@EconomicDisruption Im mniejszy przebieg tym mniej eksploatowane wszystkie elementy pojazdu więc tym lepiej. 3 lata i 150k km świadczyć może o tym, że auto było eksploatowane w celach firmowych/biznesowych. Prawdę mówiąc jego stan jest mocno zależy od tego jak ktoś dbał - jak zawsze w sumie.
Ja kupiłem 125k km w 5cio letniej Astrze K i poza rozrządem, który wymieniłem "na zaś", od prawie roku latam bez większych problemów - ja robię około 10k/rok więc auto myślę trzymać jeszcze dużo, dużo czasu.
Najważniejsze to sprawdzić go na bardzo dokładnej stacji diagnostycznej i czy nie był sprowadzany z nietypowych krajów, gdzie łatwo było zmniejszyć przebieg o połowę.
@EconomicDisruption zależy jaka historia serwisowa, możliwe że to co miało się zepsuć to już się zepsuło i zostało wymienione
@EconomicDisruption przebieg != eksploatacja, chociaż 150k w 3 lata, to trochę przegięcie, więc nie dziwie się, że sprzedają. Powiedz lepiej, jaki silnik, bo pod firmą stoją takie 2, co do sądu idzie sprawa o wady fabryczne.
@Fen to była flotówka z Polski, serwisowana w ASO KIA i obecnie jest sprzedawana przez dealera KIA, więc źródło jest ok. No ale właśnie- patrząc na datę rejestracji to auto robiło 70k rocznie i pewnie miało więcej niż 1 kierowcę.
@EconomicDisruption Prawda jest taka, że ten przebieg totalnie o niczym nie świadczy.
W dużo lepszym stanie będzie auto, które robi te 50kkm rocznie, ale po autostradach a olej jest wymieniany co 10-12kkm a w gorszym auto robiące te same 50kkm, ale w 3 lata jeżdżąc po mieście na krótkich dystansach, gdzie olej jest wymieniany zgodnie z zaleceniami producenta co 20-30kkm.
Czy będzie lepszy od 6 latka z podobnym przebiegiem? Nie da się tego powiedzieć, przebieg naprawdę niewiele mówi o aucie.
@EconomicDisruption No ja brałem swój tylko dlatego że bardzo dobrze znam serwis w który się nim opiekował i wiem, że wszystko było robione cacy, przed sprzedażą był zrobiony komplet hamulców i dodatkowo był tylko 1 kierowca który latał po autostradzie para - dom.
Ja bym na twoim miejscu poszukał czegoś pewniejszego, bo mnogość kierowców przy 150k km nalotu może zaraz zaowocować wymianą sprzęgła itd.
@zomers 1.4 TGDI
@EconomicDisruption będziesz panzadowolony. Kolega kupił "pofirmówkę" z jakimś kosmicznym jak na świeże auto przebiegiem (nie chce koloryzować ale z tego co pamiętam to 250+), jeździ już rok i nic się niedzieje
Zaloguj się aby komentować