Według internetów opis błędu to "niewłaściwa mieszanka paliwa na biegu jałowym". Błąd wyskakuje tak raz na tydzień mniej więcej i generalnie auto nie ma jakichś spefjalnych problemów z szarpaniem, brakiem mocy czy falowaniem obrotów. Nic specjalnie się nie dzieje ale irytuje żółta kontrolka.
#mechanikasamochodowa
@ElektrolizatorDwuczlonowy Z opisami błędów z internetu bym uważał, wg internetu u mnie nie było błędu przekaźnika w module BSM tylko błąd w skrzyni biegów.
Rozłącz wtyczki od MAP, MAF, ATS, opiskaj kontakt sprayem, osłuchaj czy nie świszczy lewe powietrze.
Nie zniknie to musisz jechać na diagnostykę do kogoś kto ma interfejs do VAG tam wyjdzie dokładnie bo podmiana w ciemno obu wyżej wymienionych czujek, ATS to się chyba nie może popsuć, to zwykły termistor, może jak wilgoć wejdzie pod izolację to chyba za duże koszty.
Gx
@Man_of_Gx właśnie było auto i mechanika i ten stwierdził, że on nie wie i by trzeba było na kilka dni zostawić i on by szukał dokładnej przyczyny błędu xD Ewentualnie jak ktoś z #warszawa może polecić jakiegoś ogarniętego mechanika to poproszę o rekomendację.
Generalnie ludzie w internecie piszą, że z tym błędem to często tak, że mechanicy im wymieniają różne części, czyszczą przepustnicę, przepływkę itd. a problem nadal pozostaje xD
https://mercedes-w204.pl/silnik-i-osprzet-f13/blad-p2187-t5373.html
https://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?t=6889
Kopiuj wklej z googla
P2187 VW Symptoms
Check Engine Light (CEL) Illuminating (w/ P2187 Fault Code)
Engine hard cold start
Engine misfires (P0300, P0301, P0302, P0303, P0304 Codes Specifically)
Rough idle
Poor engine performance
Whistling noise from the engine bay
Causes of P2187 Engine
Code for Volkswagen
Vacuum leaks (PCV Valve or hoses, leaking vacuum hoses)
Clogged fuel filter
Faulty O2 Sensor
Purge valve/solenoid stuck open
Faulty Mass Air Flow (MAF) Sensor
Clogged or failing fuel injectors
Faulty fuel pump
With all of the causes listed above, it can lead you to, “Well where do I start?”, which we don’t blame you frankly. We will say, the most common causes of this fault code occurring are going to be: PCV valve leak, faulty O2 or MAF sensors, and faulty fuel pump. So check those first and if all checkout, then begin going down the list above.
@ElektrolizatorDwuczlonowy CAN może zgłaszać błędy przy gorszym kontakcie elektrycznym, to jest bardzo ciężko zdiagnozować bo kontakt raz jest a czasem jest gorszy więc nie XD-uj mechanika, chyba że ma na imię Gandalf
U mnie na zgłaszany czasem po kilka razy dziennie błąd przekaźnika głównej magistrali plusa pomogło wydłubanie i przedmuchanie modułu BSM, a w sumie nie powinno pomóc
Gx
Gx
Zaloguj się aby komentować