gnoja po autostradzie, tak ~50 km, żeby przepalił ten syf. DSG czy tam G7 to jeszcze chuj, wiem bo sam mam, moja matula ma 9G i to już jest kurwa kpina xD jadąc 30 km/h jedziesz na 4 biegu. I nie da rady przeciorać go na niższych biegach, bo po chwili i tak sobie go podbija. DPF oczywiście już wielokrotnie czyszczony.
@KierownikW10 jak jedziesz 140km/h to nic się specjalnie nie osadza. Takie zapchanie jak wrzucił @PlatynowyBazant20 to wina jazdy na niskich obrotach w ruchu miejskim na niewielkie dystanse. Nie ma ciśnienia które normalnie nie pozwala się osadzać nagarowi. Oczywiście w twoim aucie też się pewnie coś osadza ale jeśli masz diesla na jazdę A do B a nie do-jazdy z A do B to nie ma jakiś specjalnych powodów do obaw.
Aczkolwiek EGR w VAG się lubi pchać w niektórych modelach przez głupie oprogramowanie.
Czyszczenie w 2.0 nie jest jakoś specjalnie trudne tylko trzeba kupić sobie nowe uszczelki bo stare przy demontażu zaworu są z reguły spękane.
@kubex_to_ja Można to modyfikować zmieniając shiftpointy skrzyni, każdy bardziej ogarniety tuner ogarnie. Bardzo popularna modyfikacja w nowszych samochodach.
Cieszę się okrutnie, bo nic tak nie dołuje "jak wszystko idzie źle, a jeszcze do tego auto się zesra"
@PlatynowyBazant20
Co ty wiesz o zapchanym EGR.
Pa na to.
@myoniwy chyba tankujemy to samo paliwo 😀
@myoniwy raczej wie więcej porównując zdjęcia.
Niecierpie zawalonych EGR
@PlatynowyBazant20 daj bez ubra... Znaczy nagaru
@serel nie zrobiłem fotki. Już skręcony i po jeździe próbnej DK86 do Katowic i spowrotem
To teraz się trzymajcie. W nowszych autach wpadli na pomysł by egr ciągnął spaliny aż z za pdfa. No super pomysł spaliny przefiltrowane i chłodne no po prostu zajebiście. Do momentu aż sie ceramika w filtrze nie zaczyna sypać i rozwala silnik. Kurtyna.
@KUROT ktoś tu Chisa oglądał;)
@TEAM profesor to jeden z ulubionych moich jutuberow
@KUROT jakie silniki? "Nowsze auta" to trochę za szeroka kategoria
@PlatynowyBazant20 według mnie ostatnio trochę mniej kontentu, który mnie interesuje, ale poziom cały czas trzyma
@PlatynowyBazant20 lepiej zajrzyj do dolotu jak tak
przeciez to pierwsza rzecz ktora sie wywala, razem z DPFem, amatorzy
@bartek555 dpfa w 16 letnim aurisie nie było na szczęście
@bartek555 a to się nie zaślepia?
@Banan11 egr tak i wykodowuje, zeby bledu nie wywalal, dpf wycina
@bartek555 kiedyś miałem lancia z EGRem zaślepionym kawałkiem puszki żubra 😀
@PlatynowyBazant20 ja w beeemwe kiedys mialem metalowa kulka z lozyska na ktoryms tam przewodzie i gitara xD
@bartek555 jak ten padnie to kupię żubra wyleję i zaślepiam
Zaloguj się aby komentować