Jeśli chodzi o #niepoprawnetoledo to sporo się działo od strony elektrycznej. Mianowicie podłączyłem sobie wszystko co chciałem i poprawiłem wszystko co chciałem. Jestem na etapie izolowania wiązki centralnej. Wygląda to przerażająco, ale zapewniam, że wszystkie dodane tematy są ok. A są to:

  • Manetki DSG
  • Wyłącznik Airbag + kontrolka + nowszymi moduł z nowszymi czujnikami bocznymi obsługujący to
  • Fotochromy boczne (szukałem wylanego wkładu od strony kierowcy parę lat)
  • Alarm wolumetryczny z czujkami i syreną elektroniczną
  • Światła wsteczne (po swapie skrzynia na DSG)
  • Odcięcie zapłonu w zależności od pozycji lewarka (po swapie skrzyni na DSG)
  • Podgrzewanie kierownicy (tylko wiązka, do dodania drut w kierownicy + wyłącznik)
  • Sterowanie radiem z kierownicy (tylko wiązka - docelowe radio nie jest jeszcze wybrane a tymbardziej kupione)
  • Poprawka komunikacji ze skrzynią po linii K (strasznie rwało połączenie)

Zrobiłem też poprawki w nagrzewnicy i już jest zamontowana.

Nie muszę chyba dodawać, że nie wszystko od razu zadziałało, stąd tyle czasu się zeszło. Nie jest to koniec modów elektrycznych, ale żadne z dodatkowych rzeczy nie będą szły wiązką centralną. Także teraz jest misja ułożyć ten makaron tak jak fabryka i pospinać. Nawet udało mi się dwie oryginalne prowadnice kabli zdobyć (nad kolumną kierowniczą i koło słupka A strona kierowcy).

CDN.

Z powodu niewielkiego zainteresowania poprzednimi wpisami z takim grzebaniem postanowiłem nie wrzucać częstych aktualizacji. Jeśli ktoś jest zainteresowany detalami to znajdzie je na FB lub forum

#samochody #motoryzacja #diy
PanNiepoprawny userbar
7b2b0594-5547-4cea-91d5-e2d9ff7ddf4b

Zaloguj się aby komentować