Komentarze (10)

VonTrupka

Jak to z tą pneumatyką w ciproenach miało być?

Cytryniarnia miała poniechać tej technologii, ale klienci podnieśli raban i zapowiedzieli, że wraz z pneumatyką oni pożegnają się z marką?

efceka

@VonTrupka Cytryniarnia poniechała hydro w 2017 roku i nikt nawet nie pierdnął.

hejtooszukuje

trwałość podobna do normalnego zawieszenia, wyższe koszty części oryginalnych, polskie mechaniki po zawodówkach co się na motoryzacji z fso uczyły nie potrafiły tego ogarnąć

cebulaZrosolu

@hejtooszukuje a po czym miały być te mechaniki? Po doktoracie?

moderacja_sie_nie_myje

@Yes_Man Pan wożny u nas w szkole miał trzylitrowego xm, gdzieś w okolicach 92-93 roku. Czasami z chłopakami na przerwie łaziliśmy do niego prosić żeby podniósł zawieszenie czy pozwolił się elektrycznymi szybami pobawić. To był jakiś kosmos wtedy.

cebulaZrosolu

@moderacja_sie_nie_myje ciekawe na czym Pan woźny dorabiał, że taka fure miał ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Baltic_Vodka

@Yes_Man jak pierwszy raz zobaczyłem XM, jakoś na początku lat 90, to na tle innych aut z epoki wyglądał (w środku jak i na zewnątrz) jak jakiś statek kosmiczny wprost ze Star Treka.

Yes_Man

@Baltic_Vodka stoi u mnie niedaleko trzylitrowy w wersji Pallas. Już kilka lat, ostatnio dorobił się pęknięcia szyby i urwanych lusterek. Ktoś nawet kartkę zostawiał że odkupi ale jak widać bez efektu

Zaloguj się aby komentować