#bekaztransa #zycietruckera #transport
@ImeNs jak ciągły to szybkopsujacy się więc nie podlega, brak info to raczysko głupich spedycji które pisza wszędzie "neutral"
@Zly_Tonari no właśnie. Do tego mam 3H podlotu w niedziele na ten załadunek. To ze mogę latać z towarem to wiem, ale nie miałem pojęcia jak to wyglada właśnie z podjechaniem na taki załadunek. Co w trakcie kontroli? Przecież nie mam cmr, naczepa pusta. Pokazuje im zlecenie z telefonu? Przecież równie dobrze takie zlecenie sam sobie mogę wysłać, jak to niby zweryfikować?
@ImeNs w FR z tego co pamiętam przepisy dozwolony jest dojazd na pusto chłodnią celem podjęcia ładunku szybko psującego się w ramach jednego departamentu, tak samo po rozładunku możesz jechać na zakazie w granicy departamentu w którym znajduje się miejsce rozładunku.
Jest ulotka ale tylko wersja żabojadowa i Ang.
https://www.bison-fute.gouv.fr/IMG/pdf/Brochure_PL_2022_GB_.pdf
Całe rozporządzenie znajdziesz wpisując NOR : TRAT2031119A, trzeba gówno wrzucić w translator.
Zgodnie z prawem powinieneś legitymować się zleceniem z informacją o rodzaju towaru po który jedziesz, ale prawda jest taka że prawie nikt tego nie robi.
Pogadaj z szefem czy nie ogarnie.
Jak nie ogarnie to agregat na -10 na ciągły żeby wył z daleka co by gandarmerie słyszało że chłodnia i wiśta wio w ciemną noc
Zaloguj się aby komentować