Dziś udało się przekazać za pomocą mojej przyjaciółki Natalii z Charkowa Mercedesa ML400 chłopakowi z Krakena (ich to raczej nie trzeba przedstawiać). Auto to zostało podarowane wraz z inną mlką przez szwedzkich i estońskich wolontariuszy. My byliśmy odpowiedzialni za dokument, naprawy i przerzut do docelowego odbiorcy.

Pragnę również przypomnieć o skarbonce na auto dla ukraińskiego SOF? By kupić sensownego Hiluxa lub Isuzu D-Max - brakuje nam wciąż około 25-30 tysięcy złotych. Zachęcam do wsparcia:

https://zrzutka.pl/pnmz2p/s/0qyhvu

#wojna #aryocontent #andromeda #ukraina
2231fa3c-f1a7-4d5e-903d-79073bfa4b7e
CoryTrevor

Można spytać dlaczego akurat ten model i z takim silnikiem?

RACO

@CoryTrevor bo to normalne auro

Festung

@CoryTrevor mlka to taka trochę terenówka trochę suv. Silnik V8 i napęd 4x4 nie czyni z niej super auta w terenie, ale jest przydatna do przewozu żołnierzy w terenie. Takie auta dostali Szwedzi i Estończycy, a na takie modele zgodziła się jednostka. Ot cała filozofia.

CoryTrevor

@Festung dzięki za odpowiedź

mateusz-hyzynski

Te auta maja konstrukcje oparta na ramie wiec sa wytrzymałe, całkiem nieźle jeżdżą w terenie i sa dosc tanie

eloyard

@mateusz-hyzynski ML poważnie jest na ramię? Z G klasą nie pomieszałeś? Pierwszo słyszę żeby typowe SUVy na ramie robili.

mateusz-hyzynski

@eloyard  nie sciemniam, pierwsza generacja miala rame

Festung

@mateusz-hyzynski z tego co pamiętam, to ten na zdjęciu jest z 2003 roku.

eloyard

@mateusz-hyzynski @Festung THX - dziś się dowiedziałem.


https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_M-Class


> The first-generation M-Class, designated with the model code W163, is a body-on-frame SUV and was produced until 2004.


> The second-generation M-Class (W164) moved to a unibody platform

Zaloguj się aby komentować