@MrGerwant to zbliżenie na bandziocha pod koniec xd
Zaś Ytong wygląda bardzo sprawiedliwie.
@DiscoKhan nwm czemu się tak robi, budynki mają ustawione ignorowanie kolizji z kamerą, więc nie powinno (Edit: te bloczki akurat nie dziedziczą od budynków ale przy budykanch dzieje się to samo, pomimo takich ustawień)
@MrGerwant a czy kamera ma włączone ignorowanie kolizji z budynkami też? xd
Ale to chyba do tego trzeba już mieć ogarniętą transparentność przy kontaktach itp.
@DiscoKhan Kamera nie ma własnych ustawień fizyki, tylko same obiekty mogą ją blokować albo ignorować
Jednak budynki miały "block all", zmieniłem na custom i ustawiłem na ignorowanie "visibility" i "camera" i teraz nie robi zbliżenia na bebzon bohatera
@MrGerwant no i nais, fajnie że szybko poszło.
@DiscoKhan Naprawiłem też pasek many, zobacz komentarz niżej. okazało się, że te wartości trzeba ustawiać w funkcji BeginPlay() a nie w konstruktorze
Pasek many działa!
@MrGerwant
@DiscoKhan jak pasek wkurwa się zapełnia to jest żółty, więc raczej odwrócona Kolumbia
@MrGerwant manę daj na fioletowo i się ją będzie denaturatem uzupełniać xD
@MrGerwant będzie to gra sprawiedliwa, ale surowa.q
Zaloguj się aby komentować