Jakub Biel zrobił grafiki "szczere marki", gdzie robił se jaja ze znanych marek i dostał groźby od Biedronki, nagrał o tym film.
Za Bielem dość szybko wstawił się Lidl xd
https://youtu.be/cfacDbc2Obc?si=qyPE6GZb6WE5xVj9
#heheszki #biedronka #lidl #afera
Grafika, która wywołała reakcję
@smierdakow uuuuuuuuu uuuu uuuu Barbara streisand
Komentarz usunięty
@kodyak dokładnie, o nawet samej serii nie słyszałem. Dzięki Biedronka!
Ale tam muszą mieć tęgie głowy od marketingu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@smierdakow miałem nawet tu wrzucać jak to zobaczyłem ale dokładnie myśl o tym mnie powstrzymała xDDD
@smierdakow ja to mam wrażenie że w biedrze jakiś dyrektor Janusz wkurzył się na kierownika że jest całkiem dobry i go wyrzucił a ten znalazł robotę w Lidlu i stąd ta spina teraz gdzie bieda Januszowo przegrywa Xd
@smierdakow spoko inicjatywa. O solgazie już zrobił mema?
@plemnik_w_piwie to jest ten co sam do siebie o solgazie na forum pisał? XDDD
@entropy_ ta, to ten od certyfikatów Onetu
Ten sam xD od podgrzewania kaszki na płycie solgazu, Jakub White xD wyrobił się
@plemnik_w_piwie nke, nawet nie odpisał jak zapytałem
@Felonious_Gru @pozdrawiam @plemnik_w_piwie @entropy_ już trochę minęło od tej afery. Możecie przypomnieć? On prowadził konto Solgazu na wypoku czy udawał zadowolonego klienta będąc ich pracownikiem?
@monke tak
@Felonious_Gru dzięki xD Ty to pewnie jeszcze masz kubek od Solgazu? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@monke@monke @monke
Typ zafundował mi najszczęśliwszy dzień mojego życia.
Dzień w którym wyjebałem tą płytę na elektrosmieci
@monke tak, był spoko śmieszkiem, potrafił w memy i miał charyzmę. Będąc jednocześnie pracownikiem solgazu cisnął kampanię. Nie powiem, świetnie mu szło, aż ludzie zaczęli zadawać pytania o te hasła rzekomej lepszości nad konkurencją, potwierdzeniem testów ekonomiczności itp. No i sprowokował niezadowolonych użytkowników solgazu do dyskusji opartej na faktach. No i się skończył dzień dziecka, a zaczęło się babce sranie. Przyciśnięty zaczął się miotać, prezentować gówniane wyniki i certyfikaty, które tylko napędziły karuzelę śmiechu. Gość spadł z rowerka i się wycofał. Trafił do jakiejś korpo i robił bardzo dobrą robotę, bo nauczony solgazem nie szarżował, tylko powoli robił swoje. A gość ma łeb do pomysłów, tego mu nie można odebrać. Teraz jest rozpoznawanym marketingowcem. I chyba zasłużenie. Ale te szczenięce harce to mu trzeba przypominać :] zasłużył sobie, ale niech też o nich pamięta
@plemnik_w_piwie dzięki za streszczenie. Ale czy on te działania prowadził z konta Solgaz? Czy konto prowadził ktoś inny a on się podpiął jako "anonimowy mirek"? Bo tam chyba więcej plot twistów było.
@monke on tam miał chyba zweryfikowane konto solgazu, ale szybko pokazal się z imienia i nazwiska. Bo wiesz, biel to prawie jak białek i też było z tym trochę śmiechu.
Ja pamiętam tylko jego primetime i początek upadku. Tam było dużo śmiesznych wątków, ale multikont nie kojarzę.
@smierdakow jakoś solgaz skrzętnie ominął xd
@smierdakow Mnie najbardziej bawi, że ludzie nie widzą problemu w tym, że sobie w sumie chłop wziął logo firm i używa go do tworzenia grafik, w których de facto stawia owe firmy w złym świetle i jeszcze robi to wyraźnie w celach komercyjnych (wszędzie jest jego imię i nazwisko oraz mocno nalega, aby go oznaczać, jak się je gdzieś wrzuca). To się biedronka mogła w sumie zdenerwować. Inne firmy pewnie też, ale uznały, że nie warto się szarpać. Zwłaszcza, że branżunia mocno typa broni, bo skoro on uchodzi za sprytnego marketingowca, a wyszedłby na kretyna, to kim byłaby reszta, która aktualnie jest przeciętna…
Lidl sobie śmieszkuje, ale jakby się pewnie w tym „szczerym” zestawieniu znalazł, to pewnie by udawał, że nic nie widział i nic nie słyszał.
Zaloguj się aby komentować