Cześć
Dzisiaj podrzucam Wam do obejrzenia niestandardowy sposób promocji, na jaki zdecydowała się marka Coca-Cola. W tym przypadku była to reklama skierowana do określonego rynku, a mianowicie mieszkańców Indii oraz Pakistanu.
W marcu 2013 roku rozpoczęto kampanię mającą na celu przełamywać bariery między oboma krajami. Jak tego dokonywano? Sprawdźcie sami i oceńcie Co myślicie o takich sposobach promocji marek?
https://www.youtube.com/watch?v=ts_4vOUDImE
Dzisiaj podrzucam Wam do obejrzenia niestandardowy sposób promocji, na jaki zdecydowała się marka Coca-Cola. W tym przypadku była to reklama skierowana do określonego rynku, a mianowicie mieszkańców Indii oraz Pakistanu.
W marcu 2013 roku rozpoczęto kampanię mającą na celu przełamywać bariery między oboma krajami. Jak tego dokonywano? Sprawdźcie sami i oceńcie
https://www.youtube.com/watch?v=ts_4vOUDImE
@MlodyMarketingowiec jak dla mnie super metoda
@anervis Zgadzam się. Kampanie niestandardowe cieszą się szczególnym zainteresowaniem marek. Obecnie to całkiem skuteczny sposób, żeby się wyróżnić, bo na rynku robi się tłoczno
@MlodyMarketingowiec potańczą, popiją coca coli, a potem znowu wrócą się tłuc o Kaszmir. Spoko
@MlodyMarketingowiec marketing pomysłowy. Tylko... Ilu młodych ludzi w Meksyku ma problemy zdrowotne przez fabryki coca coli, które odebrały ludziom w wielu miejscach dostęp do zdatnej do picia wody?
Zaloguj się aby komentować