#gry #retrogaming
@Suodka_Monia NIE NAMAWIAJ
To chyba dobrze?
@blackpill_deathsquad tak.
@Suodka_Monia nie. Nie wyglada:)
@Suodka_Monia A jak wchodzi na Steam Decku wieczorową porą w łóżeczku, o taki remake nic nie robiłem
@gregsonone skąd masz na Steam Decku?
Zycie ciezkie jak duriel na normalu.
@Suodka_Monia jak pierwszy raz zobaczylem to diablo to pomyślałem sobie "przecież ta gra tak wyglądała, nic nie zmienili" - jakie było moje zdziwienie gdy zobaczyłem jak wyglądało oryginalne diablo 2
@ErwinoRommelo Wypraszam sobie
Nie potrafiłem w oryginał grać dalej niż do 3 aktu. W d2r już ~82% holy graila skończone :P. Szkoda tylko, że end game trochę żałosny - nic tylko krowy, tunele, grobowce i diablo
@Suodka_Monia I tak powinien wyglądać każdy remake, a nie zbudowanie gry od zera tak, że połowę zawartości zmieniono, na rzecz jasna znacznie gorszej jakości ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@ZeRoZeRoRaZ Tak jak kolega podesłał poradnik, instalujesz Battle Net na Steam Decku, śmiga i to całkiem ładnie. Jak sobie jeszcze obniżysz do medium i wymusisz 40 FPS w nakładce to bateria pozwala wydłużyć czas grania. Najważniejsze jest jednak to, że działa multi, bo przy Steam Decku nie jest to wcale oczywiste, gdyż niektóre systemy anti-cheat nie działają na Protonie.
@Pjorun Ja w okolicach premiery oryginału nie przeszedłem nigdy dalej niż do 4 aktu. Sterowanie padem pozamiatało jak dla mnie, a na Steam Decku już 2 raz skończyłem całość i gram troszkę w multi
@Suodka_Monia Coś cudownego co z tym zrobili.
@Suodka_Monia Do pełni szczęścia brakuje tylko szczelin z trójki i gra doskonała
@patolog Problem jest trochę też w tym, że tą "oryginalną" grafikę trochę postarzyła technologia . Tryb legacy wygląda znacznie gorzej jeśli nie włączy się rozmazywania obrazu. Specjalnie sprawdziłem instalując oryginał. Kwestia rozdzielczości i możliwość zbliżenia widoku postaci też pewnie robi swoje. No i brak CRT
https://www.reddit.com/r/Diablo/comments/rx0viz/honest_question_why_does_legacy_mode_look_so_much/
W legacy nie chodzi tylko o rozmycie czy pikselozę, ale też mocno o FPS i silnik graficzny. Oryginał miał silnik 2D oraz sprity, gra chodziła 25fps, jak zacząłeś przyspieszać ruch/szybkość ataku to gra dropowała klatki, by się zmieścić z animacją ataku w 20fps. Nowy silnik jest już w 3D, więc łatwo przyspieszać animację by wyglądało to dobrze. Ta gra jest po prostu zbyt dynamiczna na 25fps. W takim Baldurs Gate to przechodziło, bo gra nie była interaktywna tak jak Diablo. Mechanika dalej ciśnie na 25fps, ale animacje już nie, i gra to dobrze maskuje.
@Durielv8 duriel sie nazwyal duriel Jak ty jeszcze po jajach ojca pluywales.
Na ekranach CRT gry lepiej wyglądały.
Zaloguj się aby komentować