Dalsza historia bujania się z serwisem Tamrona i sprzedawcą z tego wpisu:

TLDR: sprzedawca nie mial na stanie szkła ktore sprzedawał w sklepie Allegro. Nastepnie po 2 tygodniach chciał abym doplacił kilka stów bo obiektyw juz podrożał i musi dołożyć. Na szczęście wysłał szklo. Po kilku misiacach na obiektywie pojawiła sie wada. Obiektyw po reklamacji u sprzedawcy wrocił niekompletny, bez pudełka, papierów i uszkodzony. Zareklamowalem ponownie z rekojmi i zażądałem zwrotu pieniedzy.
https://www.hejto.pl/wpis/ale-sie-wkur-em-kupilem-swego-czasu-na-alledrogo-obiektyw-tamrona-u-autoryzowane

No i tak. Po dwóch tygodniach (sprzedawca upierał się ze reklamacja liczy sie dwa tygodnie samych dni roboczych od dostania sprzetu ponownie) Allegro uświadomiło mu , ze nie ma racji i jego czas minał. Dali mu jednak szanse na naprawę obiektywu ktory wysłał wczesniej do owego serwisu bez mojej zgody. W reklamacji z rekojmi nadmienilem, ze obiektyw ma byc wyczyszczony bo wrócił z syfem między soczewkami a to szkło uszczelniane.
Po dwoch tygodniach wczoraj dostalem spowrotem obiektyw. Zwrocono mi wszystkie akcesoria, osłonę, dekielki, pudelko itp.
Niestety w środku obiektywu dalej syf, ktory dostał sie tam podczas naprawy. Zrobilem zdjecia, zapakowałem w paczkomat i odeslalem i kolejny raz bo to juz prawie dwa miechy bez sprzetu który ma pracowac i zarabiać a buja sie po serwisach Tamrona na Żytniej i ciagle wraca w gorszym stanie niz go dostalem. Allegro kazało ustosunkować sie do mojej prośby, sprzedawca dalej chyba uwaza, ze rekojmia nie dotyczy jego tylko Serwisu Tamrona i przerzuca wszystko na niego. Przypominam, ze to jeden z wiekszych sklepów foto w Polsce i leci w wuja po całości. Czekam teraz na decyzje sprzedajacego ( ma na to kolejne 14 dni w których bede bez tego obiektywu) i bede dawal znac.

#fotografia #allegro #januszebiznesu
aleextra

Ja pierdzielę, Ty zarabiasz na tym (no może aktualnie nie, bo w serwisie...) wydajesz kupę kasy, żeby było z pewnego źródła, a tu takie jaja Przykro mi. Powodzenia!

adam_photolive

@aleextra na szczecie mam inny sprzet ale kupujac obiektyw za 4k (tak wiem, sa duzo drozsze) to nie pozwole sobie aby wracał w stanie jak stary Helios tym bardziej jak robie na reportażu kilkaset zdjec a potem z kazdego syf usuwaj bo widać na zdjeciach

adam_photolive

Jeszcze małego tego, dostałem notę, że kolejne wady optyki nie podlegają juz naprawie gwarancyjnej bo obiektyw został uszkodzony, tak jakbym to ja rozjebał a nie serwisXD

Atexor

@adam_photolive to już lepiej i zwrot kasy. To czy kosztuje 4k czy 50zł nie ma znaczenia (no chyba z dna kradzież).


Ja chłodzenie do kompa za 2 stówki reklamowałem 3x (ciągle przychodziło zepsute) i za 4 razem powiedziałem, że pozwalam im otworzyć i zobaczyć czy działa aby ciągle mi bubla nie wysyłali, albo niech zwrócą kasę, bo to bez sensu. Zwrócili kasę. Ogólnie kontakt dobry, ale natraciłem sporo kasy i czasu na wysyłkę pp (paczkomatów praktycznie jeszcze nie było). Żeby było śmieszniej dołożyłem stówkę i kupiłem potem droższe chłodzenie od tego samego sprzedającego xD. Działało zarąbiście.


Więc walcz o swoje. Najwyżej po ew. zwrocie kasy zamów inny gdzie indziej

GitHub

O człowieku łapej pioruna. Jestem ciekaw kiedy do sklepu dotrze fakt, że więcej stracą na na tych naprawach w stylu Pana Wiesia niż na ogarnięciu tematu tak jak się należy

Bojowy_Agrest

@adam_photolive a jak reklamowałeś? z tytułu gwarancji czy niezgodności towaru z umową?

adam_photolive

@Bojowy_Agrest z tytułu rękojmi, wada wykryta podczas uzytkowania

Zaloguj się aby komentować