Dev update: Zacząłęm kodować funkcjonalność menu postaci/drużyny, z jakiegoś powodu dostają na start 2 punkty atrybutów co miało zachodzić tylko przy zdobywaniu nowego levelu (co nie byłoby problemem bo walka jest całkiem trudna na niskim levelu, tylko jeśli na placu boju pozostaje sam Janusz to przeciwnicy głupieją i przestają atakować przez co można ich wykończyć jednego po drugim nawet na jednym hapeku, czego nie wiem jak naprawić, więc takie dodatkowe ułatwiacze nie są przeze mnie mile widziane). Tak to na razie wygląda https://youtu.be/-UVRpISGiy0 #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev
koszotorobur

@MrGerwant - wielkopolacka moc Janusza - przeciwnik go nie wzrusza

MrGerwant

@koszotorobur Raczej zdają sobie sprawę, że właśnie wyeliminowali Januszowi rodzinę i na myśl o tym co im zrobi ogarnia ich paraliżujący strach

macgajster

@MrGerwant hm, a może być tak, że startują z poziomem 0, po czym dajesz im poziom 1 czyli robią level up i dostają punkty?

MrGerwant

@macgajster w sumie to chyba coś podobnego zachodzi - jak spawnują się postacie to mają wszystko na 0, czyli zmienna na exp do następnego lvl też jest 0, 0>=0 == true, więc wywołuje funkcję na level up, ma to sens, tylko to raczej kwestia kolejności w jakiej populuję te wartości - jak ustawię exp do kolejnego lvl przed aktualnym expem to powinno być ok

MrGerwant

tak, to było to, przeniosłem ustawianie exp do kolejnego lvl 2 linie wcześniej i jest git

827fe497-642b-4e25-b63d-a23106397346

Zaloguj się aby komentować