Lewica obraża kobiety. Dobra widziałem już wszystko. XD
#oswiadczenie #lewica #heheszki #bekazlewactwa
39fe8ef8-440c-4794-af65-bfb9061618f8
walus002

Prawdę powiedział

¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯

Arkadian

@walus002 jak? Pomijając już genezę to wyrok wydała Przyłębska. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

walus002

Prawdę w sensie, że kobiety głosujące na konfe to coś ładniej mówiąc dziwnego.

Arkadian

@walus002 rozwiń. Tylko jakby się dało merytorycznie. Żyjemy w kraju w którym powinna panować wolność poglądów. Polityk który podobno walczy o prawa kobiet obraża te które mają odmienny światopogląd. Jak dla mnie pokazal tym wpisem szowinistyczne podejście. "Kobieta jest głupia i zaczadziala jeżeli ma poglądy podobne do naszych przeciwników". Tak to widzę.

bujsieboga

'Prawdę w sensie, że kobiety głosujące na konfe to coś ładniej mówiąc dziwnego.


@walus002 Kobiety (w zdecydowanej wiekszosci) od zawsze przyjmuja poglady swoich partnerow. Ale skad moze wiedziec to pedal lub dzieciak ktory cycka widzial tylko podczas karmienia.

@Arkadian

smierdakow

@Arkadian jak mnie to irytuje, że wszyscy wypierają powody, które powodują głosowanie na Konfederację, jak oni chcą tę kampanię prowadzić, jak nie rozumieją co się dzieje

Arkadian

@smierdakow tez mnie to frapuje I wszystko zmierza do tego że zaczną się zastanawiać dopiero po wyborach, a I tak winę zrzuca na wszystkich dookoła, ale nie na siebie. Liczę że właśnie dochodzimy do przełamania w polskiej dyskusji politycznej, bo dzięki tej polaryzacji i tej nienawiści wylewającej się zewsząd albo społeczeństwo się opamięta, albo można rozpocząć zrzucanie nuków.

VanQuish

A to wszędzie takie są. Tak jak w RedPillowych spolecznościach są babki co nie chca kobiet praw do głosowania. One do tego stopnia mają czerepy wyprane, że nawet powtarzają. "Nie słuchaj porad Kobiety" będąc kobietą.

ff655828-ff20-43ec-bb53-a2cc78acd5a8
Arkadian

@VanQuish nie można tak generalizowac i mówić że wszystkie czy nawet większość kobiet głosujących na Konfederację to jakiś margines. Z chęcią bym poczytał komentarz rozowych które zamierzają głosować na Konfederację, bo nie jeden tutaj mógłby się zdziwić o prawdziwych pobudkach ich wyboru. Tylko już kilka osób przykłasnelo Śmieszkowi że "taka kobieta jest głupia" i też się nie dziwię że nie chcą się udzielać skoro prawdopodobnie zostanie wylane na nie wiadro pomyj.

Piotr_Chlopas

@VanQuish Akurat ta na zdjęciu ma zajebiste argumenty, np bardzo szybko gasi kobiety wyrażające zdanie, że faceci nie są im do niczego niepotrzebne a i na inne tematy trafnie opisuje rzeczywistość.

VanQuish

@Piotr_Chlopas A mówisz o tych podcastach gdzie płacą randomowym laską z ulicy, które nie mają pojęcia o debatowaniu, prawach i ogólnie temacie by je potem wywalić jak tylko jedna ma jakiś mądry argument. Z tego co widziałem to uciekła z podcastu ostatnio na którym cytowano jej słowa.

lexico

@VanQuish

"Nie słuchaj porad Kobiety" będąc kobietą.


Akurat Pearl wielokrotnie udowodniła, że to prawda

VanQuish

@lexico Jaaassneeee. Dlatego poszedłem jej poradą i nie posłuchałem jej. NIe widzisz logicznego ... problemu z tym stwierdzeniem z ust ... no kobiety.

Piotr_Chlopas

@VanQuish Mówię ogólnie o wypowiedziach różnych, często ostro odklejonych laskach. Nie można mieć za złe kobiecie, że miażdży ich argumentami.

Piotr_Chlopas

@VanQuish Podaj link, obejrzę z ciekawości jak uciekała.

Piotr_Chlopas

@VanQuish a w której minucie ucieka? Bo 3h to nie mam tyle czasu, na końcu też nie widać żeby uciekła.

VanQuish

@Piotr_Chlopas No ja mówię o konkretnych wypowiedziach. Gadasz o osobach co dziennie tylko o tym czytają kontra randomowe osoby z ulicy. Ja jebię, ludzie co to oglądają to jak oglądanie trudnych spraw dla sfrustrowanych mężczyzn. Rel.


Można zrobić odwrotnie takie podcast, weźmiesz grupkę kolesi z ulicy i nie wygadają się z większości tego o czym bedziesz gadał. lol

VanQuish

@Piotr_Chlopas Tak ja wiem, ze was tylko interesują nagłówki, warto całe zobaczyć jakiego ŁUPNIA dostaje. Jak nie potrafi wybronić swoich Haseł.

Piotr_Chlopas

@VanQuish Nie nagłówki ale widzę, że znowu masz problem z pisaniem. Piszemy codziennie a nie "co dziennie" To pewnie dlatego, że mało czytasz.

Napisałeś ucieka, rozumiem, że nie ucieka/wybiega ze studia tylko w twoim rozumieniu ucieka od odpowiedzi.

Przecież to co ona mówi ma potwierdzenie w statystykach. Np większość kobiet z portali randkowych leci na faceta 8-10/10 nawet jak jest 5, ona to wytyka, wytykają to właściciele portali randkowych. Taki przykład jeden z wielu.

VanQuish

@Piotr_Chlopas Wyszła z podcastu. To pewnie dlatego, że nie mam pochodzenia polskiego. Więc lepiej by mi sie pisało np. po angielsku. A na portalu randkowym jakie inne opcje masz przekazania czegoś innego jak wygląd? Juz pomijam fakt, że portale randkowe to w 4/5 faceci i odsetek populacji aktywnie z nich korzysta. Gdyby zobaczyć badania sytuacji gdzie jest więcej kobiet niż facetów to sytuacja jest zupełnie odwrotna.


To jest kwestia OPCJI. Jak jesteś facetem co ma dobre foto, i masz dużo matchy to robisz dokładnie to samo. Wybierasz najlepsze matche. Robisz dokładnie to samo o co obwiniają kobiety. Gra jest winna nie płeć. w tym wypadku. A ci powiem, że 90% kolesi jak mi laski pokazywały to ma foto w kiblu przy obspermionym lustrze, w ciemnych okularach rodem jestem seryjnym mordercą. Trochę śmieszne.

Piotr_Chlopas

@VanQuish

To pewnie dlatego, że nie mam pochodzenia polskiego.


A ja nie czytam tylko nagłówków, zrozumiał teraz?


Na razie jestem na 19 minucie i mówi sensownie, nawet jeśli uważam, że rozwody to coś normalnego to rozumiem konserwatywki bardziej niż feministki.


Wracając, do tematu


A na portalu randkowym jakie inne opcje masz przekazania czegoś innego jak wygląd?


No takie, że możesz być inteligentnym gościem gdzie wygląd dla facetów nie ma już takiego znaczenia i wartości jakimi się kierują także. Przecież rozmawiasz to już daje kolejne pole do oceny, poza tym zdjęcia przez kobiety są retuszowane do granic.


Juz pomijam fakt, że portale randkowe to w 4/5 faceci i odsetek populacji aktywnie z nich korzysta.


Bzdura


"Na jedną użytkowniczkę serwisów randkowych przypadało niemal dwóch użytkowników, co oznaczało blisko dwóch mężczyzn na jedną kobietę."


i odsetek populacji aktywnie z nich korzysta.


Bzdura, no chyba, że 6mln to odsetek

"w styczniu 2023 roku, ponad 6 milionów polskich internautów korzystało z usług randkowych, co stanowiło co piątego użytkownika internetu."


Gdyby zobaczyć badania sytuacji gdzie jest więcej kobiet niż facetów to sytuacja jest zupełnie odwrotna.


Nadal kobiety polecą na kilku facetów 8-10/10 a reszta odpada lub ma niskie szanse.


To jest kwestia OPCJI. Jak jesteś facetem co ma dobre foto, i masz dużo matchy to robisz dokładnie to samo. Wybierasz najlepsze matche. Robisz dokładnie to samo o co obwiniają kobiety.


Jasne, że facet będzie korzystał z tych 95% lasek, chodzi o to, że laski nie szukają wśród swojej granicy atrakcyjności jak facet a co śmieszniejsze ma wymagania większe niż jest w stanie zaoferować a to już się facetów nie tyczy.


A ci powiem, że 90% kolesi jak mi laski pokazywały to ma foto w kiblu przy obspermionym lustrze, w ciemnych okularach rodem jestem seryjnym mordercą. Trochę śmieszne.


Myślałem, że temat anegdot skończyliśmy.

To jak z kobietami, które retuszują zdjęcia i w rzeczywistości nie są takie jak się przedstawiają a to, że część facetów nie potrafi się zareklamować to inna sprawa, kobiety też mają z tym problem i to akurat dotyczy i jednych i drugich.

VanQuish

@Piotr_Chlopas "że możesz być inteligentnym gościem" Ok jak przekażesz, że jesteś inteligętny na Tinderze? Na podstawie zdjęcia. Pisze to na twoim czole czy koleś stojący w białym kitlu i fryzurą Einsteina?


"poza tym zdjęcia przez kobiety są retuszowane do granic." - No ale co to ma odnośnie argumentu?


"75.8% of Tinder Users Are Male" - To są oficjalne statystyki z TINDERA 2023. Ok to prawie 3/4.


" 8-10/10" - Nie wiem, to jestem tym 8+ bo nie miałem problemów na tinderze żeby trzaskać randki. Może 8/10 to jakość fotki się zgodzę. Profesjonalną fotką możesz pokazać się w dorbym świetle, nie ukrywam to fakt.


"chodzi o to, że laski nie szukają wśród swojej granicy atrakcyjności" - Chcesz powiedzieć, że kolesie 6 nie dają w prawo na laskach 7+. To najgłubsza rzecz jaką słyszałem. Nawet moja dziewczyna jest w kwestii wyglądu znacznie lepiej oceniana niż ja. Ja jako facet, szukałem NAJLEPSZEJ PARTNERKI jaką dam radę znaleźć. W sumie znalazłem. Ale i tak w klubach pochodziłem do dziewczyn z po za mojej ligi. to normalne.


Anegdot? Memy nie wzięły sie z niczego lol.

993e1b94-c28d-46e7-be40-50f2ef8bf59a
Piotr_Chlopas

@VanQuish

Ok jak przekażesz, że jesteś inteligętny


Rozmową.


No ale co to ma odnośnie argumentu


To, że częściej oszukują.


To są oficjalne statystyki z TINDERA 2023. Ok to prawie 3/4


To już nie 4/5 a w Polsce już 45% kobiety, 55% faceci.


Nie wiem, to jestem tym 8+ bo nie miałem problemów na tinderze


To fajnie a ja nigdy nie potrzebowałem portali żeby się umawiać z laskami.


Profesjonalną fotką możesz pokazać się w dorbym świetle, nie ukrywam to fakt.


Fotka jest jedynie twoim wyobrażeniem o sobie, w rzeczywistości każdy wygląda gorzej.


Chcesz powiedzieć, że kolesie 6 nie dają w prawo na laskach 7+. To najgłubsza rzecz jaką słyszałem.


(Najgłupsza) Nie, chcę powiedzieć, że goście np 5/10 nie szukają lasek 9/10, co znaczy dają w prawo? Że dają im znać, że są zainteresowani? Nigdy nie byłem na takich portalach to nie wiem.

Tacy goście częściej szukają w swoich granicach, co nie oznacza, że jak im się panna spodoba to dają ale to zainteresowanie inaczej się rozkłada, zerknij czasem na statystyki.

Oni zdają sobie sprawę ze swojej atrakcyjności i uderzają w niższe partie, kobiety robią odwrotnie.


Świat memów jest fajny ale to tylko memy, to tak jakbyś nigdy nie widział kobiet robiących fotek w damskim wc na tle obsranego kibla z koleżanką w środku. Tutaj jest po równo akurat.

3f794bf1-62cc-4950-b8cf-c7e232ab6a4c
VanQuish

@Piotr_Chlopas "Rozmową" - Dlatego zadałem pytanie wcześniej. Jak laska ma do wyboru 200-500 matchy dziennie. Ja miałem tylko 50 dziennie i mi się już nie chciało gadać z każdą. To z każdym ma rozmawiać żeby wywnioskować który jest inteligętny?


"To, że częściej oszukują." - Aha. Ok. To się z nimi nie umawiaj. lol. Jaki to ma związek z czymkolwiek. Finalnie i tak spotkacie się na żywo. Ryzyko rozmawiającego. Tu przynajmniej widzisz od razu i możesz zapytać o inne zdjęcie.


"To fajnie a ja nigdy nie potrzebowałem portali żeby się umawiać z laskami." - Co to za hasło HAHA. Nie wiem jak mmożna nie korzystać, że jedziesz do nowego miasta, wakacje i już kogoś poznajesz zanim tam dojechałeś nawet. Co kto woli.


" a w Polsce już 45% kobiety, 55% faceci." - Ok ale weź pod uwagę, że dużo polek patrzy tez za granicę. więc no.


"Tacy goście częściej szukają w swoich granicach," - Szukają bo dostali kosza i zmniejszają standardy. to oczywiste. Sądzisz, że jakby przed kolesiem 4/10 wyskoczyła laska 10/10 i powiedziała, że chce z nim być itp. To by powiedział. Ooo nie dzięki, znam swoją wartość. On by nawet jak żonę miał to by ją pewnie zostawił tego samego dnia.


Ten obrazek co podesłałeś. Lol. 1955. Kobiety miały mokre majtki do każdego faceta. FACTS XD. A może teraz mają wybór ludzie i stwierdzają kij, mam pracę i nie muszę być z obslizgłym kolesiem bo tylko taki mi został. Co w tym złego? Sam Jakbym miał być z kimś kto mi się nie podoba tez wolał bym być sam.

Piotr_Chlopas

@VanQuish

To z każdym ma rozmawiać żeby wywnioskować który jest inteligętny?


To zależy czy ona szuka gościa inteligentnego czy dobrze zbudowanego czy dobrze wyglądające czy majętnego. Jak szuka inteligentnego to nie na podstawie fotek a tylko rozmowa. Więc może rozmawiać z tymi, którzy przywitali się niesztampowo.


To się z nimi nie umawiaj. lol. Jaki to ma związek z czymkolwiek.


Lol, taki, że częściej oszukują, więc jak ktoś wybiera przez portale randkowe to życzę mu powodzenia podwójnie


Tu przynajmniej widzisz od razu i możesz zapytać o inne zdjęcie.


No nie widzisz, każde zdjęcie da się wyretuszować w kilka sekund, to co widzisz to tylko iluzja, w rzeczywistości zawsze jest gorzej.


Co to za hasło HAHA. Nie wiem jak mmożna nie korzystać, że jedziesz do miasta i już kogoś poznajesz zanim tam dojechałeś nawet. Co kto woli.


Normalne, może dlatego, że spotykałem dziewczyny i rozmawiałem z nimi na żywo zamiast szukać ich na jakiś portalach. Kiedyś gość mnie spytał ze zdziwieniem jak ja wyrywałem laski w LO jak nie miałem samochodu, powiedziałem, że grałem na gitarze w szkolnym zespole i temat się szybko skończył XD ale to były inne czasy.


Szukają bo dostali kosza i zmniejszają standardy. to oczywiste.


To co piszesz jest tylko w twojej głowie, chodzi o to, że kiedyś łatwiej było o znajomości bo laski nie miały tak sztucznie wygórowanych oczekiwań. Np laska 2/10 spotykała się z gościem 2/10 i mieli dzieci, dziś ona zostaje z kotem a on ze swoją ręką.


Sądzisz, że jakby przed kolesiem 4/10 wyskoczyła laska 10/10 i powiedziała, że chce z nim być itp. To by powiedział. Ooo nie dzięki, znam swoją wartość


Nie przeczę, że i takie sytuacje mogą się zdarzyć tylko jest to margines w granicach błędu. Takie coś się nie stanie poza pojedynczymi przypadkami. Opisałem wyżej dlaczego.


Ten obrazek co podesłałeś. Lol. 1955. Kobiety miały mokre majtki do każdego faceta. FACTS XD.


Nie, to znowu jest tylko w twojej głowie i tak, jak wynika z obrazka dobierali się właściwie i nikt nie był samotny a patrząc po dzisiejszych depresjach zarówno kobiet jak i facetów to jednak był atut.


A może teraz mają wybór ludzie i stwierdzają kij, mam pracę i nie muszę być z obslizgłym kolesiem bo tylko taki mi został.


Kiedyś też mieli. Jasne, wybierają świadomie samotność bo wolą być z gościem 9/10 niż z kimś poniżej 5 mając samemu 4. Logiczne, albo wszystko albo wcale i statystycznie zostają same do końca. Albo jak już lubisz memy


Co w tym złego? Sam Jakbym miał być z kimś kto mi się nie podoba tez wolał bym być sam.


Nic, po prostu uważam, że dziś świat robi fikołka i pierze mózg kobietom, że w swoim życiu zawsze spotkają swoich chadów a życie zawsze ich kopie w dupę i to jest śmieszne.

Później jest zderzenie ze ścianą i oczekiwania maleją, życie.

3a782f36-d2a4-44bf-bff7-e70146d694b7
VanQuish

@Piotr_Chlopas "zależy czy ona szuka gościa inteligentnego czy dobrze zbudowanego czy dobrze wyglądające czy majętnego." - Serio męczysz mnie. Już to ustaliliśmy, że inteligętnego. Nic nie przeczy, że ktoś może dobrze wyglądać i byc inteligętny. Ma gadać z 200 kolesiami? każdemu dać równe szanse by to odkryć mając tylko foto przed sobą?


"więc jak ktoś wybiera przez portale" - Jaki to ma związek zz dyskują. ŻADEN.


", w rzeczywistości zawsze jest gorzej" - Wykańczasz mnie. Co to ma za znaczenie?! Beyonce w prime też pewnie na foto lepiej by wyglądała niż na żywo. Jakaś wyszykowana w klubie wygląda lepiej niż rano, zawiódł byś się jakby ciut gorzej na żywo wyglądała? Jak oglądasz zdjęcie twojej laski na foto wypicowaną i potem na nią patrzysz. WIesz co GORZEJ wyglądasz Live juz CB nie chcę. Co to za argumenty.


"bo wolą być z gościem 9/10 niż z kimś poniżej 5 mając samemu 4" - Mniejsza oto jak Ty to ustalasz czy Czaszki mierzysz, że ktoś jest 5 czy 4/10. To indywidualna sprawa co kto robi z życiem.


Szczerze ja też nie chciał bym być z laską, która mi się nie podoba. Nikt mnie nie pytał czy chce być na tym świecie, teraz mi będą wmawiać, że muszę być z jedną czy drugą osobą. Aaa ok random na necie mówi, że społeczeństwo manipuluje mną, jak będę patrzeć w jej koślawe oczy wystarczająco długo to mi się spodoba. Aooo dzięki za klaryfikacje.

Piotr_Chlopas

@VanQuish


Serio męczysz mnie. Już to ustaliliśmy, że inteligętnego.


Ja cię męczę a to ty masz problem ze zrozumieniem co napisałem kilka komentarzy wcześniej XD toć napisałem już na samym początku, że rozmowa najszybciej weryfikuje a nie zdjęcie XD

btw inteligentnego, pisz po polsku.


"więc jak ktoś wybiera przez portale" - Jaki to ma związek zz dyskują. ŻADEN.


Ależ ma jak najbardziej. Kobiety oszukują częściej na zdjęciach więc napisałeś żebym się z nimi nie umawiał na co odpisałem, "więc jak ktoś wybiera przez portale randkowe to życzę mu powodzenia podwójnie ", czego nie rozumiesz?


zawiódł byś się jakby ciut gorzej na żywo wyglądała?


Ale fikoł, zawiódłbym się jakby nie przypomniała tej ze zdjęcia i była karykaturą samej siebie.


Jak oglądasz zdjęcie twojej laski na foto wypicowaną i potem na nią patrzysz.WIesz co GORZEJ wyglądasz Live juz CB nie chcę. Co to za argumenty.


Ja mam to szczęście, że moja rzadko się maluje, jak już to robi, to nie jest to kilo tapety.

Ja cały czas piszę o oszukiwaniu a nie delikatnym makijażu tylko chamskim retuszu kiedy zamiast kobiety ze zdjęcia spotykasz ulaną lochę, która wygląda jakby ta osoba ze zdjęcia była przynętą a nie rzeczywistą osobą.

Taki znak naszych czasów, gdzie laska 4/10 próbuje zaimponować facetowi 8/10 zdjęciem, które nie ma nic z rzeczywistości. Ot, znak naszych czasów.


Mniejsza oto jak Ty to ustalasz czy Czaszki mierzysz, że ktoś jest 5 czy 4/10. To indywidualna sprawa co kto robi z życiem.


Po co mierzyć, wystarczy porównać atrakcyjność ze zdjęcia z obrazem prawdziwym i wiesz, no chyba, że cierpisz na jakąś chorobę, która nie pozwala ci dostrzec różnicy.

Jasne, a badania i statystyki swoją drogą pokazują spier... dzisiejszych lasek. Na szczęście to już nie mój problem a temat dla socjologów.


Nikt mnie nie pytał czy chce być na tym świecie, teraz mi będą wmawiać, że muszę być z jedną czy drugą osobą.


Niesamowite, nikt cię tu nie prosił na ten świat, biedactwo XD książek też ci nikt nie każe czytać ale czasem warto by rozumieć, dlaczego spierdolenie w społeczeństwie staje się normą.


jak będę patrzeć w jej koślawe oczy wystarczająco


Nie wiem, może twój przykład zadziała. Pokazałem tylko, że na przykładzie portali randkowych, gro z tych lasek szuka swojego księcia pod wpływem prania mózgu w mediach a życie wygląda zupełnie inaczej. Na koniec zostają samotne na własne życzenie bo chad ich nie chciał. Dlatego laska z filmu ma sporo racji w tym, że część z tych kobiet przecenia swoją atrakcyjność i na końcu cierpi, zderza się ze ścianą a to tylko przykład jeden z wielu.


Tak jak w RedPillowych spolecznościach są babki co nie chca kobiet praw do głosowania. One do tego stopnia mają czerepy wyprane, że nawet powtarzają. "Nie słuchaj porad Kobiety" będąc kobietą.


Te babki mają więcej RiGCzu niż te kobiety szukające księcia i to jest fakt. Po prostu nie zrozumiałeś kto ma tu sprany łeb i raczej już nie zrozumiesz.

lexico

@VanQuish

NIe widzisz logicznego ... problemu z tym stwierdzeniem z ust ... no kobiety.

Nie, jej nie słucham, ale lubię oglądać jak kobiety dostają u niej zwiechy intelektualnej

VanQuish

@Piotr_Chlopas "że rozmowa najszybciej weryfikuje a nie zdjęcie XD" - Czyli laska musiała by każdemu dać swipe right i nie patrzeć na foto i pogadać z nimi. To jest twoja porada. To chyba przy tysiącach rozmów dziennie by musiała rzucić pracę. Ja nawet bym tak głupiej porady nie zastosował.


Portale randkowe to mały procent populacji. Ty daleś sobie wyprać mózg, że każda kobieta szuka tego "Chada" . Nawet nie korzystając z tych portali nadmienię. Gdzie w prawdziwym świecie większość jest w związkach, jak wyjdziesz z piwnicy zauważysz normalne pary. Normalny koleś i normalna dziewczyna.


"Na koniec zostają samotne na własne życzenie bo chad ich nie chciał. " - To najbardziej incelowski tekst jaki słyszałem. Mściwy i małostkowy w swojej natrze. Niby masz dziewczynę takie rzeczy gadasz. Nie mów więcej.


Skąd wiesz, że będą samotne, może są Bi i znajdą sobie dziewczynę. Dużo procent osób w zwiazkach czują się samotnie. I tak mówimy o jakimś paruprocentach. Gdzie historycznie tylko 40% facetów miało potomstwo.


"Te babki mają więcej RiGCzu"


Szkoda, że nie żyją swoimi poradami Pearly 26, Samotna, Bez Ślubu. Po za tym, że sama mówi, że kobiecie prime to 25. Więc ona nie żyje swoją poradą. Podobnie jak reszta RedPill. Podobnie z całą resztą, taki Donovan to pamiętam gadał, że kobiety powyżej 25 lat to "ResztkI", a sam ma żonę, która jest o wiele starsza od niego, podchodzi pod 50 i jest samotną matką. Można by tak wymieniać.


Tego nie da się wymyślić co za Ironia.

Piotr_Chlopas

@VanQuish


Czyli laska musiała by każdemu dać swipe right i nie patrzeć na foto i pogadać z nimi.


Ja nie wiem jak to się odbywa na tych portalach bo z nich nigdy nie korzystałem, wyraźnie napisałem, że to czy facet jest inteligentny nie wyczyta na zdjęciach tylko w rozmowie, jak to zrobi to jest już jej problem, są różne portale randkowe pewnie w jakieś może wysłać wiadomość, pogadać zamiast czekać na dopasowanie.


To jest twoja porada.


Ja bym radził, żeby nie używać jakiś pośredników tylko jak ci się podoba dziewczyna to podejść i zagadać, zapytać o drogę, zapytać o ciekawe miejsca w mieście, zaprosić na sok itp itd to jest najlepszy sposób na poznanie kogoś.


To chyba przy tysiącach rozmów dziennie by musiała rzucić pracę. Ja nawet bym tak głupiej porady nie zastosował.


Bo nie jesteś gościem inteligentnym dlatego nie rozumiesz co napisałem.


Portale randkowe to mały procent populacji.


No, w Polsce 6mln to taki mały procent XD


Ty daleś sobie wyprać mózg, że każda kobieta szuka tego "Chada"


Nie, to się nazywa hipergamia i wytłumaczyłem wcześniej na czym to polega, znowu nie zrozumiałeś. Także po tym co piszesz raczej nie jesteś obcokrajowcem tylko nieoczytanym, mało pojętnym chłopcem.


Nawet nie korzystając z tych portali nadmienię


Tak jak lekarz nie musi mieć raka by wiedzieć jak się postępuje. Badania statystyki etc, polecam.


Gdzie w prawdziwym świecie większość jest w związkach, jak wyjdziesz z piwnicy zauważysz normalne pary. Normalny koleś i normalna dziewczyna.


Nic to nie zmienia przy rosnącej licznie singli. Co z tego, że widzę i samotników i pary jak przyszłość pokazuje, że liczba singli będzie rosnąć? Ja bym ci radził chłopcze wyjść z tej piwnicy bo masz słabe pojęcie o dzisiejszym świecie, nawet nie o polityce tylko gadasz takie bzdury nie rozumiejąc dlaczego tak się dzieje.


To najbardziej incelowski tekst jaki słyszałem. Mściwy i małostkowy w swojej natrze. Niby masz dziewczynę takie rzeczy gadasz. Nie mów więcej.


Z dwucyfrowym iq daleko nie zajedziesz. Tłumaczyłem to wcześniej, na rynku wartość kobiety maleje z czasem, nie bądź jak baba, pozbądź się na chwilę emocji i spójrz na liczby i statystyki. Jeśli hipergamia działa w ten sposób, że więcej kobiet chce tych z góry a dostaną nieliczne, to żyjąc takim przeświadczeniem kończą z kotem i pilotem w ręku a jak uda się dziecko, to będzie samotną matką tak jak 20% Polek w społeczeństwie. Chcesz się z tym bić? XD Jak to mówią "turnus mija a ja niczyja", później jest depresja obwinianie facetów, że nie podołali wysokim wymaganiom a to tylko natura, biologia, gadzi mózg.


Skąd wiesz, że będą samotne, może są Bi i znajdą sobie dziewczynę. |

Dość głupie, starasz się widzę. Może znajdzie i nie będzie już samotna a może zasili te 5mln singli do 2035 roku i będzie zastanawiać się co takiego źle w życiu zrobiła. Facetów też to dotyczy, szczególnie jak w połowie życia zdają sobie sprawę, że ich życie nie jest nawet w połowie wyobrażeniem także spokojnie, problem dotyczy dwóch stron.


Dużo procent osób w zwiazkach czują się samotnie. I tak mówimy o jakimś paruprocentach.


Nie wiem jak to wygląda w związkach, jeśli czują się samotnie to tych "singli" jest procentowo więcej niż podają statystyki.


Gdzie historycznie tylko 40% facetów miało potomstwo.


Dzietność spada, 20% matek nie ma ojca i lecimy w dół, rozwiązań systemowych jak nie ma tak nie ma. Rocznie 400tys tatusiów, słaby wynik ale też nie ma co się dziwić, muszą mieć partnerki a te nie bardzo chcą więc dzietność spada.


Szkoda, że nie żyją swoimi poradami


CO znaczy, że nie żyją swoimi poradami? Przecież mówią tak jak to wygląda z punktu widzenia nauki. Peek dla kobiet to jakieś 23-25 lat, dla facetów jakieś 15 lat później. Tzw ściana 30 lat, po tym czasie ich wartość jest na równi z facetami, później spada a u facetów rośnie, socjologia dobrze tłumaczy te zjawiska. Moją żonę poznałem kilka miesięcy przed jej 30tką także jak nie znajdzie do 40tki to będzie mieć poważny problem. Jak ma 26 lat to patrząc po przesuwającej się granicy pierwszego dziecka ma jeszcze czas i na męża i na dziecko.

Piotr_Chlopas

@VanQuish


Podobnie jak reszta RedPill.


redpill to jest ogólnie wiedza na temat rynku facet-kobieta obranego z emocji. To jest coś na zasadzie pewnych wskazówek by być facetem a nie życiową pizdą uganiającą się za laskami, które i tak ich nie chcą. Dlatego im gość wcześniej zrozumie jak to wygląda tym mniej będzie błędów popełniaj w relacji damsko-męskiej.


taki Donovan to pamiętam gadał, że kobiety powyżej 25 lat to "ResztkI"


Nigdy bym nie powiedział, że resztki, to kwestia indywidualna.


a sam ma żonę, która jest o wiele starsza od niego, podchodzi pod 50 i jest samotną matką


To chyba nie jest samotną matką skoro jest jego żoną XD


Można by tak wymieniać.


To tylko nadmienię, że ten cały Ethan powiedział kiedyś, że ćwiczenia fizyczne to strata czasu i jak patrzę na niego to rzeczywiście się z nim zgadzam, ulany gość z minimalnym testosteronem, który wygląda trochę jak pizda z przewagą estrogenu, co jest charakterystyczne dla ulanych przegrywów. Także w drugą stroną też jest sporo do powiedzenia.

VanQuish

@Piotr_Chlopas " Badania statystyki" - Bazujące na pojedyńczym procencie populacji tinder. Albo badania sądarzowe, które te kanały głównie robią w grupie 100 osób, co ciężko nazwać badaniami. BRO SCIENCE. Najlepsze te badania czaszek, RedPill jest creepy. Centralnie jest to taka obiektyfikacja ludzi, mierzenie ich metrykami jak Naziole.


"na zasadzie pewnych wskazówek by być facetem a nie życiową pizdą" - Z czego jej główni promoterzy właśnie nimi są. Taki Fresh co lasce płacił żeby udawała jego dziewczynę na podcaście i nawet mu buziaka nie dała. NIe mogę z tych dwóch. Mieć Lambo i nie potrafic wychaczyć laski.

To są ci bohaterowie? Albo Fit co laską płacił na koncie Sugar Daddy. Całe te dotacje fanów poszły na jakąś zorganizowaną akcję żeby zaruchali ale nawet miliony nie pomogły. Przynajmniej wydając tą kasę dziewczynie na kamerce jakieś cycki by zobaczyli.


A kolesie tam głównie przychodzą, w komentarzach by wylewać swoje frustrację. Obojętnie jaki filmik. To tysiące kolesi co wylewają frustracje. Nikt z nich nie polepszy swojego stanu. Nikt się nie stanie z 5/10 7/10 . Będą tkwić w goryczy i frustracji co widać po Twoich wypowiedziach. OOOO będą samotne te kobiety, zemsta nastanie. Jest to żałosne.


"To chyba nie jest samotną matką skoro jest jego żoną XD" - No miała dziecko zanim się poznali, pistacjo mózgi.


" Także w drugą stroną też jest sporo do powiedzenia." - Tylko on nie daje porad jak rozmawiać z kobietami. Ironicznie też jest w długoletnim związku. Nie jest to tematyka jego kanału. NIe sądzisz, że to problem gdyby ktoś prowadził kanał motoryzacyjny nie potrafiąc jeździć samochodem. W sumie RedPill tak wygląda.


W sumie nie będę odpowiadał na personalne zaczepki, jesteś randomem z internetu. Tylko odpowiadam, żeby jakiś biedak nie posłuchał porad ludzi, co nawet nie zbudowali zdrowych relacji, kobiety traktują jak Dziury do rozmnażania. Co jest głównym powodem dlaczego ich Gra jest do bani.


Ja na zakończenie powiem, bo dla mnie RedPill nie dziwi mnie, że pomimo dekad tego gówna dalej są samotni. Nie dziwi ale też Cieszy, bo centralnie konkurencja przez to jest tak niska, że wystarczy być normalnym kolesiem i zbudować jakiś Vibe. Bo ile razy słyszałem, że w końcu normalny facet, bo reszta nie potrafi się powstrzymac żeby swoje żale na pierwszej randce gadać albo o polityce czy jakieś frazy z redpill. Potem się dziwią, że są sami.

Piotr_Chlopas

@VanQuish

Bazujące na pojedyńczym procencie populacji tinder.


Na portalach randkowych


Albo badania sądarzowe, które te kanały głównie robią w grupie 100 osób


ja prld sondażowe.

Zaczyna się XD to nie badania, skończ już dziecko z tym, dyskutuj z faktami a nie twoim widzimisie bo już od dawna mnie ta dyskusja bawi.


Centralnie jest to taka obiektyfikacja ludzi, mierzenie ich metrykami jak Naziole.


Statystycznie każdy z nas ma gadzi mózg i w chwilach np zagrożenia reaguje tak samo, z tym się nie dyskutuje. Każdy jest inny a mamy pewne zachowania, które nas cechują, można spojrzeć jak wygląda rozkład zainteresowań na portalach randkowych i widzieć, że to nie przypadek. Ale złe badania XD

Jakoś obiektywizacja ci nie przeszkadza jak widze po twoich tekstach ale z tym już nie masz problemu XD


RedPill jest creepy


Dla kogoś kto nie rozumie czym jest, może być nawet zagrożeniem XD Redpill to tylko nazwa a to jest po prostu wiedza czego można się spodziewać po kobietach i nie jest to wiedza tajemna. Byłem redpillowcem zanim to było modne XD Może dla jakiegoś cuckoldztwa redpill może być creepy albo dla przegrywa ale to normalne podejście do dzisiejszego świata kobiet i warto z pewnych wskazówek korzystać.


Z czego jej główni promoterzy właśnie nimi są.


Jej główni promotorzy już dawno nie żyją, gdyż to o czym mówisz to tylko termin a postawy są znane od dawien dawna, także zupełnie niepotrzebnie tu się uzewnętrzniasz bo nie wnosi to nic do tematu. Jakoś mi się przydawała ta wiedza więc dlaczego inni mieliby jej nie używać? Zawsze znajdą się skrajności ale tak jest wszędzie od lewa do prawa.


Mieć Lambo i nie potrafic wychaczyć laski.


*wyhaczyć

Myślę, że ty sobie ten świat w głowie projektujesz a rzeczywistość jest inna niż ci się wydaje, szczególnie, że znam środowisko ludzi majętnych i wiem, że żadnego problemu z laskami nie mieli a też mieli swoją wartość i nie pozwalali sobie wejść na głowę ani zdominować (czyli typowi redpillowcy jak się ich nazywa) więc bredzisz na podstawie jakiś przykładów z netu o których nawet nie słyszałem.


Będą tkwić w goryczy i frustracji co widać po Twoich wypowiedziach|


No popatrz placku, a ja nic nie napisałem o goryczy czy frustracji no chyba, że złe badania takie są i źli badacze tego problemu udowadniają ci, że są sfrustrowani XD Typie, ty z każdym zdanie pokazujesz, że nie rozumiesz ani polityki, ani damsko-męskich relacji, piszesz o normalności nie definiując czym dla ciebie jest, bo może się okazać, że latasz z jęzorem za laską i to nazwiesz normalnością albo będziesz wykosztowywał się na prezenty i na końcu dostaniesz w dupę i to nazwiesz normalnością.


OOOO będą samotne te kobiety, zemsta nastanie. Jest to żałosne.


No żałosne jak patrzę na twoje komentarze w których coraz częściej kłócisz się z badaniami bo są złe XD

Ani nie ma tam zemsty ani frustracji a ocena sytuacji jaka nastała i nastanie za 10 lat. Idź do ludzi, którzy stwierdzają, że singli będzie przybywać i powiedz im, że są sfrustrowani No kuźwa, czerwony nosek sobie doklej i wszystko się będzie zgadzać.


No miała dziecko zanim się poznali


a to twój tekst


a sam ma żonę, która jest o wiele starsza od niego, podchodzi pod 50 i jest samotną matką


Czyli nie jest samotną matką a była, nawet nie potrafisz składnie i logicznie zdania napisać pistacjogłowy.

Jakbyś napisał była, wiedziałbym, że skoro jest jego żoną to była a nie JEST gamoniu.


Tylko on nie daje porad jak rozmawiać z kobietami

W sumie RedPill tak wygląda.


Nie, nie wygląda. Redpill nie daje porad jak rozmawiać z kobietami tylko pokazuje pewne cechy i zachowania a nie ściągi z poradników. Prosty przykład, każda kobieta na pierwszym miejscu postawi dziecko i jego dobro ponad partnera, niby zrozumiałe a niektórzy nie zdają sobie sprawy, że wchodząc w taki związek muszą się z tym liczyć i gdzie tu redpill uczy jak ma rozmawiać z takimi kobietami? Nie rozumiesz o co w tym chodzi po prostu.


że pomimo dekad tego gówna dalej są samotni.


Ja tam nie mam pretensji do nikogo, bo swoje życie ustawiłem tak jak chciałem a to, że media, kultura promują kobiety jako te niezależne, piękne sprzedając im w filmach bajki o pięknym królewiczu, będzie miało swoje następstwa, więc nie dziwi mnie, że 60% singli to kobiety.

Piotr_Chlopas

@VanQuish


że wystarczy być normalnym kolesiem i zbudować jakiś Vibe


XD no właśnie pisałem o tej twojej definicji normalności wcześniej. Dla jednego będzie latanie z jęzorem za kobietą, dla drugiego kupowanie drogich prezentów a trzeci będzie dawał tyle ile dostaje. Ten twój vibe można zbudować na wspólnej płaszczyźnie a nie wygórowanych oczekiwaniach i traktowaniu gości jak bankomaty, po to jest redpill żeby panowie nie wpadali w pułapki kobiet.


bo reszta nie potrafi się powstrzymac żeby swoje żale na pierwszej randce gadać albo o polityce czy jakieś frazy z redpill. Potem się dziwią, że są sami.


Jakbym gadał takie smuty jak tu zaprezentowałeś to bym pewnie był samotny XD

Posługujesz się jakimiś plackami z netu, którzy jak to w necie, próbują szpanować kasą i nie ma w tym nic redpillowego i bierzesz ich za jakiś główny przykład czy promotorów, to co piszesz to bullshit.


Czy będziesz się kłócił z nauką, badaniami czy słupkami wykresów to nie zmienisz tego, że kobiety szukają lepszych od siebie a faceci nie mają z tym problemu by brać takich jakimi sami są. Hipergamia skutecznie skróci rozwój ale spoko, jak to mówią, dobre czasy rodzą słabych ludzi.

VanQuish

@Piotr_Chlopas "Portale randkowe" - Dalej to maly % populacji. 53% jest zadowolona. Z czego ok. 30% to fake profile. Nic nie będę dować to jest po prostu żałosne na tym etapie. Się potem dziwić, że 90% świata patrzy na to i nie bierze was poważnie.


"NIe ma tam zemsty albo frustracji" - Ok. Zachęcam do odpalenie tych podcastów i potem poczytanie komentarzy. Nic więcej nie musze mówic. Rel.


Zatrzymaj ślinotok bo widzę, że chcesz przegadać kogoś na połowę z tych rzeczy czytam i oleję jak pozwolisz. Ostrzega kolesi przed laskami co ich niby z kasy okrada, a przy okazji wmawiając im, że są nieadewkatni jak nie są top 1% i mają być "Dostarczycielami, a kobieta bez praw do głosowania ma być w kuchni i do tego mają aspirować, wciskając im kursy jak Tate niby kasę zarabiac z DropShipingu, które są darmowe na google. Tajemna wiedza ja jebię.

Piotr_Chlopas

@VanQuish


Dalej to maly % populacji. 53% jest zadowolona. Z czego ok. 30% to fake profile


Widzę wchodzi juz widzimisie XD Te 30% Amerykanów, które próbowało randek online to pewnie też fake XD a co 5 para poznająca się online to pewnie te fake konta XD


a kobieta bez praw do głosowania ma być w kuchni


ja bym to rozciągnął tak samo na facetów, przy czym jakiś test na inteligencję i wiedzę o ekonomii skutecznie ograniczyłby ludzi o wątpliwej inteligencji i wiedzy. To akurat dobry pomysł.


NIe ma tam zemsty albo frustracji. Zachęcam do odpalenie tych podcastów


Nie skorzystam, czytałem o redpillu więc wiem op czym mówię, co innego jacyś pozerzy a co innego redpill. To tak jak u nas lewica, która usilnie próbuje zbudować państwo socjalne w której bogaci mają utrzymywać biednych i płacić horrendalne podatki bo tym razem się uda. Każdy wie, że to bullshit.


No tu już pofrunąłeś XD Czyli żadnej wiedzy w temacie nie masz, oprócz swojego widzimisie, no to tyle.


btw trafił mi się tutaj komentarz gościa, który pyta ludzi o radę, mianowicie laska z którą się spotkał dwa razy pojechała z jakimś typem na wakacje na dwa tygodnie i on się poważnie pyta co powinien zrobić. Każdy mu podpowiada, żeby olał laskę szczególnie, że zna gościa dłużej. Tu redpill nie jest potrzebny bo to się rozumie dosłownie ale są sytuacje, gdzie nie trzeba oglądać jakiś pozerów z yt żeby rozumieć, że laski grają, kombinują i warto nauczyć się grać w tę grę żeby zminimalizować straty.

VanQuish

@Piotr_Chlopas Co mają dane populacji do ilości użytkowników? Bo kont możesz utworzyć ile chcesz. Nawet nie muszą być ze stanów lol tylko zmienić lokalizację. Dwa wrzucasz wszystkich do jednego wora, wymijając % osób, które już są w związkach, a mają profil czy duży procent LGBT, którzy z tych apek korzystają. Dlatego nikt tych wypocin bazując na takich rzeczach nie bierze poważnie. Bo nie są to poważne analizy, tylko rzucane są gołe dane bez kontekstu.


1/5 związków. Co dalej nic nie mówi. W jaki sposob to wymierzyli populacji, czy ilości na osobę. Ciekaw jestem metologii tego badania. Jaka próbka była badanych. Mam znajomego, który co chwilę jest z inną osobą, już w paruset można by policzyć głównie z online. Nikt nigdy go nie pytał ile ma partnerek. Co zaburzył by trochę statystykę biorąc pod uwagę, że srednia ilość partnerów w USA to 4-8 w przeciągu życia.


"czytałem o redpillu" - nie Ciebie zachęcam, tylko ludzi co to czytają żeby poczytali komentarze pod tymi filmami.


" że laski grają, kombinują i warto nauczyć się grać w tę grę" - Ok czekam na statystyki tych kolesi, od dekad, Uczniów tych mistycznych szkół, żeby dominowali na rynku randkowym.

bf90b9e1-de17-44f0-aec8-a7a32c5b660a
Piotr_Chlopas

@VanQuish

Co ma dane populacji do ilości użytkowników? Nawet nie musi być ze stanów lol tylko zmienić lokalizację.


Dane, które podawałem odnoszą się do ludzi korzystający z tych portali a nie wrzucałem nic do jednego wora. Nie odnosiłem się do lgbt, i nie dzieliłem tego na grupy jakby dla ciebie to jacyś pomyleńcy byli nie szukający swojej połówki XD Ludzie korzystają z portali randkowych i tyle a to czy ci się wydaje, że profil lgbt należy traktować jako coś niepoważnego czy profil kogoś kto jest w związku to jest to twój problem i problem małżonki/małżonka posiadacza takiego konta.


Może powinieneś wrócić do clue rozmowy czyli do faktu, że odsetek tzw singli rośnie, związane jest to z hipergamią głównie u kobiet a odpowiedzią na hipergamię jest redpill, który nie jest żadną formą poradników jak gadać z kobietą jak insynuowałeś XD Jeśli wierzyć badaniom, że za 10 lat będziemy mieli 6mln singli w PL, to idzie w złym kierunku i twoje przykłady są kulawe, tak jakbyś był cuckoldem i całą winę za ten stan rzeczy obwiniał facetów no to przyznaj się, że jesteś i po sprawie. Jakby sama hipergamia kobiet tłumaczy dlaczego tak się dzieje a ty przezabawnie opisujesz o jakiś zdjęciach facetów w okularach w kiblach, jakby kobiety w kiblach zdjęć nie robiły XD No ogólnie porażka, że próbujesz udowodnić, że hipergamia to nic takiego bo będziesz miał więcej dziewczyn dla siebie XD No własnie nie o to chodzi ale skoro nie zrozumiałeś wcześniej to nie zamierzam się powtarzać.


Dwa, kompletnie nie rozumiesz czym jest redpill i uznajesz to za wiedzę tajemną XD co jest o tyle śmieszne, że dla ciebie ta wiedza jest creepy XD Nie wiem co jest creepy w zdrowych kontaktach damsko-męskich gdzie obie strony się szanują a nie tylko jedna, ale wystarczy napisać, że znasz to jedynie z youtubowych kanałów pokroju tych bohaterów o których napisałeś wcześniej i po sprawie.

VanQuish

@Piotr_Chlopas "Odnoszą się do ludzi korzystających" - No nie Ty podałeś dane 30%, które odnoszą się do ogółu osób, które KORZYSTAŁY. Duża różnica. Korzytających aktywnie użytkowników to ok. 9%. Już pomijam, że spora część z tych kont jest fake, przynajmniej 1/10 matchy to oszuści. Ale dla Naukowca RedPill to kolejna rzecz, która udowadnia teorię RedPill. Bo te konta wydoją z niego kasę.


Nie dzielą na grupy, a trzeba z prostego powodu, bo skoro ma wspierać Męsko-Damskie teorie Redpill, to logiczne, że konta osób homoseksualnych nie będą wspierać Teorii RedPill, z oczywistego powodu, bo tyczą się relacji Damsko-Męskich, chyba logiczne. Lesbijka odrzuci 100% zapytań od kolesi. To są tylko dwa przykłady, a jest tego dużo więcej, by pokazać, że budowanie jakichkolwiek teorii na tej podstawie, no jest to pseudonaukowe przebieranie.


Pozostawię to na tym, nie chce mi się tego drążyć


"Do clue rozmowy" – Nie. Single To zmiana tematu. Mało kto i tak tutaj to czyta. A Ciebie mi nie zależy do przekonywać.


"Całą winę za ten stan rzeczy obwiniał facetów" - Nie. Wytykam tylko dziury w metodologii pobierania danych, na którym ten cały syf jest zbudowany.


"I uznajesz to za wiedzę tajemną XD" - Nie. To po prostu było prześmiewcze stwierdzenie.


"Jedynie z youtubowych kanałów pokroju tych bohaterów, o których napisałeś wcześniej"


“Jedynie” to twoja wersja, której nie przedstawiłeś na początku, Nie zaprzeczyłeś temu co mówią, że się nie zgadzasz. Więc nie o tym jest dyskusja, tylko o kanałach takich jak Pear, których bronisz. głównych promotorach tego co gadają bo oni mają wpływ I zasięgi. Których Ty nie masz. Miałeś okazje wytknąć jej błędy I przedstawić swoją wizję, którą dopiero teraz robisz.


Główna widownia to nastolatkowie. Dowiedzą się od Pearly, że brak praw u kobiet jest ok, niewolnictwo tez było ok, bicie kobiet w związku to nie powód rozwodu, zdrada faceta bywa ok. Wszystko oparte na jakiś dziurawych statystykach. Nikt nie przeczyta wybielania PJOTERA z twoim 3 osób zasięgu.


“jakbyś był cuckoldem “ “przyznaj się, ze jesteś” - Stary odpisałeś mi w WEEKEND o 2:00 w nocy. Sugeruje mi to, że masz bardzo słabe życie społeczne. Wygląda jakbyś był moim Cuckoldem. Bo mi odpisujesz zamiast robić coś ciekawego. Na to zresztą też odpiszesz gwarantuje. Bo ja już tego nie zrobię szkoda, mojego czasu.

Piotr_Chlopas

@VanQuish


> Ale dla Naukowca RedPill to kolejna rzecz, która udowadnia teorię RedPill


Człowieku, że tak sobie zażartuję, redpill to nie jest żadna teoria, pisałem wyraźnie, że z częścią tego co mówi ta dziewczyna się zgadzam bo mówi tak jak to wygląda w rzeczywistości a część to ich własne przemyślenia jak np brak możliwości rozwodów gdzie redpill nic o tym nie mówi.


> To są tylko dwa przykłady, a jest tego dużo więcej, by pokazać, że budowanie jakichkolwiek teorii na tej podstawie, no jest to pseudonaukowe przebieranie.


Weź ty najpierw poczytaj czym jest redpill bo pajacujesz, pajacujesz i nic z tego nie wynika, hipergamia jest faktem, możesz sam to sprawdzić, kobiety stały się roszczeniowe i chcą mieć 10% najlepszego towaru a dla wszystkich nie starczy, na końcu płaczą do poduszki zostając w najlepszym przypadku samotnymi matkami bo z ich nastawieniem żaden normalny facet nie wytrzyma.


> Nie. Wytykam tylko dziury w metodologii pobierania danych, na którym ten cały syf jest zbudowany.


Ty nie masz pojęcia czym jest redpill bo pokazujesz przykłady anegdotyczne kilku kanałów i ich bohaterów i to jest dla ciebie redpill zabawne.


>Nie. To po prostu było prześmiewcze stwierdzenie.


Nic dziwnego, nie znasz tematu nawet, więc możesz się jedynie posmiać z czegoś czego nie rozumiesz.


>“Jedynie” to twoja wersja, której nie przedstawiłeś na początku, Nie zaprzeczyłeś temu co mówią, że się nie zgadzasz. 


Cały czas się na nich powołujesz więc "jedynie". Już tyle razy tłumaczyłem wcześnie, że nie chce mi się powtarzać.

Piotr_Chlopas

@VanQuish


>tylko o kanałach takich jak Pear, których bronisz


To co ja oglądałem to była orka na tępych dzidach uważających, że np nie potrzebują facetów by żyć bo wszystko same zrobią na co ona pokazuje im przykłady z życia z danymi dotyczącymi zatrudnienia kobiet w tych zawodach i okazuje, że to co mówią te kobiety to stek bzdur a Pear po prostu ich punktuje i na tym polega to, że mając dane można prostować krzywy obraz tych niezbyt bystrych kobiet i najlepsze, że te kobiety także chcą tego faceta top of the tops samemu będąc marną trójką/czwórką.


>Których Ty nie masz. Miałeś okazje wytknąć jej błędy I przedstawić swoją wizję, którą dopiero teraz robisz.


Nie mam bo nie siedzę tyle przed kompem/telefonem co ty i reszta tutejszych przegrywów. Ja w tym czasie jak wy piszecie swoje śmieszne komentarze zarabiam pieniądze, buduję, inwestuję i wchodzę tu od czasu do czasu pośmiać się z cuckoldów twojego pokroju bo też lubię się pośmiać, z teoretyków takich jak ty.


>Główna widownia to nastolatkowie. Dowiedzą się od Pearly, że brak praw u kobiet jest ok, niewolnictwo tez było ok, bicie kobiet w związku to nie powód rozwodu, zdrada faceta bywa ok. Wszystko oparte na jakiś dziurawych statystykach. Nikt nie przeczyta wybielania PJOTERA z twoim 3 osób zasięgu.


No ty i reszta przegrywów. Ja nie wiem kto ogląda akurat ją, nie mam wglądu w jej statystyki dotyczące kanału, jak masz to pokaż a jak nie, to pajacujesz zupełnie niepotrzebnie. Ja jedynie odnoszę się do tego, że ona ma rację w wielu kwestiach i tyle, nie spędzam tyle czasu co ty na pisaniu debilnych komentarzy, postów, których i tak nikt nie czyta. Wyrażam swoją opinię na podstawie tego co widziałem z jej udziałem a nie wgłębiam się w jej prywatne życie czy to co mówi i z czym się mogę nie zgadzać.


>Stary odpisałeś mi w WEEKEND o 2:00 w nocy. Sugeruje mi to, że masz bardzo słabe życie społeczne. 


Najpierw placku cebulowy zajrzyj co ten termin oznacza bo nie bardzo się orientujesz jak widzę. Dwa prowadziliśmy rozmowę, może zapomniałeś ale ja coś pisałem, ty coś odpisałeś a zapytałem czy jesteś cuckoldem bo twoje podejście, jak napisałem wyżej jest ciekawie jednostronne a to jest taka cecha charakterystyczna wszystkich białorycerzyków/cuckoldów.

Na twoim miejscu przejrzałbym twój czas poświęcony na pisanie komentarzy, postów bo chyba masz problem nie tylko z życiem towarzyskim. Normalni ludzie nie siedzą przed ekranem pisząc co godzinę bo nikt normalny nie kumplowałby się z kimś kto swoją uwagę poświęca telefonowi zamiast ludziom w realu.


>Bo mi odpisujesz zamiast robić coś ciekawego. Na to zresztą też odpiszesz gwarantuje. Bo ja już tego nie zrobię szkoda, mojego czasu.


Dlaczego miałbym nie odpisać Co prawda po powrocie z Chorwacji ale zawsze znajdę czas by pośmiać się z przedstawicieli nizin społecznych projektujących swoje problemy w świecie wirtualnym. Moja rada, wyjdź do ludzi zamiast pisać o rzeczach o których nie masz pojęcia, od tego nie zarobisz kasy, nie spełnisz marzeń a już tym bardziej będziesz się utwierdzał, że masz rację choć twoje życie towarzyskie jest jak widzę, w necie a to tylko imitacja, nic prawdziwego. Temat został już wyczerpany dawno temu, już przy hipergamii, nie trzeba nawet wchodzić w szczegóły, żeby widzieć, że coraz więcej ludzi będzie samotnych. To są fakty a resztę możesz pudrować a nie zmieni to rzeczywistości.

Masz rację poświęć swój czas na pisanie co godzinę komentarza w innym wątku bo to taka praca XD

bleblebator-bombambulator

@Arkadian lewica na zachodzie wszczeła już otwartą wojnę z feministkami, więc kto szkodzi kobietom?

Arkadian

@bleblebator-bombambulator nawet i w Polsce w temacie aborcji lewica przyłożyła jedną rękę do obecnego stanu rzeczy. Ale kto by tam szukał sedna, lepiej zrzucać na innych. Sumienie czyste i przepraszać nie trzeba.

bleblebator-bombambulator

@Arkadian niedocenianie zmysłu politycznego kaczora to największy błąd naszej opozycji. To co wtedy zrobił, to jak nasłał feministki na lewicę a przy okazji utrącił ustawe liberalizującą aborcję to mistrzostwo

Arkadian

@bleblebator-bombambulator tyle razy nad tym myślałem co chciała osiągnąć lewica wyprowadzając kobiety na ulicę z hasłami "moja *ipa moja sprawa" czy "będę usuwała kiedy będę chciała" nie mając żadnej mocy sprawczej. Nie tworzyli rządu, nie mieli większości. Ba rząd był konserwatywny. Mogli zmieniać prawo w 2007-2015 ale tego nie zrobili. Z bezstronnej perspektywy wygląda to na chęć zdobycia punktów poparcia przez polaryzację tematu. Bardzo cyniczne, wyrachowane i bezczelne zachowanie w stosunku do kobiet. Poświęcono na tej wojnie ideologicznej kobiety dla chwilowego rozgłosu. Nie chce mi się wierzyć że nie było ani jednej osoby która by nie powiedziała "słuchajcie, nie mamy większości, nie mamy możliwości wprowadzenia naszych postulatów, większościowy rząd jest konserwatywny nie zaogniajmy tematu, bo każdej akcji towarzyszy reakcja, a my nie mamy dobrych kart". Najsmutniejsze w tym wszystkim jest to że społeczeństwo tego nie dostrzega bądź nie chce dostrzegać.

bleblebator-bombambulator

@Arkadian w latach 2010 - 2015 PO miała władzę totalitarną, mieli prezydenta, sejm, senat, większość prasy i instytucje unijne za sobą. Co zrobili? Wielkie G. Religia nadal w szkołach. Obowiązek sześciolatków w szkołach. Itd itd.

Zaloguj się aby komentować