Mimo wszystko mam wrażenie, że przegiąłem z zakupem...
#samochody
@jarezz be efy bardzo dobre opony, szacun opie
@jarezz czemu przegiąłeś?
@entropy_ @Okrupnik @LondoMollari
Mam wrażenie, że auto, które nie jest terenowe stricte dziwnie będzie wyglądać, może komicznie z takim bieżnikiem. Z drugiej strony przynajmniej nie będę musiał kół łatać jak inni w pracy.
@jarezz a co Ty się wyglądem przejmujesz. Mają być funkconalne a nie ładne.
Jeszcze się okaże że zaoszczędzisz jeżeli rzeczywiście często kapcia łapiesz
@jarezz Oj tam oj tam. Jedyny zarzut jaki do niej mogę mieć to słabe zachowanie na mokrej drodze - ale jest to zero zaskoczenia przy tym bieżniku. Po prostu trochę wolniej jeżdżę i tyle.
Teraz na śniegu i lodzie się zacnie sprawuje.
@entropy_ ja raz przeciąłem oponę na tluczniu ale kolegom w pracy zdarza się i po 2-3 razy na dzień (rekordzista 4x jednego dnia).
@LondoMollari teraz na lód mam kolce. Ale cicho o tym. W sobotę już będę na nich w FI.
@jarezz xD
Przecież to nie zarobicie tyle żeby codziennie komplet kapci kupować xD już bym wolał sobie na dojazdy do pracy t55 z demobilu kupić przy takim zużyciu opon xD
@jarezz Ja sobie do tych opon kupiłem łańcuchy jak pierwszy raz jechałem w prawdziwą zimę (w Góry Izerskie w szczycie sezonu). Koniec końców wtedy jednego kolesia z rowu wyciągałem, a łańcuchy leżą niewyjęte z pudełek od nowości. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@entropy_ to raz czy dwa się tak zdarzyło. Co do zarobków, to zależy od euro ale komplet mnie wyszedł nieco ponad dniówkę za te BF.
@LondoMollari mocno zawodzi na mokrej nawierzchni?
@jarezz wolał bym te pieniądze wydać na kąpiel w jeziorze w nieczynnym wulkanie na hawajach niż na opony.
Ale ja to ja xD
mocno zawodzi na mokrej nawierzchni?
@jarezz Przy deszczu jadę jakieś 10km/h wolniej niż bym jechał na szosowej oponie. Szczególnie uważam w ostrych zakrętach. Hamowanie jest nawet ok. Przy ruszaniu ze stopu na mokrym też delikatnie się obchodzę z gazem, bo auto potrafi zarzucić tyłem jak się za mocno przyciśnie.
Auto duże, ciężkie i bez elektroniki (stary Nissan Patrol) więc i tak nim nie szarżuję.
@jarezz Ja jestem bardzo zadowolony z tej opony, tylko w głebokim błocie nie dawała rady. Użycie jakieś 60% asfalt, 20% szuter, 20% stricte offroad (no i teraz śnieg, ale też daje radę).
Lepij wincyj jak mnij
@jarezz tu imo bardziej będzie kwestia jak napędy sobie poradzą ze zwiększonymi oporami toczenia, powinien wyglądać kozacko
@radidadi rozmiar opony zgodny z info od producenta. Co do bieżnika i napędów to nie widziałem w necie problemów z A/T w tym aucie.
Znajomy ma je w służbowym Tiguanie i lata miło, a napędy też offroadowe nie saa w tym aucie więc zakładam, że będzie ok.
@jarezz masz CVT?
@radidadi tak. Z programem do symulacji biegów i przełożeniem L na teren czy holowanie.
@jarezz czy ciebie też śmieszy symulacja biegów? Xd
@maximilianan dziwna na początku była. Teraz dla ucha przyjemniejsza od zwykłego programu jak np. toyota.
@jarezz tak samo miałem. Szkoda że samemu nie można wybrać "biegu"
@jarezz to tylko kwestia na ile solidne są mechanizmy nissanowskie, imo jak nie będziesz go katował t
o wytrzyma
@radidadi nie, katować w błocie nie będę. Czasem po deszczu na budowie jakaś drogą troche podmoknie I bloto na normalnych oponach się obkleja i ciężko wyjechać. Te AT właśnie po to i trochę z fanaberie mojej.
@jarezz ja miałem 2 razy i więcej bym nie kupił. Ładnie wyglądają fakt ale ślizgają się jak pojebane. Jak będziesz niezadowolony polecam przesiadkę na yokohamę ¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯
@Zly_Tonari zobaczymy. Były tu osoby co polecały geolandar, które dodatkowo tańsze były. ¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯
Geolandar lepszy. Mam teraz na aucie Falken Wildpeak AT mają symbol 3PMSF i super na śniegu robią, polecam. W sumie BFG to żadna rewelacja, MT jak i AT tak samo rozczarowujące.
@Mechanik_rowerowy geolandary tutaj polecali. BFG znajomy z pracy i tym się zasugerowałem. Ni zimę mam kolce 3PMSF na fińskie drogi.
Zaloguj się aby komentować