Latanie jest piękne.
Nagranie pokazuje lot szybowcem w czasie lokalnych opadów atmosferycznych, w zasadzie to burzy. Autorem nagrania jest Bruno Vassel, który pokazuję loty szybowcem Schleicher ASW 27-B. Spójrzcie na widoki w dole, oraz na rozbudowane komórki opadowo-burzowe.
A teraz przejdę do szybowca Schleicher ASW 27-B.
Szybowiec Schleicher ASW 27-B to 15 metrowy szybowiec, który został wyprodukowany w firmie Alexander Schleicher GmbH & Co i zaprojektowany przez projektanta Gerharda Waibela.
Szybowiec został zbudowany ze wzmocnionych włóknami węglowymi i aramidowymi kompozytów. Sprawia to, że konstrukcja jest wytrzymała oraz lekka - jego waga wynosi jedynie 235 kilogramów na pusto, co pozwala na przenoszenia balastu wodnego, umożliwiając tym samym możliwie najszerszy zakres obciążeń skrzydeł przy słabym i silnym wietrze.
Warto również wspomnieć, że szybowiec miał tylko jedno miejsce w kabinie, maksymalna prędkość z jaką może lecieć ten szybowiec, wynosi 285 km/h i maksymalne obciążenie jakie mógł unieść, wynosi 500 kilogramów.
ASW 27-B swój pierwszy lot wykonał 1995 roku i niezbędne certyfikaty uzyskał w 1997 roku.
https://www.youtube.com/watch?v=jogvDuuQOl8
Nagranie pokazuje lot szybowcem w czasie lokalnych opadów atmosferycznych, w zasadzie to burzy. Autorem nagrania jest Bruno Vassel, który pokazuję loty szybowcem Schleicher ASW 27-B. Spójrzcie na widoki w dole, oraz na rozbudowane komórki opadowo-burzowe.
A teraz przejdę do szybowca Schleicher ASW 27-B.
Szybowiec Schleicher ASW 27-B to 15 metrowy szybowiec, który został wyprodukowany w firmie Alexander Schleicher GmbH & Co i zaprojektowany przez projektanta Gerharda Waibela.
Szybowiec został zbudowany ze wzmocnionych włóknami węglowymi i aramidowymi kompozytów. Sprawia to, że konstrukcja jest wytrzymała oraz lekka - jego waga wynosi jedynie 235 kilogramów na pusto, co pozwala na przenoszenia balastu wodnego, umożliwiając tym samym możliwie najszerszy zakres obciążeń skrzydeł przy słabym i silnym wietrze.
Warto również wspomnieć, że szybowiec miał tylko jedno miejsce w kabinie, maksymalna prędkość z jaką może lecieć ten szybowiec, wynosi 285 km/h i maksymalne obciążenie jakie mógł unieść, wynosi 500 kilogramów.
ASW 27-B swój pierwszy lot wykonał 1995 roku i niezbędne certyfikaty uzyskał w 1997 roku.
https://www.youtube.com/watch?v=jogvDuuQOl8
@Havelock_Vetinari jest i on właśnie dziś mi czegos brakowało
@gacek Chciałem już nic nie dodawać i dać pole do popisu innym, ale jednak się nie powstrzymałem ;d
@Havelock_Vetinari może zakup wiatrakowca, relatywnie nie drogi 180k około. A zdobycie licencji jest prostsze niż zdanie prawa jazdy.
@gacek Może kiedyś się skusze ;d
@Havelock_Vetinari wygląda jak MFS
@adrian-wieczorek Jak pierwszy raz widziałem ten film, tez miałem to na myśli. ;d
Gdyby była okazja, to chętnie bym takim polatał.
Zaloguj się aby komentować