#ai #ladnapani #stablediffusion #aiart
@RealAKP nieźle wyszło, ale są niedoróbki
@lexico jak się patrzy wystarczająco długo, to w każdej takiej wygenerowanej grafice coś się znajdzie, starałem się dopracować dłonie, stopy, włosy itd ale tego co się dzieje z tkaninami to już nie sposób ogarnąć ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Pewnie że tak, ale dla mnie się podoba 😄
@RealAKP zobacz nad lewą piersią, jest wcięcie, a nie ma tkaniny, która by to wcięcie powodowała. Zgięta noga w kolanie, a mimo wszystko ta strona ciała wyższa. Co do reszty, to jestem pod wrażeniem.
@lexico Rzeczywiście, tkanina miesza się ze skórą nad piersiami, tak jakby włosy były granicą tkanina-skóra. Ale poza z przeniesieniem nacisku na jedną nogę wydaje mi się prawidłowa, niżej jest ramię ze strony która jest podparta. Natomiast miałem wątpliwości co do proporcji nóg, ale przy szerokim kącie z góry też wszystko może się mieszać i na prawdziwym zdjęciu też mogłoby wyglądać nienaturalnie więc tu też nie jestem pewien.
@RealAKP zginając nogę do środka przenosi się ciężar na drugą stronę, bark idzie do przodu i się obniża, a tu jest u góry i do tyłu.
AI ma problemy z rękami - patrz paliczki bliższe i paznokcie. Dodatkowo obrys palca wskazującego wygląda jakby dłoń była malowana.
Stopa pomimo zamazania też ma nieanatomiczny wygląd.
@lexico Tak, dłonie w pierszej grafice zazwyczaj wyglądają w ten sposób jak w załączeniu, żeby to jako tako wyglądało trzeba sporo ręcznie dorysować i spędzić wiele godzin na poprawkach, ale technologia raczkuje, myślę że devowie też zdają sobie sprawę z błędów dłoni i stóp i pracują nad poprawą tych aspektów.
Zaloguj się aby komentować