Jak Vectra obrabia klientów na Internet
hejto.plPodpisując umowę z Vectra jest prędkość gwarantowana (jaka nie może być niższa w umowie) oraz średnia i maksymalna na umowie. Z reguły minimalna prędkość Internetu w Vectra Gwarantowana to 150 Mbs. Problem w tym, że vectra prawdopodobnie podłącza za wiele ludzi do jednego węzła - przez co gwarantowana prędkość, szybko okazuje się nieosiągalna i operator sobie nic z tego nie robi - jeśli mu się na to pozwoli.
Każdy abonament ich Internetu może żądać doprowadzenia łącza do stanu zgodnego z warunkami umowy - inaczej żądać za każdy dzień odszkodowania. Jeśli Internet jest u was wolniejszy niż gwarantowany w umowie, to może żądać odszkodowania z tego tytułu, lub obniżenia rachunków za ten Internet. Zgodnie z umową. https://totemat.pl/operator-vectra-internet-swiatlowodowy-i-telefon-mobilny-opinia/
Vectra będzie zwodziła że to wina rutera, awaria sieci - ale w rzeczywistości w dużym prawdopodobieństwem to zbyt duża ilość osób na jednym węźle. Was to nie interesuje - Internet musi być zgodny z prędkościami z umowy.
Jeśli Wasz Internet nie spełnia tego co jest w umowie - warto się o to natychmiast upominać za każdym razem. Lub żądać obniżenia proporcjonalnego rachunków za Internet. Inaczej będą coraz więcej ludzi podpinali pod linię i Internet będzie coraz gorszy, coraz częściej będzie się rwał i będzie coraz wolniejszy.
Wiele osób nie czyta umów i godzi się na Internet jaki otrzymują nawet 15X wolniejszy niż gwarantuje to ich podpisana umowa!!!!!! Nie można do tego dopuścić i trzeba reagować szybko z żądaniami doprowadzeniu go do stanu zgodnego z umową - lub obniżenia ceny przyszłych faktur proporcjonalnie.