Dev update: jednak rozwiązanie od copilota nie zadziałało, tamte walki bez problemów to był fuks (albo jego brak, zaważywszy, że trochę zakłamały sytuację) So we're back to square 1.
Dev update: jednak rozwiązanie od copilota nie zadziałało, tamte walki bez problemów to był fuks (albo jego brak, zaważywszy, że trochę zakłamały sytuację) So we're back to square 1.
Komentarze (5)
tylko sie upewnie, nie bij jak pisze rzeczy oczywiste: probowales analizowac z breakpointami, podgladaniem callstacka i wartosci zmiennych? bo wiem, ze w zaleznosci od poziomu zaawansowania i technologii w jakich sie ma doswiadczenie ludzie z tego nie korzystaja, bo np. nie pracowali przy tak skomplikowanych systemach zeby byla taka koniecznosc
p.s. jak chcesz wiekszego zaangazowania w pomoc, to skopiuj fragmenty newralnicznego kodu tutaj, albo chociaz linki do kluczowych plikow na githubie, to wieksza szansa ze ktos zerknie, niz jakby mial sie przekopywac przez caly projekt zeby tylko dojsc do samego problematycznego kodu
@MrGerwant No niestety nie ogarniam c++ żeby ci pomóc ale z doświadczenia wiem, że pewnie masz gdzieś po drodze jakiś mały błąd logiczny i w takich sytuacjach zazwyczaj robię jedną z tych rzeczy:
1 - Siedzę i linijka po linijce z debuggerem sprawdzam po kolei jak się wykonuje kod obserwując wszystkie zmienne itp. To może zająć bardzo długo i możesz nigdy nie znaleźć tego błędu.
2 - Przepisać logikę tur od nowa i c⁎⁎j bo szkoda tracić czasu na debugowanie kodu w nieskończoność. Spróbuj napisać to teraz w trochę inny sposób i zaimplementuj jakieś mechanizmy bezpieczeństwa które będą się upewniać że dobra postać ma teraz turę.
Zaloguj się aby komentować