Cześć
Dzisiaj podrzucam Wam do obejrzenia niestandardowy sposób promocji, na jaki zdecydowała się marka Coca-Cola. W tym przypadku była to reklama skierowana do określonego rynku, a mianowicie mieszkańców Indii oraz Pakistanu.
W marcu 2013 roku rozpoczęto kampanię mającą na celu przełamywać bariery między oboma krajami. Jak tego dokonywano? Sprawdźcie sami i oceńcie Co myślicie o takich sposobach promocji marek?
https://www.youtube.com/watch?v=ts_4vOUDImE
anervis

@MlodyMarketingowiec jak dla mnie super metoda

MlodyMarketingowiec

@anervis Zgadzam się. Kampanie niestandardowe cieszą się szczególnym zainteresowaniem marek. Obecnie to całkiem skuteczny sposób, żeby się wyróżnić, bo na rynku robi się tłoczno Na dodatek ludzie ciągle są zajęci konsumowaniem różnych treści, więc kolejne i nowe materiały muszą być dla nich ciekawsze niż zwykła reklama.

muskutanin

@MlodyMarketingowiec potańczą, popiją coca coli, a potem znowu wrócą się tłuc o Kaszmir. Spoko

Nebthtet

@MlodyMarketingowiec marketing pomysłowy. Tylko... Ilu młodych ludzi w Meksyku ma problemy zdrowotne przez fabryki coca coli, które odebrały ludziom w wielu miejscach dostęp do zdatnej do picia wody?

Zaloguj się aby komentować