#wroclaw #mpkwroclaw
Po zakupie elektronicznym kazał bym kanarowi zwyczajnie wypierdalać. Ich system, ich problem.
@FulTun
Dokładnie. Jak jest pewny, że nie kupiłeś to niech sprawdza kamery.
To też są skurwysyny. Ja wiem, że się użerają z różnymi ludźmi, ale no kurwa. Raz miałem kontrolę chwilę po tym jak mi wygasł miesięczny. Byłem tego świadom i kupiłem normalnie bilet, ale do kontroli dałem Urban card. No i wyszło, że nie ma biletu. To mówię, że pojebałem karty, a klientka zmęczona życiem, że na pewno jadę na gapę i próbuje ja przetrzymać.
No to dałem jedną kartę już nieaktywną, potem baaaardzo długo szukałem właściwej karty. I wprost do niej: "teraz panią przytrzymałem z premedytacją". Na szczęście bez mandatu
To znaczy dlaczego dostałeś mandat? Zapłaciłeś, a nie było tego w systemie?
@ZohanTSW Pokazał się komunikat, że zakup przebiegł pomyślnie i dziekują, jeszcze mi dziewczyna podziękowała jak go zobaczyła, bo kupiłem też jej. Wyczytałem, że jeśli system nie przemieli przed kontrolą mojego zakupu do internetu, to powinien być jeszcze w pamięci urządzenia. Kontroler sprawdzał kartę w czytniku, ale w innym niż go kupiłem. Szkoda, że wcześniej nie wiedziałem o tym. Jest niedziela, więc pieniędzy z karty jeszcze nie pobrało... Trochę denerwuję się, bo z tym też jest u nich różnie, często mają opóźnienie.
Już czytałem o tym, że ten wspaniały system może mieć nawet miesiąc opóźnienia. Składaj reklamację, nie płać, walcz o swoje
Pozostaje używać np SkyCash
Za co ten mandat skoro bilet miałeś?
@Mor W systemie nie było. Podobnych postów jeszcze na wypoku czy w grupkach facebookowych dużo. Tyle lat różnych problemów i nic nie zmieniają.
@Mor bilet w mpkwro może być wirtualny. Czyli placisz kartą i jedyne co dostajesz to potwierdzenie na wyświetlaczu biletomatu. Tylko, że te płatności potrafią przechodzić przez miesiąc, albo i dłużej.
@Szuuz_Ekleer Zaraz, to wy żadnego potwierdzenia nawet nie dostajecie?! Zwykły paragon nawet...
Ja jak płaciłem przez aplikacje (w innym mieście) to mi chociaż ona pokazywałą, że bilet kupiony...
@Mor Nowoczesne kasowniki bez drukarki
@Szuuz_Ekleer popatrz na FB - ludzie mieli robić pozew zbiorowy.
Sam miałem podobną sytuację, ciężko wywalczyć, mają Cię w d. Mnie MPK odsyłał do mennicy, mennica do MPK, do tego kamer nie zachowują. może pisz do banku czy w danym dniu poszła jakąś próba płatności kartą.
Ogólnie we wro unikam komunikacji jak tylko mogę. Przez rok byłem zmuszony jeździć, najgorszemu wrogowi nie życzę tych doświadczeń...a było ich od groma
@Drathir @Mor @ZohanTSW
Napisałem następnego dnia reklamację przez formularz internetowy do MPK, gdzie choć nie miałem żadnego dowodu opisałem po prostu sytuację (do dziś nie pobrali mi pieniędzy za żaden z 5 biletów kupionych tego dnia oraz nie ma po nich śladu na koncie, choćby blokady na karcie) i prosiłem o anulowanie kary. Dziś dostałem odpowiedź. MPK zwróciło się do Urban Card w celu sprawdzenia mojej karty i o dziwo posiadali w systemie ślad (!), że próbowałem chwilę przed kontrolą dokonać kupna biletu, ale z przyczyn ode mnie niezależnych było to niemożliwe. Przychylili się do mojego odwołania.
Fajnie, że zakończyło się pozytywnie. Cóż, ten system jest zjebany od samego początku i widać usprawnianie go idzie jak krew z nosa...
Zaloguj się aby komentować