Bip beep!
Jakie wnioski możemy wyciągnąć z reklamy na YouTube? Używając reklamy 15-sekundowej?
  1. Dokładną grupę docelową, w moim przypadku to nie wiadomości a ludzie i rozrywka a dokładniej "do dyskusji"
  2. Na jakim urządzeniu oglądane są materiały.
  3. Demograficzne informacje
  4. Czas i dzień
  5. Kraj w moim przypadku będzie potrzebna druga kampania na same niemcy, aby dowiedzieć się więcej
f902c9fe-ba28-4385-aa9e-5ff354941f27
d6e56458-4104-48c6-bf0d-c16baa1e0411
Nebthtet

Analytics to bardzo potężne narzędzie. Niestety bardzo poprzycinane w ostatnich latach... Ech, kiedyś dane odnośnie odwiedzalności witryny można było mieć NAPRAWDĘ precyzyjne, teraz imperium zua (alphabet) taką jakość zostawia dla siebie.

adrian-wieczorek

@Nebthtet ta, a może być tak ze zostanie w EU zabronione; V

Nebthtet

@adrian-wieczorek a niby czemu? Te dane są już tak mocno zanonimizowane, że to byłoby działanie antykonsumenckie wręcz

adrian-wieczorek

@Nebthtet z tego powodu ze US Privacy Shild nie oferuje takich samych standardów, ale w co wątpię, zapłacą należycie i będzie git.

Nebthtet

@adrian-wieczorek w USA wszystkie sprzedawania danych są na legalu, jak się odpowiednio posmaruje

IMO Stany to definicja wręcz "dzikiego" kapitalizmu

Zaloguj się aby komentować