Ano oddać tarcze do nabicia. Obecnie 99% ludzi nawet nie wie że można w 30 minut mieć nabita nowa okładzinę LUK lub Sachs za 70-90zl.
Warsztatów które się tym zajmuje ubywa z każdym rokiem więc zachęcam Ślązaków do odwiedzin w Mikołowie na ul. Katowickiej 60 lub w Zabrzu na Mehoffera 10 gdzie można spotkać 70 letnich fachmanów sypiących dykteryjkami jak z rękawa.
Sprzęgło do Land Rovera Freelandera Luk Special Kevlar 75 zl
#mechanikasamochodowa #motoryzacja #offroad
@Zly_Tonari szanuje
@Zly_Tonari niestety tylko dla fanów, nikt nie ma czasu rozbierać auta i zostawiać go w warsztacie, jechać na śląsk innym i dopiero znów składać. Zawód jak szewc, powoli wymierający.
@tak_bylo mordo w każdym powiecie są mechanicy którzy nabijaja okładziny wystarczy poszukać. Całość trwała 20minut więc jak Twój mechanik nie ma 20 minut to no sorry zmień mechanika.
Brzmisz jak milenials który musi mieć rozpakowane przez mame parowki bo inaczej zje z folią.
@Zly_Tonari
Brzmisz jak milenials który musi mieć rozpakowane przez mame parowki bo inaczej zje z folią.
xDDDDDDDDD
@Zly_Tonari Ty za to brzmisz jak boomer który chce z gówna bat ukręcić. 20 minut to jest samej roboty a jak policzysz dojazd i powrót to się zrobi godzina (a w większym mieście jak się trzeba przebić przez korki to pewnie więcej) i to jak mają na stanie pasujące okładziny. Nie dość że przez godzinę masz zajęte stanowisko z podnośnikiem na którym nic się nie dzieje,to montujesz część bez gwarancji producenta tylko po to żeby przyciąć 30-50zł, interes życia xD Opony też po co nowe kupować jak można nalewki, albo jeszcze więcej zaoszczędzić i przejechać bieżnik pogłębiarką.
Mi jak na złość zawsze dwumasa pada XD
@Zly_Tonari 20min mechanika, paliwo, dojazd i wychodzi 300zl xD czyli tyle co nowa tarcza sprzęgła bez docisku.
@cze ta kup mi kevlarowe sprzęgło za 125 ziko jak uważasz że jest 50zl różnicy.
Sama tarcza z kevlarem 600 [̲̅$̲̅(̲̅ ͡° ͜ʖ ͡°̲̅)̲̅$̲̅]
Po części do Harta czy Intercasu też ktoś musi dupać. Najwidoczniej nie miałeś nigdy styczności z działaniem warsztatu od kuchni.
@Zly_Tonari kolego po pierwsze to nic nie mówiłeś o kevlarze tylko nabijaniu ori okładzin za 70-90zł, a po drugie do intercarsa nikt nie musi "dupać" bo masz kuriera 2-3 razy dziennie, chyba że bierzesz drobnicę, albo hurtownia jest dwie ulice dalej.
@fookingalien jeszcze dolicz loda od przydrożnej divy i ci wyjdzie że jesteś w plecy 20zł
@cze nie doczytałeś pisze jak byk "luk special kevlar
Intercars wozi 2 razy tylko i to też zdemontujesz i czekasz czasem 3h aż dojedzie albo kolejne 2h jak nie pasuje co się zdarza nagminnie. Ale co ja tam mogę wiedzieć ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
@Zly_Tonari a potem zaraz znów rozbierasz pół auta i wyciągasz silnik, żeby zmienić docisk. Takie dziadowanie to tylko dla majsterkowiczów, co sami grzebią. I nie 20 minut, bo jeszcze trzeba dojechać do gościa od sprzęgła. I tak, wielu mechaników nie ma godziny, żeby auto bezczynnie stało na podnośniku, no chyba, że jeździsz do Janusza co do zmiany oleju potrzebuje 2 godzin i szesciopaka browarów. Niezły dziad z ciebie. Majty też pewnie oddajesz do krawcowej, bo można oszczędzić 5 ziko na paczce Cotton worldów.
@tak_bylo mordo prowadziłem warsztat 8 lat, 99% ciężarówek ma regenerowane wszystko co tylko podlega temu procesowi i nikt nie nazywa tego dziadowaniem. I robisz z siebie debila jeśli nie czytasz " jeśli masz dobry docisk" o czym pisałem.
85% sprzęgieł się wymienia bo tarcza jest zużyta, 10% to łożyska oporowe i 5% to zużycie całości. Awarie docisków występują sporadycznie a jeśli to tylko dlatego że wcześniej ktoś zamontował sprzęgło od chińczyka.
Docisk z LUK/Sachsa/Valeo/Aisin zazwyczaj spokojnie wytrzymuje 2-3x tyle co tarcza jeśli używałeś sprzęgła w sposób nie ekstremalny.
@Zly_Tonari "Intercars wozi 2 razy tylko i to też zdemontujesz i czekasz czasem 3h aż dojedzie albo kolejne 2h jak nie pasuje co się zdarza nagminnie. Ale co ja tam mogę wiedzieć ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)"
Tak tylko w tym czasie jak mechanik ma poukładaną robotę to robi następne auto, a nie czeka, aż mu ktoś naprawi taki element. No i jeszcze jedno co z gwarancją takiego elementu? Kto za to odpowiada? Ty jako mechanik, czy firma która to nabijała, albo może jeszcze firma która sprzedała okładzinę?
Z głupot też zerknąłem. Aglomeracja Śląska. W promieniu 30km nie znalazłem żadnego zakładu robiącego takie usługi. Za to Inter Cars jest 4x dziennie u mnie, X-Tech 3x dziennie, Interteam 3x dziennie i pewnie z 3 sklepy motoryzacyjne w promieniu 10km.
Jak pisali inni. Dobre do majsterkowicza, albo garażowca co ma jedno auto na fuszkę i może sobie przy nim grzebać tygodniami, a nie profesjonalny zakład naprawczy.
Zaloguj się aby komentować