@bartek555 możesz anulować, mam 2 bejce 118i ad.21 i 420i ad.22 każda miała już około 10 napraw gwarancyjnych a przebiegi w obu mniejsze niż 35k
Jedynka :
-2× wypadanie zapłonu
-2× ogrzewanie i sterowanie kierowcy (właśnie będzie zaraz 3 raz bo znowu pada grzanie po chwili)
-wypadanie zapłonu (cewki)
-awaria multimediów
-awaria wirtualnego kokpitu
-awaria sprężarki klimy (łożysko na pasku piszczało) i notabene znowu zaczęło piszczeć
Czwórka:
-awaria multimediów
-awaria reflekora LP
-awaria keyless (nie chciał się otworzyc)
-awaria start /stop ( nie dawał się zgasić po wyłączeniu auta pod domem)
-awaria podnoszenia szyby kierowcy
-awaria fotela (przestał się cofać do wysiadania i reagować ma memory i guziki)
Jeszcze były jakieś dupsy różne nie wszystko pamiętam.
Jedynkę wykupiłem i właśnie sprzedaje a na jej miejsce mam tonale. Czwórka zostaje do października i też od razu do Żyda.
Nie polecam obecne generację to jakiś totalny szajs względem np 2010-2015 jak miałem też nowa piątkę.
Na dodatek jak się jebało 118i w trasie na wypadanie zapłonu i jechało max
70km/h to nie ma opcji że dostaniesz jakieś zastępcze za friko bo nie mają takiej polityki.
Obsługa przedsprzedażowa za to zajebista ale potem mają wszyscy na ciebie wyjebane.
Ić do lexusa, na auto się czeka 3mc i masz 10l gwarancji zamiast 2