Dobry, albo i nie.
Mam problem, #aplikacja #mbank mi nie działa.
Czasami wyświetla komunikat:
failed to obtain X.509 form of public key
A czasami że usługa jest tymczasowo niedostępna.
Tylko ja mam taki problem? Jakiś pomysł czego to może być wina? Aplikacja zaktualizowana do najnowszej wersji.
myoniwy userbar
MostlyRenegade

@myoniwy może za stary system na urządzeniu?

myoniwy

@MostlyRenegade Android 10, skoro aplikacja się zainstalowała to powinno chyba działać.

MostlyRenegade

@myoniwy to nie wiem. Nigdy w sumie nie miałem problemów z tą ich aplikacją.

myoniwy

@MostlyRenegade No ja w sumie pierwszy raz

jimmy_gonzale

U panie. Nie wiem co tam się zadziało ale nie może nawiązać szyfrowanego połączenia.

myoniwy

@jimmy_gonzale No ja tym bardziej, ja w Javie jestem kompletnie zielony, w certyfikatach tym bardziej

Lubiepatrzec

@myoniwy przed momentem sprawdziłem i logowanie do appki działa.

myoniwy

@Lubiepatrzec No właśnie na downdetector nie ma jakiejś plagi.

jeikobu__

@myoniwy głupie pytanie - masz dobrze ustawiony zegar systemowy (data i godzina)?

myoniwy

@jeikobu__ No oczywiście

def

Wygląda na problem z internetem - gubienie pakietów

myoniwy

@def Sprawdzałem na WiFi i na mobilnej z dwóch różnych kart sim. Ta sama akcja

def

@myoniwy spotkałem się raz z takim problemem i był to problem hardwareowy, tak jak ktoś wyżej wspominał zegar systemowy sprawdź, jak nie, to może jakieś vpny, albo dziwne dnsy

myoniwy

@def DNSa wyłączałem, nie pomogło, zegar i kalendarz aktualny

def

@myoniwy aktualizacje zainstalowane? wciąż najbardziej prawdopodobne jest gubienie pakietów, masz dostęp do stabilnego wifi?

myoniwy

@def Apka w najnowszej wersji, to pierwsze co zrobiłem.

WiFi jest po LTE z TMobile, nie narzekam na jakość.

def

@myoniwy a telefon się nie przegrzewa? od jak dawna to trwa?

def

@myoniwy przypomniałem sobie, że miałem kiedyś problem u siebie, bo był problem z routingiem od operatora, ale jak sprawdzałeś po sieci komórkowej to chyba można wykluczyć


edit: zrestartuj telefon, wyłącz wifi i dopiero wtedy spróbuj odpalić appkę

myoniwy

@def Nie, telefon działa normalnie. Dopiero dzisiaj taki błąd. Kilka dni temu normalnie płaciłem blikiem.

def

@myoniwy tak, jak wpisałem wyżej w edicie

myoniwy

@def Reset pomógł, apka się uruchomiła. Niby najprostsze rozwiązanie.

def

@myoniwy więc problem był ze cachem routingu

milew

Pegazus. Na Jarka brzydko gadałeś i się doigrałeś.

myoniwy

@milew Jarek, Jarek, ty wiesz co!

milew

@myoniwy Raz miałem jakąś dziwną anomalię z programem. Pamiętam, że odinstalowywałem i instalowałem na nowo parę razy. Miałem wrażenie, że jakieś śmieci zostawały w systemie, aż w końcu załapało. Problem polegał na tym, że nie mogłem jakiejś opcji związanej z blikiem zmienić.

Zaloguj się aby komentować