Jedziemy z pierwszym alternatywnym zakończeniem. Losowało się je i kładło zakryte na obszarze Korony Władzy. Dodawało to sporo radości do gry.
W instrukcji, przy opisie karty, czytamy:
Zamiast Korony Władzy znajdujesz na tym obszarze wielką, magiczną skrzynię. Jeżeli jesteś tutaj sam, możesz ją otworzyć i użyć zawartych w niej mocy do pokonania rywali.
Podczas każdej tury skrzynia obdarzy cię Czarami i Kartami Przygód, którymi możesz atakować przeciwników.
Rzuć kostką dwa razy. Wynik pierwszego rzutu oznacza liczbę Czarów, które otrzymujesz podczas każdej tury, wynik drugiego - liczbę Kart Przygód.
Karty Przygód muszą zostać użyte przeciwko któremukolwiek z innych Poszukiwaczy podczas tej samej tury, w której zostały wyciągnięte. Gra kończy się twoim zwycięstwem w momencie śmierci ostatniego z przeciwników.
No i była kupa zabawy ze zsyłaniem na współgraczy wampira, smoków i innych przyjemności. Dużo zabawniejsze, niż rzucanie czaru "Rozkaz". ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#poszukiwaczzmagiiimiecza
f9b7b658-a1ad-4a18-9779-abe0e9ba18a9
MiernyMirek

@Mortadelajestkluczem ta karta była śmieszna, ale też kontrowersyjna. Inni gracze często się buntowali, bo ograniczenie jest np tylko do twojej krainy. Niektórzy to się wręcz pompowali na tych wrogach, w przygodach najwysza siła to 7, a tu śmiga typek z 8 i ma do tego jakąś broń. Z resztą, jak zalosujesz jakiś ekwipunek, to też go rozdajesz?

Mortadelajestkluczem

@MiernyMirek umawialiśmy się zazwyczaj tak, że ekwipunek, przyjaciół i karty "pozytywne" odkładaliśmy na bok, ignorowaliśmy

JanKowalski

@Mortadelajestkluczem w Talismanie wyglądało to tak:

Chyba nigdy nie grałam z tym zakończeniem, muszę kiedyś to przetestować w wersji cyfrowej, którą traktuję jako samouczek xd

a158595a-3ded-40a8-a0dd-10221c72b38f
JanKowalski

@MiernyMirek właśnie tak to słabo wyjaśnili, ale z kontekstu bym zgadywała, że dotyczy to tylko wrogów, a reszta kart jest do pominięcia, w talismanie jest oddzielna talia kart nieszczęść na tę okoliczność

Zaloguj się aby komentować