Jaki interes mają gigakorporacje w tak częstym ich upychaniu marketingowym w Europie, skoro oni nie są stąd, a ich populacja pewnie oscyluje w granicach 5%?
P. S. 4F to samo.
P. S. 2. Chyba kupię kurtkę na lokalnym placu targowym #modameska #odziez
@DerMirker tylko jak na targu będziesz kupował. To nie kupuj tych kurtek z czarnych manekinów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@DerMirker To akurat jest przydante, jezeli firma tez odpowiednio podchodzi do doboru kolorów wzgledem rodzaju karnacji. Niektore kolory wygladaja lepiej na jasnych karnacjach, inne na srednich, inne na bardzo ciemnych. W ten sposób masz jasny obraz jak to wyglada na danej osobie. Sam mam ciemna karnacje, wiec dla mnie ciemny model (murzyn, Latynos) pozwala mi lepiej wyobrazic sobie jak cos na mnie bedzie wygladalo niz jakby to byl blondyn z jasna cera.
@e5aar No przydatne w chuj, szczególnie na rynkach gdzie 99,5% kupujących to biali
@DirtDiver czytałeś ze zrozumieniem? nawet przykład dałem… Chyba że podchodzisz do doboru kolorów na zasadzie, noszę co mi się podoba, wtedy też nie robi różnicy model czy jest murzynem, eskimosem , azjata czy cokolwiek innym.
@DerMirker tak sobie wymyslili i tak to sobie dziala, mozesz zawsze napisac do ich dzialu PR czemu tak nie inaczej
bo murzyna nie trzeba myć a na białym widać syf xD
Po prostu marketingowcom siedzącym w centrali w US/UK nie chce się wymyślać (ani tym bardziej opłacać) oddzielnej kampanii dla Europy Wschodniej
>Wejdź na stronę szukać kurtki.
>Zamiast patrzeć na kurtki, patrz na murzynów.
?
Zaloguj się aby komentować