No i dobra, #subaru przywrócone do stanu jezdnego.
Nieszczelność była 2cm od zakucia.
Skróciłem wąż, odciąłem tulejkę, dorobiłem nową i ją przyspawałem. Bo to jest jakaś klasa bezpieczeństwa i wszystko musi być z jednego kawałka. Tak mi powiedział kiedyś koleś co dorabia węże hydrauliczne.
A przy okazji jak miałem odpaloną spawarkę to zespawałem oczka od wisiorka.
Całość zajęła mi jakieś 40 minut, ale nie miałem czasu żeby wczoraj na żywo o tym pisać.
#pracaspawaczamnieprzeistacza #spawanie
Wiecie jak ciężko zespawać taki drucik elektrodą?
@myoniwy najdroższy przewód sprzęgła do Subaru, jaki widziałem
@Felonious_Gru A ile ich widziałeś?
@myoniwy jeden.
Gotowy kosztuje 50zł
@Felonious_Gru Tak, tylko zanim przyjedzie to jest dwa dni.
A wiem z doświadczenia że w lokalnych hurtowniach mechanicznych nie mają praktycznie nic na stanie do Subaru.
Bo jak to sami stwierdzili:
Trzymamy to co się psuje.
Więc 40 minut czasu to jest nic w porównaniu do straconego dnia lub dwóch w robocie.
Zamówię OM. 90zł.
Zajebiste jest to że ta sama część jest w samochodach z 1992r jak i z 2017r.
Jeśli coś działa, to po co to zmieniać?.
@myoniwy a bo mi się zdawało że przedwczoraj o tym pisałeś a nie wczoraj
@myoniwy To tak jak konstrukcja silnika w Harleyu- ta sama od lat 30-tych xD
Zaloguj się aby komentować