@Okrupnik jest szansa dla nas boomerów, Euro NCAP powoli bierze ze za te patologie ze ekranami w samochodach
@TheLikatesy i bardzo dobrze. Najłatwiej wpierdolić tablet i niech sobie klient szuka ustawień podczas jazdy odrywając wzrok od drogi. Najtańszy taki.
@TheLikatesy Możesz rozwinąć, bo nic nie słyszałem.
@HmmJakiWybracNick w skrócie, jeśli krytyczne funkcje nie będą obsługiwane fizycznymi pokrętłami/guzikami, auta nie będą dostawały maxa gwiazdek w testach
@TheLikatesy i git... pokretła od klimy, lusterek, okien i radia powinny zostać.
@TheLikatesy i bardzo kurwa dobrze.
Guziki najlepsze zwłaszcza w połączeniu z myszką stają się turbo wydajnym połączeniem.
Kisłem srogo z tych wszystkich recenzji Apple Vision Pro gdzie recenzenci opowiadali jakim fajnym narzędziem do pracy są takie google VR. Jeśli podłączysz pod to klawiature i myszkę to może mieć sens, ale domyślnym sterowaniem w tych googlach są gesty dłońmi w powietrzu. To już ekran dotykowy jest bardziej ergonomiczny
Nigdy nie sądziłem, że będę taki stary, ale guziki były jednym z powodów, dla którego wybrałem poprzedni model samochodu, a nie nowy.
To jest niesamowite, jak firmom motoryzacyjnym udało się przekonać rzesze ludzi, że ekrany dotykowe są lepsze od tradycyjnych przycisków, a tak naprawdę chodziło o to, że taki ekran jest dużo tańszy xD
@Monifufka kogo tak naprawdę przekonali? Ok, może wyznawców św. Elona, który powiedział im, że tak jest lepiej więc w to wierzą. Poza nimi tak naprawdę jest to minimalna ilość użytkowników i wszelkie ankiety to pokazują.
Wszyscy narzekają na te tablety a potem i tak idzie człowiek do salonu, nie ma nic innego do wyboru, więc zwyczajnie kupuje auto z tabletem.
@Okrupnik Zwłaszcza w aucie...
Zaloguj się aby komentować