@Chmurkins nigdy nie rozumiałem fenomenu tego samochodu, ale chyba przez to, że nie jestem Hansem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Jason_Stafford Dosyć duże auto, solidne podzespoły, silniki, które palą 5/5,5L i ocynk o ile mnie pamięć nie myli. Generalnie zajebisty stosunek jakości do ceny. Obrzydzone przez 95% społeczeństwa, ale ogólnie to solidne auta są.
@Jarem pomyliłeś audi a4 z pasatem b5 xD pasaty mialy progi i nadkola z pianki ktora gnila, palily raczej 6 bo wazyly wiecej no i wnętrze szybciej sie zuzywalo
@Sweet_acc_pr0sa no nie wiem. Jak byłem jeszcze młody to moi rodzice mieli A4 B6 a rodzice mojej obecnej żony mieli passata (chyba b5) i wnętrze było identyczne. Nawet niektóre plastiki pamiętam przekładałem i pasowały do obu samochodów. Różnica w masie jak teraz patrzę przy takim samym silniku to 19 kg więc żadna. Coś zalewasz
@Chmurkins Ducato pali oczy bez długich, a co dopiero trawę.
B4 kombi był zajebisty w swoim czasie. Dużo miejsca w środku, silnik nie do zajechania i można było lać olej po frytkach do baku.
@Sweet_acc_pr0sa nope. 1.9 TDI 110 KM w standardzie 5 do 5.5 pali, a po chipie potrafi zlecieć do 4 litrów. Sprawdzone osobiście
@Jarem a jak nie przekraczasz 1500 obrotów to spalanie się robi ujemne i ropy w baku przybywa.
@Chmurkins jak latarnia morska padła to długimi tankowce ściągałem do portu
@Jarem pieniądze zaoszczędzone na paliwie można wtedy przeznaczyć na cykliczną wymianę plomb w zębach, bo od tych wibracji wszystko się dezintegruje
@KHOT @marianmarcin
xDDD. Nie mówię o żyłowaniu na 1000 obrotów, tylko o normalnej jeździe.
Ale cóż, nikt wierzyć mi nie musi, nie dbam o to
@Jarem szkoda gadać ilu takich "cztery litry" przerobiłem. Wszystkim pali 4 litry na komputerze, ale na sugestię zalania pod korek i policzenia na wyjeżdżonym baku realnego a nie urojonego spalania zawsze się kończy "nie no co ty, a po co tak?".
@Jarem mój stary ma b5 i rzeczywiście pali dość mało, ale te wibracje od silnika są ciężkie do zniesienia, gdy jeździ się na co dzień czymś współczesnym, ale za to można orać pole i nie klęknie na robocie
@KHOT Spoko, przyzwyczaiłem sie, ze nikt nie wierzy jak to, że przy trasie do Chorwacji przy 2.0 TDI CR 150 KM zszedłem do 3.5 L. I nie mówię o wskazaniach komputera tylko o zalaniu pod korek, dojechaniu i ponownym wlaniu pod korek. No chyba, że przepływomierz (czy jak to się nazywa) na stacji mnie oszukał. Pewnie sam bym nie uwierzył
Ale w tym przypadku fakt, to było nastawione na jak najmniejsze spalanie i nieprzekraczanie 110
@marianmarcin
Przyeczytaj mój dalszy komentarz. Nie mówię o jechaniu 50 km/h na 5 biegu xD
Zaloguj się aby komentować