Co zrobić w takiej sytuacji ?
Zostało mi 14 dni gwarancji.
Kupiłem płytę główną do komputera 3 lata temu. Padła mi niedawno a gwarancja na nią była.
Kupiłem w komputroniku. Gwarancja trwa 3 lata. W lutym się kończy.
Reklamowałem płytę główną, podobno trafiła do producenta. Producent stwierdził, że działa.
Ze sąsiadem informatykiem sprawdzaliśmy tę płytę główną i nie działała. Zamontowałem starą płytę i
ta działa i komputer chodzi. Zamierzam jeszcze raz sprawdzić ale jestem pewien, że nie odpali.
Co zrobić? Czy mogę w takim przypadku oddać płytę na rękojmi?
#pytanie #pytaniedoeksperta #komputery #prawo #technologia #nocnazmiana
Zostało mi 14 dni gwarancji.
Kupiłem płytę główną do komputera 3 lata temu. Padła mi niedawno a gwarancja na nią była.
Kupiłem w komputroniku. Gwarancja trwa 3 lata. W lutym się kończy.
Reklamowałem płytę główną, podobno trafiła do producenta. Producent stwierdził, że działa.
Ze sąsiadem informatykiem sprawdzaliśmy tę płytę główną i nie działała. Zamontowałem starą płytę i
ta działa i komputer chodzi. Zamierzam jeszcze raz sprawdzić ale jestem pewien, że nie odpali.
Co zrobić? Czy mogę w takim przypadku oddać płytę na rękojmi?
#pytanie #pytaniedoeksperta #komputery #prawo #technologia #nocnazmiana
@PanDomostos rękojmia zgodnie z prawem trwa 2 lata + jeśli dobrze kojarzę to jeśli wada nastąpi w drugim roku rękojmii, wydłuża ci czas na zgłoszenie wady o rok. także jest jeszcze szansa
@PanDomostos czyli reklamowałeś przez sklep? Dlaczego nie bezpośrednio? Gigabyte? Sugeruje wykonać nagranie z prezentacją wadliwego działania od razu po odebraniu płyty. Nagranie do sklepu/serwisu producenta. Jak Cię zleją to uokik.
Zawsze jest 1% szansy, że to coś innego z konfiguracji jest winne lub po aktualizacji występuje konflikt. Dlatego na testach w serwisie sama płyta nie wykazuje usterek.
@PanDomostos korekta: jak Cię zleją to rzecznik konsumentów a nie uokik.
@D4n4ri ASUS nie gigabyte
Zaloguj się aby komentować