Także ufajcie swoim wrażeniom z jazdy i jeżeli coś wydaje się wam nie tak to szukajcie źródła problemu.
#motocykle
Postępowało stopniowo raczej. W amortyzatorach powinien być zawór odpowietrzenia, z którego należy korzystać co jakiś czas profilaktycznie lub co podróż w wysokie góry lub co każdą wyczynową jazdę po bezdrożach.
@KochanekJaroslawaKaczynskiego hmmm, niby tak, ale który moto ma to zamontowane w standardzie?
@d.vil Wydaje mi się, że większość powinna mieć. Te, którymi udało mi się jeździć miały.
@KochanekJaroslawaKaczynskiego zatem jeździsz dużo na modzonych MX
@d.vil Ale Tracer i Tenera to nie MX, a też miały.
@KochanekJaroslawaKaczynskiego to jakoś wyjątkowo trafiasz na motocykle z modzonym zawieszeniem...
@d.vil Ciężko powiedzieć. Jestem początkujący i się mądrzę typowo jak żółtodziób.
@Solar Kurcze, a już prawie wymieniłeś opony i zacząłeś robić jogę. :-D
Dobrze, że namierzyłeś problem, zanim on namierzył Ciebie.
@Dynamiczny_Edek jedno drugiemu nie przeszkadza
@Dynamiczny_Edek Jeszcze bym został z tą Jogą jak Himilsbach z angielskim
@Solar ale dojechałbyś na kole nad morze, a nie odwołał całe filmowanie
@Solar zagotowany olej w lagach? Pierwszy raz słyszę taką diagnozę i nie bardzo wiem, jak do tego mogło dojść.
@d.vil też pierwsze słyszę xD
Może zamiast oleju w lagach jest zylc składający się z większości z wody. Tylko skąd ta woda tam by się wzięła?
@starszy_mechanik fakt, woda to już prędzej, uszkodzone uszczelniacze i mogła się dostać. Ale wcześniej OP powinien widzieć, jak mu laga rzyga olejem.
@d.vil @starszy_mechanik Hmm, no facet odkręcił przy mnie korki i zaczęło syczeć, twierdził że z przepracowania oleju nabiło duże ciśnienie i przez to zawias się nie uginał. Nie wypchało oleju uszczelniaczem tylko po prostu bylo duze cisnienie. Lagi są suche.
@Solar przepracowany to już prędzej. Mimo wszystko, przy tak prostym zawieszeniu jak w CBF600 sytuacja nieco dziwna. Generalnie, olej do wymiany i zawieszenie do przejrzenia.
Zaloguj się aby komentować