Pierwsze testy pomiaru mocy, jednak prędkości zwiftowe nie mają się nijak do rzeczywistości, ale za to średnie waty podobne :)
Wpis dodany za pomocą https://hejto.sztafetastat.eu
#rowerowyrownik


Może to kwestia ujęcia, ale siodło wygląda na strasznie mocno pochylone. Przy lemondce dziób ma być nieco niżej, ale na - 1/-3, a nie -20 :)
Waty ładne!
@Skawarotka Fest pochylone, tutaj nie zauważyłem. Ręce i obręcz barkowa nie cierpną?
@Furto nadgarstki trochę bolą ale muszę jeszcze pokombinować z ustawieniem manetek. Z tak ustawionym siodełkiem lepiej mi jeździć na dropach i na lemondkach, no ale dupa trochę zjezdża przy normalnej pozycji.
Nie byłem na fittingu, po prostu robię małe regulacje i sprawdzam jak się czuje po 1-1,5h jazdy ;)
@Skawarotka Sprawdź Road-Racing Channel na YT, Bartek prowadzi świetny cykl w tematyce bikefittingu.
Klamki powinny być uniosione o kilkanaście stopni względem kierownicy, u Ciebie wygląda jakby były praktycznie na zero. Jeśli nadgarstki bolą od strony kciuka, a nie małego palca, stąd by się to brało.
Siodło daj na płasko, obniż czub o 2 mm i próbuj.
Ale nie rób więcej niż 1 zmiany na raz. Zacząłbym od siodła.
@Furto niestety mniej pochylone siodło drażni mnie w perineum jak schodzę na dropy lub do aero. Z bólem rąk to nie jest taki duży problem bo mam kilka pozycji do wyboru i nie muszę cały czas jechać w jednej. Sezon dopiero się zaczyna a jednak dobra pozycja do zwifta nie koniecznie okazała się być idealna do jazdy w realu
@Skawarotka Może być także siodło do wymiany, to które masz wygląda na całkiem "obfite". Nim miększe siodło, tym bardziej się w nie zapadasz.
Są takie nieco chudsze, z większym otworem anatomicznym. Selle San Marco Aspide, Bontrager Verse Comp (+wersja short), czy Fiziki Tempo/Vento mógłyby się okazać lepsze.
Teraz jeszcze tak patrzę, manipulowałeś kierownicą pochylając ją do przodu?
@Furto kierownicę montowałem sam więc pochylenie ustaliłem jak mi pasowało i tak naprawdę szukałem kompromisu między wygodą na dropach i na manetkach. Manetki tak zamontował sklep i nie chciałem odwijać owijki żeby to poprawić ale czuję że to mnie właśnie czeka...
Siodełko póki co zostaje, jest wygodne mimo że nie pasuje zupełnie do roweru, a ważę ponad 100kg więc ma co dźwigać. Dla porównania fabryczne siodełko było za wąskie i po 30 km miałem straszny ból dupy.
@Skawarotka Są zwolennicy teorii, że nie da się idealnie ustawić pozycji zarówno pod lemondkę jak i klamki/dropy.
Od kiedy mam lemondkę, dropów prawie nie używam, więc dostosowałem ustawienie pod nią, ale i na klamkach wygodnie mi się jeździ. Nie wiem też, czy nie powinieneś podjąć takiej decyzji i zacząć od poprawy kierownicy.
A pomiar mocy w jaki sposób? Musiałeś pedały zmienić?
@Koloalu do rivala można dokupić lewą korbę z pomiarem mocy, przynajmniej łatwo to zamontować
@Skawarotka dzięki :)
Zaloguj się aby komentować
https://www.hejto.pl/wpis/160-902-50-27-34-161-013-trenazer-i-dwie-jazdy-na-zewnatrz-w-piekna-pogode-wpis-
Nie regulowane od tamtej jazdy ;)
160 902 + 50 + 27 + 34 = 161 013 Trenażer i dwie jazdy na zewnątrz w piękną pogodę :) Wpis dodany za pomocą - Skawarotka - Hejto.pl
160 902 + 50 + 27 + 34 = 161 013 Trenażer i dwie jazdy na zewnątrz w piękną pogodę :) Wpis dodany za pomocą https://hejto.sztafetastat.eu rowerowyrownik