@Gitler wydaje mi się, że moduł powinieneś mieć za i do tego nad tymi przekaźnikami które pokazujesz, wsadź głowę pod dechę i obczaj. Drugi BCM masz w bagażniku, ale raczej cię on nie interesuje. Jeśli nie ma modułu pod kierownicą, co jest dziwne w VAGu i musiałby być golasem czy coś, to szukałbym przy samym ECU, w Audi pewnie podchodzi się do niego od podszybia.
Może to ci coś pomoże:
https://www.kolhosniki.ru/elsaonline
Na początek rozumiem że przedzwoniłeś wszystkie bezpieczniki? Ja zawsze biorę miernik i jadę po wszystkich, bo zdarzyło mi się że przeoczony bezpiecznik od teoretycznie innego obwodu mścił się później. Dalej VCDSem możesz pewnie sprawdzić live datę manetki na samym module, czy na pewno manetka działa poprawnie. Dalej, możliwe że ten sam obwód idzie aż do tyłu i tam też może być problem. No i mierzenie na samej wtyczce przy odłączonej pompce nie musi pokazać napięcia, bo jest opcja że pojawi się dopiero po wymianie pompki i skasowaniu błędu (kiedy sterownik widzi odpowiednie obciążenie obwodu i brak błędów), ale pewności nie mam. Ogólnie multimetr w rękę i mierzysz, może masz zwarcie na kablach? Może pompka zwiera? Tam na niej powinny być jakieś pojedyńcze omy, ale nie przejście na zero, tak samo nie pełne rozwarcie - no ale możesz po prostu zasilić pompkę 12V i będziesz wiedzieć czy śmiga.