Szczerze póki co nie wiem co to jest xD ale celuję w coś a'la immersive sim.
Okodowany jako taki movement, podstawowy HUD, podnoszenie/upuszczanie przedmiotów, interakcje z obiektami (tu widoczny vent) i system notek które można sobie czytać. Świat oparłem na mapach w formacie Quake'a dzięki wykorzystaniu pluginu TBLoader (odpowiednik Qodota dla Godota 4.0) i edytora Trenchbroom.
Następny krok - wiele opcji interakcji per obiekt, a potem animowani NPC z jakimś wstępnym AI.
A oto "gameplay".
#gamedev
@pierogo Podoba mi się styl tej gierki
Wow, to wygląda świetnie. Na rynku jest o wiele za mało immersive simów. Nie wiem czy coś jest z FOV nie tak czy to tylko w oczach mi się pierdoli. Co do animacji, to polecam użyć AI od Rokoko. Dwa dni temu natknąłem się na ten filmik: https://www.youtube.com/watch?v=XgZFu8oTrqs i tam autor wszystko całkiem nieźle opisał.
@Billu FOV faktycznie jest podwyższony, zazwyczaj gram na 110-115 i tu też go podbiłem przy ustawianiu kamery
Jeśli chodzi o animację 3D to można powiedzieć że jestem jaroszem, więc filmik na pewno obczaję, wielkie dzięki!
@Aryo Miło to słyszeć!
@pierogo Liczę na więcej filmików, bo to już teraz ma duży potencjał! Przesaturowane peerelowskie pocztówki w połączeniu z immersive simem przywodzi mi na myśli Peripetię (Post-Soviet Cyberpunk Poland) - https://store.steampowered.com/app/1437760/Peripeteia/
Zaloguj się aby komentować