Czołem Tomki i Kasie!
tl;dr. Projekt w Minecraft, dungeony, możliwy serwer w przyszłości
Przychodzę do Was dzisiaj z moim projektem, który rozwijam po godzinach – jest to system losowo generowanych „pokoi”, w których gracz będzie musiał zmierzyć się z różnymi potworami. Do tego celu używam gry Minecraft (w wersji Java), a sam projekt powstaje na serwerze Paper Spigot (w wersji 1.19.0)
W założeniu pokoje będą tworzyć sporej wielkości „loch” (lub jak kto woli – dungeon), na końcu którego będzie czekał boss. Po wyczyszczeniu każdego z pokojów system będzie losował szansę na zdobycie „łupu” (lootu) w formie pojawiającej się skrzynki. Dungeony będą mogły być pokonywane pojedynczo lub w grupie maksymalnie 4 osób. W planach mam dodanie własnych mobów, przedmiotów, mikstur, muzyki, efektów dźwiękowych oraz systemu „klas” działającego w oparciu o zdobyte przedmioty. Duży nacisk kładę na przystępność i prostotę w dodawanych rzeczach, tak żeby każdy mógł zapoznać się z mechanikami w swoim tempie.
Moją dużą inspiracją dla tego projektu była gra The Binding of Isaac, co z resztą widać po sposobie generowania lochu. Jeżeli w przyszłości uznam, że projekt jest gotowy funkcjonować dla szerszej społeczności rozważę otwarcie serwera dla wszystkich zainteresowanych
Poniżej zamieszczam pokaz obecnego postępu. Pamiętajcie proszę, że wszystko tak naprawdę jest jeszcze w pieluchach i trochę czasu minie zanim będzie to wyglądać tak jakbym chciał x)
LINK DO VIDEO: https://streamable.com/cstpr9
Jeżeli chcesz być na bieżąco i śledzić projekt, zachęcam do dołączenia do społeczności Klockowego Lochu . Jako, że nie można obecnie czarnolistować społeczności, wszystkie moje wpisy odnośnie tego tematu będą dodatkowo tagowane #klockowyloch
#minecraft #gry
tl;dr. Projekt w Minecraft, dungeony, możliwy serwer w przyszłości
Przychodzę do Was dzisiaj z moim projektem, który rozwijam po godzinach – jest to system losowo generowanych „pokoi”, w których gracz będzie musiał zmierzyć się z różnymi potworami. Do tego celu używam gry Minecraft (w wersji Java), a sam projekt powstaje na serwerze Paper Spigot (w wersji 1.19.0)
W założeniu pokoje będą tworzyć sporej wielkości „loch” (lub jak kto woli – dungeon), na końcu którego będzie czekał boss. Po wyczyszczeniu każdego z pokojów system będzie losował szansę na zdobycie „łupu” (lootu) w formie pojawiającej się skrzynki. Dungeony będą mogły być pokonywane pojedynczo lub w grupie maksymalnie 4 osób. W planach mam dodanie własnych mobów, przedmiotów, mikstur, muzyki, efektów dźwiękowych oraz systemu „klas” działającego w oparciu o zdobyte przedmioty. Duży nacisk kładę na przystępność i prostotę w dodawanych rzeczach, tak żeby każdy mógł zapoznać się z mechanikami w swoim tempie.
Moją dużą inspiracją dla tego projektu była gra The Binding of Isaac, co z resztą widać po sposobie generowania lochu. Jeżeli w przyszłości uznam, że projekt jest gotowy funkcjonować dla szerszej społeczności rozważę otwarcie serwera dla wszystkich zainteresowanych
Poniżej zamieszczam pokaz obecnego postępu. Pamiętajcie proszę, że wszystko tak naprawdę jest jeszcze w pieluchach i trochę czasu minie zanim będzie to wyglądać tak jakbym chciał x)
LINK DO VIDEO: https://streamable.com/cstpr9
Jeżeli chcesz być na bieżąco i śledzić projekt, zachęcam do dołączenia do społeczności Klockowego Lochu . Jako, że nie można obecnie czarnolistować społeczności, wszystkie moje wpisy odnośnie tego tematu będą dodatkowo tagowane #klockowyloch
#minecraft #gry
Posiadam jakiegos bieda vpsa, jak cos. Tylko powiedzcie mi - 2GB to pewnie za mało?
@rms Na spokojnie, na razie opłacam serwer, na którym dłubię. 2 GB może faktycznie nie wystarczyć, same pluginy zajmują ponad pół GB. Ale dzięki za inicjatywę!
@_hdvn Czyli coś takiego? https://www.minecraftmaps.com/adventure-maps/deep-in-dungeon
Zaloguj się aby komentować