Dev update: Udało się rozwiązać problem z poprzedniego wpisu, po świętach będę dalej rozwijał system walki, w pierwszej kolejności trzeba będzie zrobić tak, że po wybraniu skilla możemy wybrać tylko odpowiedni cel (no i uwzględnić przypadek taki jak Kontemplacja Sztuki, która ma działać tylko na Janusza, więc dla takich skilli wgl by się nie wybierało celu, no i jeszcze nie sortuję postaci pod kątem szybkości ani nie inicjuję statów i skilli przeciwników) + w domyśle biała strzałka ma być tylko dla postaci, która obecnie wykonuje swój ruch, dla celów już przygotowałem zieloną (sojusznicy) i czerwoną (przeciwnicy) https://youtu.be/aqM3hi3ipko #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev
@MrGerwant ja jestem pełen podziwu dla twojego zapału
@MrGerwant A nie można rzucać zaklęć grupowych/strefowych jak w diablo? Strefa rażenia najebanego żubrami Janusza.
@grzyp-prawdziwek wszystkie skille przyjmują tablicę celów a nie pojedynczy cel, żeby obsłużyć taką sytuację i sporo z tych co wymyśliłem taka będzie
Kierowniku, a kiedy będzie jakaś wersja pre alfa do ogrania? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@mtriciak33 a po kim ty taki chitry?
Zaloguj się aby komentować