Mam na oku Skode Fabię II, Audi A3 P8 oraz Audi A4 B6.
Interesuje mnie jedynie benzyna.
Szukam czegoś nisko awaryjnego / z tanimi częściami.
Ważniejsza dla mnie jest frajda z jazdy niż wygody
Jakieś polecajki?
#kiciochpyta
To może audi z 1,8t, chyba, ze jazda za połdarmo to 1,6 benzynka. Fabia jest w rodzinie i odradzam bo słaby silnik, dużo pali w stosunku do tego co oferuje i problemy z elektryką.
@Mefiaczek mój brat ma Fabię II z silnikiem 1.2 i faktycznie jest słaba, ale pancerna. A ja już brałbym z silnikiem 1.6
Komentarz usunięty
Ja ostatnio kupowałem swoje pierwsze auto i wziąłem Seata Ibize, na razie jest git
Brałbym Skodę
@ElegantiaGallia a4 b6 z jakimś zagazowanym 1.8t w bogatej wersji wyposażenia moze z quattro i jesteś ustawiony na następne 10 lat, jezdze różnymi audi od 13 lat i sobie chwalę xD
Mam a6 c7, i a4 b6, miałem kilka b5 i 80
B6 sobie mocno chwale
@Sweet_acc_pr0sa no na bank za te 18k
@GitHub że co? Ze za 15k nie kupi a4 b6 1.8t?
@Sweet_acc_pr0sa oczywiście, że kupi. Ale drugie tyle w nie włoży. A założenie jest, że ma być nisko awaryjny i tanie części. Audi w tym roczniku nie podchodzi pod tę grupę.
@GitHub chyba ci się b6 z b7 pojebało,
I w jaki sposób audi nie podchodzi pod tanie części? XD wszystko od przewodów/linek/modolow i karoserii kupisz za grosze xD
W swoim trupie wymieniałem nie 2 drzwi bo były wgniecione, zaplacilem 500 zeta modol wycieraczek całe 56zeta, chłodnice klimy(sam uszkodziłem jak wymieniałem silnik, bo kupiłem uszkodzone) 250zeta, używany silnik 2.4 z głowica i 800 zeta głowice sprzedałem po 250 za sztuke
I mogl bym w nieskończoność xD
Klocki 6 dych tarcze 250
Jak to nie jest tanio to ile jest? XD
Swoje kupilem za 6k, naprawiłem za 2 zagazowalem za 4, jebnal już 60k km i największym wydatkiem od tego czasy była linka ręcznego za 9 dychh
@Sweet_acc_pr0sa audi w taki sposób nie podchodzi pod tanie części ponieważ samo z siebie jest drogim pojazdem (mimo że to vag). Klocki, tarcze i wycieraczki o niczym jeszcze nie świadczą. To, że ponad 20 letnie samochody mają tańsze części to nie znaczy, że samochód będzie tani w eksploatacji. W takim audi będzie więcej "komputera" niż w takiej Dacii czy fiacie, a naprawa tego może wiązać się z większymi pieniędzmi.
To, że musiałeś w swoim wymienić silnik, nie wpisuje się w "bezawaryjność".
Kończąc wywód: jak kupisz audi, to będziesz musiał utrzymać audi i spora szansa że zapłacisz jak za serwis audi. Im młodszy samochód kupisz (lub bardziej zadbany) tym większa szansa, że nie będziesz w niego wkładać pieniędzy i spełni definicje bezawaryjności.
@GitHub kupilem zatarty samochód bo wiem że mojej umiejętności pozwolą mi go naprawić, a nie bo audi są awaryjne, takiego szukałem taki kupilem
Wszystko co ci się w aufi zepsuje jesy proste w wymianie a części są tanie zjebie ci się ECU? 400 stówki, pierdolnie ci sterowanie klimy? 100-150 wszystko wchodzi plug and play
A wcale te samochody jezeli chodzi o silniki benzynowe się często nie psują xD
Możemy się kłucic, kazda 15 letnia astra i citroen psuje się bardziej od 20 letniego audi
Sprzedam Opla
@ElegantiaGallia miałem Leona 1M w dieslu 150km i fajnie to latało, zestrojenie podwozia w wersji FR jest twarde i dość dobrze się prowadzi. Skoro interesuje Cię benzyna to są 1.8T i 2.8 VR6. Nie psuło mi się zasadniczo nic poza eksploatacja (raz się urwał wężyk od turbiny i ssał lewe powietrze, ale wymiana jest prosta i dość tania)
Jeśli portfel jest priorytetem, szukaj fiata. Części i materiały eksploatacyjne w dobrych cenach. A, fiata się łatwo diagnozuje więc nie trzeba pół auta wymienić aby znaleźć psikusa.
Wszystko z dala od vag.
I w ogole jaki rozstrzal- od auta klasy b do klasy d xD
Polecam w jak najlepszym stanie jak najmlodsze auto- opel corsa lub fiat punto jezeli to ma byc klasa B
Fiat Bravo, Citroen C4 jezeli klasa C
Honda Accord, Citroen C5 jezeli klasa D
@jajkosadzone Oh tam ople i citroeny czyli upadek dobrego wykonania xD ile razy wsiadam do nowej insygni to jest mi przykro że ludzie wydają na to swoje ciężko zarobione pieniądze xD jak by mi ktoś w morde naplul taniościa materiałów i brakiem pasowania xD a to ich "flagowy" model
Op ma 15 kola na samochod- owszem, mozna kupic auto premium, ale utrzymanie bedzie duzo drozsze niz kupno auta popularnej marki.
A dlaczego? Bo w tej cenie auto bedzie w gorszym stanie technicznym.
Audi w modelach popularnych jak a3 czy a4 wcale nie jest jakies och, ach.
Co innego A8 czy S-klasa, chociaz i tu bywa roznie.
Wybierz jedno, bezawaryjne/grupa VAG
Brał bym skode.
18k budżet i myślisz o A3 8P? To koszt zakupu pojazdu to będzie początek wydatków.
- nisko awaryjne
- tanie części
- dające frajdę z jazdy
Weź się zdecyduj ;)
Generalnie w tym budżecie wybierasz w: Citigo, Mii, Fabia, Punto, Fiesta, Micra, Swift
Roczniki od 2014
Zaloguj się aby komentować