Bip beep!
Jakie wnioski możemy wyciągnąć z reklamy na YouTube? Używając reklamy 15-sekundowej?
Jakie wnioski możemy wyciągnąć z reklamy na YouTube? Używając reklamy 15-sekundowej?
-
Dokładną grupę docelową, w moim przypadku to nie wiadomości a ludzie i rozrywka a dokładniej "do dyskusji"
-
Na jakim urządzeniu oglądane są materiały.
-
Demograficzne informacje
-
Czas i dzień
-
Kraj w moim przypadku będzie potrzebna druga kampania na same niemcy, aby dowiedzieć się więcej
Analytics to bardzo potężne narzędzie. Niestety bardzo poprzycinane w ostatnich latach... Ech, kiedyś dane odnośnie odwiedzalności witryny można było mieć NAPRAWDĘ precyzyjne, teraz imperium zua (alphabet) taką jakość zostawia dla siebie.
@Nebthtet ta, a może być tak ze zostanie w EU zabronione; V
@adrian-wieczorek a niby czemu? Te dane są już tak mocno zanonimizowane, że to byłoby działanie antykonsumenckie wręcz
@Nebthtet z tego powodu ze US Privacy Shild nie oferuje takich samych standardów, ale w co wątpię, zapłacą należycie i będzie git.
@adrian-wieczorek w USA wszystkie sprzedawania danych są na legalu, jak się odpowiednio posmaruje
IMO Stany to definicja wręcz "dzikiego" kapitalizmu
Zaloguj się aby komentować