Komentarze (13)

@szczekoscisk też tak lubię się zgubić. Może sprzęt mam słabszy na dziury, ale dajemy radę. Najwyżej się trochę wypchnie.

Różnie bywa 😁

5f335143-66df-4f8f-81cb-985f3676e5e0

@szczekoscisk też miałem tygryska jedyny turystyk dla chłopów 170cm ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)


Czasem trochę za nim tęsknię ( ͡° ʖ̯ ͡°)

@Zly_Tonari gość od którego kupiłem tego trampka mógł mieć coś w ok. 170cm. Z żoną był tym sprzętem w Tadżykistanie.

czy to pirelli scorpiony? jak sie sprawują na asfalcie?

@mikeeho akurat tutaj jest słynny mitas E-09 w legendarnym duecie z THC 80 na przedzie. Ale aktualnie mam z tyłu Pirelli Scorpion Rally, nie czuje dużej różnicy między Mitasem a Pirelli czy to w terenie czy na trasie. Obie wyją a miękki przedni zawias powoduje że przy hamowaniu łatwo blokuje koło. Testowane przy prędkościach do 120km/h. Z tego co kojarzę najgorzej było przy jakiś 70km/h, a później albo wyły mniej albo szum wiatru zaczynał grać główne skrzypce.

Piękny transalp. To jura krakowsko-częstochowska?

@michal-g-1 to okolice Warszawa (jakiś szlak "drogą wierzb")

Podróżowałeś polskim odcinkiem TET?

@oliwka-milek jeszcze nie a przynajmniej nie świadomie. Parę razy chyba leciałem TET'em przy okazji kręcenia się.

@szczekoscisk kraj piękny, długi i szeroki, są i miejsca i widoki. I bez TET’a można podróżować, jednak ciekawi mnia ta traska, stąd ciekawskie pytanie. Przyczepności względnej, bezawaryjności totalnej

Zaloguj się aby komentować