@A_a bezbek
@Rimfire bek
@jimmy_gonzale bez
@Rimfire z
Jak na standard Andrzej Rysuje to nawet niezłe
@A_a tu się nie ma co śmiać, tu trzeba płakać, lepiej będzie jak wejdzie im konkurencja - u mnie pks regionalny, autobusy stare rozsypujące się, w lato gorąco, w zimę lodowato, kierowca z kulturą do pasażera: a czego chciał, co dupę zwracasz, najlepiej to spierdal, jak prywaciarz kupił nowoczesne autokary i busy i obsługuje linie które w cudowny sposób zrobiły się rentowne to dziady z pks robią pikaczu face - u prywaciarza nie spuścisz ropy z baku
@superhero moim skromnym zdaniem PKS powinno być całe zaorane i powinni kasę z tego przekazać na budowę nowych torów kolejowych w do tej pory niepołączonych miejscowościach. I zgadzam się, że wszędzie nie da się tego zrobić. Tam gdzie to możliwe, to należałoby
Nie jest tak że prywatne busy jeżdzą tylko na rentowne linie?
@Johnnoosh linie które były nie rentowne w pks u prywaciarza przynoszą dochód - kierowca nie spuści 100 l ropy z baku bo ma plomby i kamery z akumulatorami w pojeździe
Była tu dyskusja kiedyś (albo na W.) że jednak są linie w PKS które nie mają szans być rentowne. Zwłaszcza w niedalekiej przyszłości kiedy mają zakazać samochodów spalinowych będą znowu bardziej potrzebne takie linie na odległe wiochy. Poza tym linie byłyby bardziej rentowne u prywatnej firmy ale nadal zbyt mały byłby zarobek i prywatni wolą się skupić na bardziej rentownych albo iść na etat do PKS bo przecież pieniądze wtedy są nawet jadąc samemu.
@Johnnoosh Oczywiście. Jeśli państwo chce redukować ilość samochodów, to samorządy muszą zacząć rozwijać komunikację zbiorową - również w nierentownych relacjach. A właściwie to "zwłaszcza w nierentownych", bo z tymi popularnymi poradzą sobie podmioty prywatne, a rolą samorządów powinno być uzupełnienie braków i dotarcie do rejonów wykluczonych.
Zaloguj się aby komentować