#gothic #gothic3 #gry #heheszki #gownowpis
Nie no, od kogoś trzeba kupić pancerz paladna 😁
@pyrek teraz gra się na modach w g3 bo podstawka to totalne nieporozumienie. Na modach dodano pancerz łowcy smoków który bezi przywiózł z Khorinis i jest to najlepsza zbroja, na dodatek jest neutralna (na modach jak masz pancerz buntownika to jesteś atakowany przez orków automatycznie w podstawce możesz chodzić z pancerzem buntownika po miastach orków XDD)
@Legitymacja-Szkolna Cały ten ruch oporu jest śmiechu warty, nie dziwota że orkowie weszli jak do siebie
@Legitymacja-Szkolna cała ta gra fabularnie to jak jakieś mmorpg
przynieś 5 ziół, weź te worki zanieś na farmę,
o zajebiście nam pomogłeś to teraz ci powiem, że xardas nam pomógł i spierdolił do nordmaru,
powtórz w każdym mieście
@Legitymacja-Szkolna https://www.youtube.com/watch?v=0YuBmuDm9Iw
Zawsze mnie dupa boli, ze wydawca tak cisnął na wcześniejsza premierę gry, gdyby dali jej jeszzcze rok, to piranie zdążyłyby nadbudować mechaniki i fabule.
@Hyperion moim zdaniem to by nic nie dało. Ta gra była po prostu zbyt duża jak na takie małe studio może by przez ten rok trochę poprawili grę, ale nadal była by gównem. Ta gra wyszła w 2006 roku jak na tamten czas miała na prawdę dużą mapę (bez ani jednego ekranu ładowania !!!!!), całkiem spoko grafikę, no ale na tym koniec zalet właściwie. Rok wcześniej wyszło na przykład gta san andreas to teraz porównaj sobie te dwie gry co prawda g3 wypada trochę lepiej graficznie, ale takie gta miażdżyło g3 pod każdym względem. Piranie to studio które miało chyba z 10 programistów wtedy a całe studio to było 30 osób. W jaki sposób tak małym studiem mieliby stworzyć tak dużą grę. Podjęto po prostu od samego początku złe decyzje.
To co oni mieli zrobić to stworzyć ten śmieszny silnik i pierwszą część gothica 3 mogli wypuścić na tym silniku jako jakąś małą grę nie na całym Kontynencie tylko najpierw na przykład Nordmar potem Myrtana i na końcu Varant i mieliby 3 mniejsze gry zamiast jednej. Tylko trzeba by było to jakoś fabularnie opakować. Pierwsza część powiedzmy Nordmar była by mniejsza, a każda kolejna część dużo większa. Zrobienie wszystkiego naraz było po prostu nie możliwe bo dostaliśmy dużą mapę która była pusta i składała się z jakichś gówno wiosek.
@Hyperion @Legitymacja-Szkolna już pokazali w Elexach co by zrobili, popełniają non stop te same błędy od czasów g3 z małą przerwą na Risena 1 czyli przesadnie duże mapy na których nie za dużo się dzieje, fetch questy w stylu przynieś 5x/zabij 20y, bezużyteczni towarzysze których od czasów pierwszych 2 gothiców chyba boją się zrobić silniejszych żeby ludzie nie abusowali mechanik, beznadziejne fabuły, irytujące postacie (zwłaszcza główne) i próba zrobienia najgorszego mechanizmu walki w historii, który ciężko już będzie po pierwszym Elexie pobić.
@Voltage no oni nadal od gothica 2 próbują stworzyć jakąś olbrzymią grę tak jak jakiś rockstar games albo ubisoft która będzie totalnym hitem a tak na prawdę wszystkie ich gry są przeciętne lub gówniane . G1 i G2 była ponad przeciętna bo wtedy po prostu nie było takich gier więc działał tu efekt świeżości.
@Legitymacja-Szkolna no i nie można zapominać że g1 czy g2 to zupełnie inna skala, a i tak g1 to była gra bardzo niedorobiona z powycinanymi mechanikami bo nawet w tak małej grze nie zdążyli wszystkiego (stąd np. pozostałości jak chowanie w beczkach), te gry zrobił klimat, fabuła, postacie i dubbing bo pod innymi względami są średnie i mówię to o moich ulubionych grach ever.
Utracili głupio prawa do marki jak swego czasu Walaszek do Bomby przez co musieli zacząć coś od nowa, i zamiast lecieć z flow Risena 1 który im naprawdę wyszedł to zmienili koncepcję w 2 gdzie kompletnie się pogubili i seria zdechła, później Elex reklamowany jako mix trzech epok, myślałem że to będzie na zasadzie przenoszenia się w czasie czy coś ale oni naprawdę zrobili świat w którym jedni strzelają z łuku polując na bażanty a drudzy mają mechy strzelające laserami i nie widzą w tym nic złego xD
Naprawdę tak skopać mając gotowy przepis na sukces który wystarczy wykorzystać oraz die-hard fanbase to mi się nie mieści w głowie.
@Voltage Pamiętam jak w elexie strzelałem w gościa ubranego w koszule i kapelusz z granatnika i musiałem wyjebać na niego kilka granatów a typ nadal żył i miał się dobrze XDDDDD
Czy to prawda, że po tych community patchach to jest w konću grywalne? Pamiętam, że ładowanie save'ów trwało eony i mnie strasznie zniechęciło do dalszego grania.
To mając na uwadze, pamiętam ślęczenie za tymi "gralami" co miały pomagać paladynom odzyskać ich wewnętrzne siły. Ten mechanizm był całkiem spoko, ale szukanie tych grali po pustyniach mnie wykończył do tego stopnia, że musiałem się posilić solucjami.
BTW, czy pomaganie Lee w obaleniu króla dawało jakieś benefity? Albo przynajmniej lore-wise?
I chyba z tego co pamiętam, to ostatecznie utknąłem gdy chciałem pomóc Xardasowi rozpieprzyć ten cały boski harmider i ta górska kraina mnie wkurwiła gdzie wilki na dwa hity ubijały mi NPCów.
@wielkaberta Jest nieźle, a z balansem alternatywnym jak wchodzisz w spot orków to każdy odpala swój młynek i zjeżdżają cię horda w 2 sekundy, więc trzeba się nagimnastykowac w walkach z większą grupą przeciwnikow. Polecam
@wielkaberta ogólnie te patche dość mocno poprawiają grafikę oraz ogólne błędy ze znikającymi postaciami na przykład które totalnie uniemożliwiały zakończenie gry i teraz już takie rzeczy nie występują. Dodają też na przykład nowe grafiki na pancerze, ogólnie nowe pancerze mnóstwo nowych schematów itp. Dodają też gównianie zadania w stylu zainwestuj 10k golda w łodzie rybackie w zamian dostaniesz 25 exp i 10 ryb które są gówno warte XD albo przyprowadź mi krowę z myrtany do varantu i musisz ciągnąć krowę przez pół świata która może ci spierdolić za każdym razem jak zauważy jak z kimś walczysz XD
System walki na modach nadal pozostawia wiele do życzenia moim zdaniem jest nawet gorszy niż w podstawce. W podstawce był dość łatwy klikałeś jeden przycisk i nakurwiałeś ludzi nowy system walki jedynie przedłuża twoje cierpienia związane z tą grą. Wszyscy nakurwiają cię w jednej chwili na dodatek nie ogranicza ich stamina więc mogą nawalać jakimiś młynkami non stop ty masz staminę i jak ci się skończy to nie możesz się bronić nawet XD Początek gry z nowym systemem walki polega na tym że wchodzisz na skrzynie i zabijasz ludzi/orków z łuku na dystans. Chyba że ustawisz sobie najłatwiejszy poziom trudności to wtedy jakoś tam idzie.
Tej gry nie idzie naprawić musiałaby być napisana od zera z nowym systemem walki przystosowanym do walki z wieloma przeciwnikami, nowa fabuła ogólnie wszystko zrobione nowe od zera po prostu.
Zaloguj się aby komentować