Zdjęcie w tle
Klockowy Loch

Społeczność

Klockowy Loch

2

Projekt w Minecraft (Java) inspirowany grą The Binding of Isaac.

Update

Zestaw bardzo zacny. W kwestii jakości naprawdę nie mogę się do niczego przyczepić, a jestem zrzęda. Sterowanie appką działa poprawnie - nie zauważam opóźnień. Niestety nie działa programowanie. Robot daje sporo możliwości układania ciągów komend, ale co bym nie wpisał to wykonuje tę samą: jedzie, staje, jedzie, staje. Może to rozkmienię, ale na razie lipa.

Podsumowując: to kosztuje teraz 399 zł. Zdecydowanie warte swojej ceny.
Mi Robot Rover

#klocki #legonielego #programowanie #rc
cabaee18-9c89-4c69-bd78-b8c480b30528
7383901a-1ced-4779-bde3-90391511256b
10294195-e413-4a4a-b6f8-89f548348b02
61c2621a-5fe8-4ad2-9e74-291b82220f8a

Zaloguj się aby komentować

Składam takiego chińczyka.
Muszę przyznać, że jakość materiałów to najwyższy poziom. Myślę, że bym nie rozróżnił od oryginalnego Technic. Jeżeli jest jakaś podróbka LEGO, która trzyma taki poziom wykonania to bierem.
#klocki #dziwneklocki #legonielego #madeinchina
522e7f91-3a8a-40b1-bb0f-700a134316a7

Zaloguj się aby komentować

Czołem Tomki i Kasie!
tl;dr. Projekt w Minecraft, dungeony, możliwy serwer w przyszłości
Przychodzę do Was dzisiaj z moim projektem, który rozwijam po godzinach – jest to system losowo generowanych „pokoi”, w których gracz będzie musiał zmierzyć się z różnymi potworami. Do tego celu używam gry Minecraft (w wersji Java), a sam projekt powstaje na serwerze Paper Spigot (w wersji 1.19.0)
W założeniu pokoje będą tworzyć sporej wielkości „loch” (lub jak kto woli – dungeon), na końcu którego będzie czekał boss. Po wyczyszczeniu każdego z pokojów system będzie losował szansę na zdobycie „łupu” (lootu) w formie pojawiającej się skrzynki. Dungeony będą mogły być pokonywane pojedynczo lub w grupie maksymalnie 4 osób. W planach mam dodanie własnych mobów, przedmiotów, mikstur, muzyki, efektów dźwiękowych oraz systemu „klas” działającego w oparciu o zdobyte przedmioty. Duży nacisk kładę na przystępność i prostotę w dodawanych rzeczach, tak żeby każdy mógł zapoznać się z mechanikami w swoim tempie.
Moją dużą inspiracją dla tego projektu była gra The Binding of Isaac, co z resztą widać po sposobie generowania lochu. Jeżeli w przyszłości uznam, że projekt jest gotowy funkcjonować dla szerszej społeczności rozważę otwarcie serwera dla wszystkich zainteresowanych
Poniżej zamieszczam pokaz obecnego postępu. Pamiętajcie proszę, że wszystko tak naprawdę jest jeszcze w pieluchach i trochę czasu minie zanim będzie to wyglądać tak jakbym chciał x)
LINK DO VIDEO: https://streamable.com/cstpr9
Jeżeli chcesz być na bieżąco i śledzić projekt, zachęcam do dołączenia do społeczności Klockowego Lochu . Jako, że nie można obecnie czarnolistować społeczności, wszystkie moje wpisy odnośnie tego tematu będą dodatkowo tagowane #klockowyloch
#minecraft #gry
rms

Posiadam jakiegos bieda vpsa, jak cos. Tylko powiedzcie mi - 2GB to pewnie za mało?

_hdvn

@rms Na spokojnie, na razie opłacam serwer, na którym dłubię. 2 GB może faktycznie nie wystarczyć, same pluginy zajmują ponad pół GB. Ale dzięki za inicjatywę!

Zaloguj się aby komentować

Zostań Patronem Hejto i odblokuj dodatkowe korzyści tylko dla Patronów

  • Włączona możliwość zarabiania na swoich treściach
  • Całkowity brak reklam na każdym urządzeniu
  • Oznaczenie w postaci rogala , który świadczy o Twoim wsparciu
  • Wcześniejszy dostęp, do wybranych funkcji na Hejto
Zostań Patronem