Wesprzyj nas i przeglądaj Hejto bez reklam

Zostań Patronem

Komentarze (5)

tylko sie upewnie, nie bij jak pisze rzeczy oczywiste: probowales analizowac z breakpointami, podgladaniem callstacka i wartosci zmiennych? bo wiem, ze w zaleznosci od poziomu zaawansowania i technologii w jakich sie ma doswiadczenie ludzie z tego nie korzystaja, bo np. nie pracowali przy tak skomplikowanych systemach zeby byla taka koniecznosc

p.s. jak chcesz wiekszego zaangazowania w pomoc, to skopiuj fragmenty newralnicznego kodu tutaj, albo chociaz linki do kluczowych plikow na githubie, to wieksza szansa ze ktos zerknie, niz jakby mial sie przekopywac przez caly projekt zeby tylko dojsc do samego problematycznego kodu

@5tgbnhy6 tak, ale wiem tyle, że w którymś momencie stary sojusznik pojawia się w tablicy w miejscu aktualnego, sugerując posrany wskaźnik a UE ma taki quirk, że czasem trzeba kliknąć na wroga dwa razy i potem koniec tury wywołuje się dwa razy, ale nie mam pojęcia co z tym zrobić

@5tgbnhy6 problem w tym, że nie wiem gdzie jest problem, ostatnim razem wyłuszczyłem to najlepiej jak mogłem

@MrGerwant No niestety nie ogarniam c++ żeby ci pomóc ale z doświadczenia wiem, że pewnie masz gdzieś po drodze jakiś mały błąd logiczny i w takich sytuacjach zazwyczaj robię jedną z tych rzeczy:

1 - Siedzę i linijka po linijce z debuggerem sprawdzam po kolei jak się wykonuje kod obserwując wszystkie zmienne itp. To może zająć bardzo długo i możesz nigdy nie znaleźć tego błędu.

2 - Przepisać logikę tur od nowa i c⁎⁎j bo szkoda tracić czasu na debugowanie kodu w nieskończoność. Spróbuj napisać to teraz w trochę inny sposób i zaimplementuj jakieś mechanizmy bezpieczeństwa które będą się upewniać że dobra postać ma teraz turę.

Zaloguj się aby komentować