Jak Vectra obrabia klientów na Internet

Jak Vectra obrabia klientów na Internet

hejto.pl
Vectra to obecnie jeden z największych dostawców Internetu na kablu w Polsce. Ich Internet reklamowany jako światłowodowy to Internet w rzeczywistości na kablu koncentrycznym. Jednak nie rodzaj kabla jest problemem.

Podpisując umowę z Vectra jest prędkość gwarantowana (jaka nie może być niższa w umowie) oraz średnia i maksymalna na umowie. Z reguły minimalna prędkość Internetu w Vectra Gwarantowana to 150 Mbs. Problem w tym, że vectra prawdopodobnie podłącza za wiele ludzi do jednego węzła - przez co gwarantowana prędkość, szybko okazuje się nieosiągalna i operator sobie nic z tego nie robi - jeśli mu się na to pozwoli.

Każdy abonament ich Internetu może żądać doprowadzenia łącza do stanu zgodnego z warunkami umowy - inaczej żądać za każdy dzień odszkodowania. Jeśli Internet jest u was wolniejszy niż gwarantowany w umowie, to może żądać odszkodowania z tego tytułu, lub obniżenia rachunków za ten Internet. Zgodnie z umową. https://totemat.pl/operator-vectra-internet-swiatlowodowy-i-telefon-mobilny-opinia/

Vectra będzie zwodziła że to wina rutera, awaria sieci - ale w rzeczywistości w dużym prawdopodobieństwem to zbyt duża ilość osób na jednym węźle. Was to nie interesuje - Internet musi być zgodny z prędkościami z umowy.

Jeśli Wasz Internet nie spełnia tego co jest w umowie - warto się o to natychmiast upominać za każdym razem. Lub żądać obniżenia proporcjonalnego rachunków za Internet. Inaczej będą coraz więcej ludzi podpinali pod linię i Internet będzie coraz gorszy, coraz częściej będzie się rwał i będzie coraz wolniejszy.

Wiele osób nie czyta umów i godzi się na Internet jaki otrzymują nawet 15X wolniejszy niż gwarantuje to ich podpisana umowa!!!!!! Nie można do tego dopuścić i trzeba reagować szybko z żądaniami doprowadzeniu go do stanu zgodnego z umową - lub obniżenia ceny przyszłych faktur proporcjonalnie.

Komentarze (4)

lipa13

@ tom-hetman   Powtarzam to od lat: Vectra to jeden wielki syf i jeżeli tylko ktoś ma możliwość skorzystania z usług innego operatora to powinien trzymać się od Vectry z daleka. Korzystam z wielu różnych usług ale z taką niekompetencją, januszostwem i zwykłym oszustem jak w Vectrze to nigdzie się nie spotkałem.

tom-hetman

@ lipa13   Ja co chwila do nich piszę pismo przez ich zgłoszenie - o doprowadzenie łącza do stanu zgodnego z umową. Jak nie to obniżają mi fakturę za usługi. Ludzie tego nie robią bo nie znają umów jakie podpisali a tam jest wszystko o minimalnej 150 i także o odszkodowaniu jak go nie ma. Nie trzeba uciekać, tylko wymagać ich dostosowania się do umowy.

lipa13

@tom-hetman Internet ma po prostu działać. Jak rano loguję się do pracy to nie mam czasu żeby zastanawiać się czy tym razem będzie wszystko chodzić jak należy czy może znowu będę się wkurzał cały dzień. Nie działa? Zrywam umowę i podpisuję nową u konkurencji. Jebać januszy z Vectry którzy sprzedają obsługi których nie są w stanie dostarczyć. Mam nadzieję, że kiedyś jakiś odpowiedzialny urząd weźmie się za takie praktyki i zacznie sypać ogromnymi karami.

tom-hetman

@lipa13 Słuszne słowa.

Zaloguj się aby komentować