@Yes_Man i komu by to przeszkadzało?
@kubex_to_ja Tobie, jakbyś zjechał na polną drogę, a tam gałąź by Ci zawór otworzyła.
@Byk @kubex_to_ja zastanawia mnie tylko czy uszczelka wytrzyma takie temperatury
@Yes_Man trzeba uszczelki teflonowe. Wszystko się da:D
@Byk trzeba by było ściągać rączke tylko:p
@LaMo.zord jak kamień ci go urwie na torze to też wszystko się da, wyremontować silnik też się da bo ktoś jechał bez oleju, posprzątać tor bo jakiś debil miał kranik zamiast korka też się da. Miskę olejową naprawić też się da bo się wygięła przy uderzeniu i już nie trzyma dookoła tak ładnie jak wcześniej. Nowy gwint też się da zrobić w misce olejowej bo ktoś przypierdolil kran mocno żeby nie ciekło.
Wszystko się da, w następnym sezonie startować w wyścigu też się da.
@libertarianin jak tak będziesz szukał chuja do dupy to pojedziesz na ośle w przyszłym sezonie. Przynajmniej jak sie zesra to widać odrazu...
@Byk no to trzeba po każdej wymianie oleju odkręcić wajchę od zaworu i prawie żadna gałąź nie straszna
@libertarianin to wygląda na ciężarówkę, nikt tym na tor nie pojedzie. Na jakiejś kopalni czy gdzieś, jak to jeździ 24h zmieniając kierowców to nie jest głupie - gdyby to zrobić na akcesoriach, które nie ciekną, gdy odwrócisz wzrok
@tomilidzons niby tak, ale kranik może być też urwany.
Zjebany pomysł na wielu poziomach :)
@libertarianin owszem, ale jeśli robisz 5k/m-c i olej wymieniasz co 10j i nie jest to auto terenowe, to rozwiązanie jest dosyć kuszące
@libertarianin gość to zrobił żeby olej nie leciał po misce. Potem pewnie i tak odkręci ten kranik.
@DexterFromLab jak wkręcał kranik to się nie ulało? 😅
@libertarianin Może od góry odciągał odkurzaczem
Nie ten "rodzaj" kranu i by dało radę. Lepiej na szybkozłączu od węży wysokiego cisnienia hydrauliki. Klik wpinasz męska końcówkę i leci:D
jest coś podobnego na rynku ezoildrainvalve.com
W maszynach budowlanych czasem jest wąż podpięty pod miskę i wyprowadzony w bardziej dostępne miejsce.
Zaloguj się aby komentować