Mam Galaxy Watch 4 i każdego dnia o 6:09 rano wibruje. Nie ściągam go do snu, więc budzi przedwcześnie i mnie, i żonę.
Mam ustawiony alarm konkretnie w samym zegarku (nie telefonie), ale jest ustawiony dopiero na 6:30. Przeprowadziłem test, gdzie wyłączyłem ten alarm i to samo się stało - znów wibrował.
W trakcie nocy mam włączone tryby Nie przeszkadzać i Tryb snu, więc jakiekolwiek wibracje, powiadomienia, itp. powinny być zablokowane.
Co mogę z tym zrobić? Jak znaleźć przyczynę? Jak to naprawić?
Wibruje bez wybudzania wyświetlacza? W historii powiadomień nic nie ma? To zostaje przywrócenie do ustawień fabrycznych chyba
@Power Dokładnie tak. Od razu go odpaliłem - żadnych powiadomień, w historii też nic nie widziałem.
Dzięki! Reset zegarka może i będzie upierdliwy, ale jeśli potencjalnie rozwiąże problem, to spróbuję wszystkiego. Nie pomyślałem o tym wcześniej
@sayda nie włączyłeś jakieś funkcji inteligentnego budzika - tak że zegarek wykrywa że lepiej jakbyś wstał wcześniej?
@radidadi myślałem o tym, ale szukałem w ustawieniach i nie mogłem nigdzie tego znaleźć - nie wiem, czy jest taki feature, czy nie, więc nie mogę ani potwierdzić ani wykluczyć
Może masz włączoną analizę snu i budzenie w określonej jego fazie? To w sumie nie powinno być zawsze o tej samej godzinie, ale może śpisz zawsze tak samo
@LovelyPL bardzo to podejrzewam, ale nie widzę żadnej informacji o tym, że taka funkcjonalność istnieje (ani tym bardziej opcji, żeby ją wyłączyć), więc nie wiem, czy na pewno to jest tam zaimplementowane. Bo to bardzo fajna rzecz, więc zakładam, że chcieliby się tym chwalić
@sayda A aplikacji typu "Sleep as android" nie masz? Ona miała na 100% taki ficzer budzenia w odpowiedniej fazie snu.
@LovelyPL Nie mam nic, korzystam z wbudowanego, Samsungowego budzika - i na telefonie, i na zegarku
@sayda A tak mnie naszło - może to nie budzik, ale coś od np. kalendarza? Jakieś codzienne wydarzenie z alarmem na 6:09, jakies przypomnienie?
Poszperałem na reddicie i nie jesteś w tym sam. Ludzie tez mają takie alarmy nie wiadomo dlaczego. Factory reset ponoć na to pomaga. Czasami soft reset, a jeden gość użył głosowego asystenta Samsunga "S voice" - kazał mu powiedzieć jakie ma ustawione alarmy, ten mu powiedział o takim własnie dziwnym, więc gość kazał (tez głosowo) skasować ten alarm
Kolejna podpowiedź:
"Go to settings >apps> Clock>storage >clear data"
"Also, check the alarms, reminders, and notifications on your phone."
Factory reset to ostatni etap, może coś znajdziesz - powodzenia!
@LovelyPL dziekuje!!! zdecydowanie sprobuje wszystkiego! btw, czym jest soft reset? niebardzo wiem jak moge go wykonac
Zaloguj się aby komentować