Cześć Excelowe/Office'owe świry.
Mam pytanie dotyczące zdolności pakietu office do powiązań między dokumentami.
Powiedzmy, że mam kilka dokumentów (dajmy na to instrukcji stanowiskowych), które są ze sobą tematycznie powiązane i zmiana którejkolwiek z nich powoduje potrzebę zmian we wszystkich pozostałych.
Czy kojarzycie może jakąś funkcjonalność, która pozwoliłaby wskazać/otworzyć/wyświetlić monit z listą dokumentów powiązanych z tym, który zmieniam aktualnie?
#excel #office
Mam pytanie dotyczące zdolności pakietu office do powiązań między dokumentami.
Powiedzmy, że mam kilka dokumentów (dajmy na to instrukcji stanowiskowych), które są ze sobą tematycznie powiązane i zmiana którejkolwiek z nich powoduje potrzebę zmian we wszystkich pozostałych.
Czy kojarzycie może jakąś funkcjonalność, która pozwoliłaby wskazać/otworzyć/wyświetlić monit z listą dokumentów powiązanych z tym, który zmieniam aktualnie?
#excel #office
hej nie chce wprowadzać w błąd ale masz możliwość czytania innych dokumentów za pomocą VBA, wydaje się, że nie ma ograniczeń co można zrobić
tylko trzeba umieć troche programować
@Levusek VBA to uciągnie jak chcesz np. listę zrobić.
Jak chcesz tylko podejrzeć to https://skuteczneraporty.pl/blog/jak-znalezc-lacze-w-pliku-excel/
@Levusek tylko excel? Czy inne pliki office też wchodzą w grę? Między samymi excelami to pryszcz - zakładka dane i Pobierz dane. Wysyła Cię do powerquery i budujesz zapytanko
Zaloguj się aby komentować