@jarezz przypięty pasami przecież ( ͡ʘ ͜ʖ ͡ʘ)
@jarezz a na poważnie może da radę się przeczołgać po polu tam, gdzie chce. Pusty kontener nie jest taki znowu ciężki, a żuraw i owszem. Niemniej ja bym się nie odważył
@Felonious_Gru pusty kontener to 4 tony.
Wiem bo mam zamiar kupić 2 sztuki.
@myoniwy ten żuraw koło 6 ton
@myoniwy na oko podobny
https://www.hmfcranes.com/products/loader-cranes/lifting-capacity/60-95-tm/7020k-rcs
6 ton plus podpory tona plus bocianek pewnie z półtorej
@Felonious_Gru najśmieszniejsze jest to, że 50m od niego, była jego przyczepa, która kontener 40' mieści normalnie.
@jarezz panie, ale ile to czasu zaoszczędzone!
@Felonious_Gru dokładnie to samo powiedział.
Jeśli to pusta 40 to luz o iłe ma przykręcone z przodu ale. Je wiem po co tak robić
@ivanar przykręcić to śrubę muszę operatorowi.
O twostlocka mi chodzi jeśli ma to na przodzie a kontener je pusty to bez opcji ze pusci.https://en.m.wikipedia.org/wiki/Twistlock by musili zapakować wagę na tył kontenera żeby przeważyć cy zestaw żeby to się przewróciło
#snowrunner
@jarezz Też tak potrafię
@markxvyarov w Rosji i to wirtualnej mi nie przeszkadza. W Finlandii, na budowie, na któej jestem koordynatorem bhp to już masakra dla mnie. Pogadane i dzisiaj już działą lepiej. Co prawda kable nie kontenery ale te też chujowo zabezpieczał wcześniej. Pas zakładał wyłącznie górą zapinając z przodu i z tyłu ciężarówki czy przyczepy i kładąc kliny. Co prawda wg dostawcy kabli wymaagne jest przekładanie przez środek bębna zabezpieczeń tyu pas transportowy, kiedy średnica bębna to 250cm i więcej ale w naszym przypadku nie zaszkodzi dmuchać na zimne. Zwłaszcza, że zima wróciła i typ wozi to przez teren zabudowany i w pobliżu szkół.
Zaloguj się aby komentować