@szarik.411 widziałem taką minę wczoraj XD kabel usb potrzebowałem XDD
@Half_NEET_Half_Amazing ja ostatnio mówię "poproszę kabel usb A do C" i widziałem, że typowi zaserwowałem nie lada gwoździa xD
@szarik.411 polecam 5 letniom gwarancję na ten kabel i ubezpieczenie od zalania
U mnie była konsternacja, co to są płyty CD. Najpierw dostałem DVD, gdy stwierdziłem - nie, to nie te, pracownik wyznał, że się na tych rzeczach nie zna. Super doradztwo
To z rtv bardziej kojarzę coś w tym stylu.
Kiedy chcesz kupić coś tańszego niż tv za 10k
@bejonse Na co ja patrzę?
@szarik.411 ostatnio przechodziłem obok neonetu i jako że miałem chwilę, to stwierdziłem, że rzucę okiem jakie mają laptopy na wystawie. Oczywiście zaraz podbija pracownik i pyta czego szukam. No to szybko pomyślałem "macie jakieś TABLETY z Windowsem?". Chwilą zwiechy i niepewnie do mnie: "nieee, no ale mamy takie z androidem i... no nie wiem czy da radę na takim windowsa zainstalować, ale no raczej tak... ale w każdym razie ja nie świadczę takich usług...". No i podziękowałem. Miałem na myśli jakiegoś tableta 2w1 z Celeronem, a je zabawę w DIY Windows on ARM na wspieranych procesorach. Nie, żeby sprzedawca w ogóle wiedział co to ARM, czy x64.
@Boyce_Eaman nie chcesz wiedzieć
@szarik.411 kurwa autentico xD Ostatnio chciałem kupić kabel DP-DP i dopiero 3 pracownik mi powiedział, że takich nie mają. Ale za to zaproponował mi kabel HDMI xD
@szarik.411
Tego co pan chce to nie wiem, ALE TUTAJ MAM DLA PANA SUPER TELEWIZOR HADECZYDE8K15000FPS, OLED. CO, ŻE U PANA LECĄ GŁÓWNIE INFORMACJE ALBO OBRAZ Z PECETA? OLED W SAM RAZ POLECAM MUWIE PANU CO PAN ZŁE OLEDY BRAŁ MUSISZ PAN SPRÓBOWAĆ INNEGO, NO I KABELEK HA-DE-EM-I TITANIUM ULTRAPRO GOLD PENTESTED 16K16FPS ZA JEDYNE 250ZŁ/0.8M
pracowalem w saturnie/mm przez pare lat (° ͜ʖ °) co sie czlowiek nasluchal czasem niestworzonych rzeczy to glowa mała, ale bylo to pare lat temu kiedy jeszcze ludzie w marketach cos wiedzieli i interesowali sie tym czym handluja, teraz niestety wygląda to troche inaczej - jednak nie przez to ze ludzie nie chca sie nauczyc co za mało im płacą zeby ktokolwiek sie tym przejmował, ma sprzedac gwarancje bo za to ma dopał do pensji i na to jest tylko nacisk w szkoleniach w marketach, jak sie ktos nie zna i trafi na takiego handlarza to wyjdzie jeszcze z ekspresem do kawy i gwarancja na odkamieniacz ¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯
Za minimalną też miałbym to w dupie
@szarik.411 przypomniało mi się jak kiedyś kupowałem telefon w Media Expert, zastanawiałem się nad dwoma modelami, a że podbił akurat sprzedawca z pytaniem czy coś pomóc to poprosiłem go, by mi doradził który model wybrać. Typ przeczytał mi kartkę z parametrami pod jednym i drugim, a następnie poszedł w pizdu xD
@szarik.411 jeżeli już tam wchodzę, to znaczy że naprawdę pilnie czegoś potrzebuję albo mam akurat ochotę sobie pożartować.
Ostatnio potrzebowałem karty sieciowej na USB działającej pod Linuxem i widząc, że mają tylko TP-LINKI już czułem jak człowiek-skurwiel wewnątrz pokazuje rogi i zaciera rączki. Innym razem potrzebowałem kabla microUSB-microUSB żeby podłączyć DAC do starego telefonu. Doskonale wiedziałem, że tego nie mają, ale akurat kobieta tam była więc nie mogłem nie poprosić o pomoc.
To wszystko w ramach zemsty za to, że wcisnęli dziadkom ubezpieczenie na telewizor.
Chociaż żeby nie było, raz koleś z mojego sklepu dobrze mi doradził przy wyborze.
@szarik.411 chłopy zarabiają 3k netto i mają znać każdą zasraną złączkę czy kabel? Za wiedzę się płaci, im nie płacą więc wyjebane.
@suchasosna a mnie nie chcieli na studiach do euro przyjąć bo nie miałem doświadczenia we wciskaniu gwarancji, ale to, że o każdym jebanym sprzęcie elektronicznym w tym sklepie mógłbym się wypowiedzieć, to mieli w dupie xD
@suchasosna Oni tam są by sprzątać i kasować a nie się znać na czyms xD Znaczy bez obrazy, czasem pracownik ma fajną wiedzę ale na ogół ten ktoś co coś potrafi nie pracuje w rtveruomediaexpertsaturn xd
@wibromax_4000_500 i tak i nie. Nie oczekuję, że ktoś wytłumaczy mi zasadę działania jakiegoś sprzętu i jego parametry, to mogę sobie sprawdzić samodzielnie. Jeżeli ktoś nie rozpoznaje nawet nazw rzeczy, które ma na stanie to jego problem, nie mój (aczkolwiek nie robię w takich sytuacjach dymu, staram się prostym językiem wytłumaczyć czego potrzebuję).
@szarik.411 chyba o coś innego niż gdzie jest wyjście ze sklepu. Próbowałem kiedyś zapytać o kabel HDMI. Zapytałem czy będzie w stanie obsłużyć jakąś tam rozdzielczość przy jakiejś tam częstotliwości. Nie był w stanie odpowiedzieć.
@szarik.411 xD za minimalną nie mam zamiaru się pocić i nawet zapamiętywać tych wszystkich pierdół
@FerrariwGazie Twój wybór i Twoja praca
To ja od siebie dodam że ostatnio byłem po zasilacz. Mówię jaki, gość że nie ma. Więc wyciągam telefon i mu pokazuję że jest. On dalej swoje. Dopiero jak powiedziałem, że poproszę jego przełożonego skoro on nie wie co jest na sklepie to obrócił oczami i mówi "mogę za to panu coś innego zaproponować" i pokazuje mi ten zasilacz po który przyszedłem. Typ kompletnie nie ogarniał ani nazwy firmy ani modelu. Uratowało go tylko to, że wiedział po której stronie sklepu są pralki a po której akcesoria komputerowe i przyciśnięty do ściany wyszukał wystawkę z zasilaczami
@Jodzi pierwsza rzecz, którą mówię rodzinie jak chce coś kupić to żeby tylko nie dał się naciągnąć na ubezpieczenia
@szarik.411 ostatnio dwa razy się pozytywnie zaskoczyłem w marketach elektro, raz gość mi dokładnie wyjaśnił wyższość jednego telefonu nad drugim podając logiczne argumenty z dokładnym opisem technologicznym, drugi raz podobnie miałem z telewizorem, później nawet sprawdzałem w domu czy mnie nie oszukali i okazało się że czasem idzie tam pasjonatów spotkać.
@szarik.411 USB A 3.0 proszę.
To jest 2.0, a 3.0 jest oznaczone niebieskim plastikiem oraz z tylu na opakowaniu powinno być to napisane
ech, niestety taka prawda. Ale cóż, kiedyś pracowałem w sklepie muzycznym i zajmowałem się jazzem, gdzie jedyne co wiedziałem, to, że jazz się pisze przez dwa "z". Ale minimalną płacili, więc tu się doczytało na szybko przy kliencie, tam się naściemniało i jakoś to leciało. Jednak jak sobie przypomnę jaki ze mnie był specjalista, to nie korzystam z pomocy innych sklepowych specjalistów
@antek_akrobata "w ramach zemsty za to, że wcisnęli dziadkom ubezpieczenie na telewizor"
Nie chciałeś żeby dziadkowie czuli się bezpiecznie wiedząc że ich tv jest ubezpieczony? I to za jedynie 1/4 ceny telewizora?
@szarik.411 Moim zdaniem to wina szefostwa, jeżeli mało płacą to pracownik, który ogarnia idzie za poszukiwaniem lepszej płacy. Ci zatrudniają kolejnego "młodego" za 3k i karuzela dalej się kręci. Niektóre Januszexy działają tak dekadami.
Zaloguj się aby komentować