Zdjęcie w tle
raikage

raikage

Osobistość
  • 507wpisy
  • 95komentarzy
Jedna z moich ulubionych gier ever, Thief II - The Metal Age, wydany w 2000 roku przez Looking Glass Studio. Zdecydowanie podobała mi się bardziej niż pierwsza część, przede wszystkim dlatego, że nie odwiedzamy już jakichś jaskiń czy lasów, natomiast operujemy w mieście, na przykład podczas znakomitej misji w banku. Akcja rozgrywa się podczas Ery Metalu, w której w siłę rośnie frakcja Mechanistów, a służby bezpieczeństwa korzystają z najnowszych zdobyczy techniki. Ponownie wcielamy się w Garretta, mistrza złodziejskiego fachu, który musi powstrzymać niecne plany ojca Korrasa, odpowiedzialnego za budowanie kuźni i produkcję robotów.
Historia Thiefa jest dobrze napisana i okraszona jest znakomitymi wtedy przerywnikami filmowymi. Misje są urozmaicone i bardzo, ale to bardzo klimatyczne. Jako gracz czułem wręcz, że to ja sam się skradam i przebywam w ciemności.
Piszę, bo dziś rano odkryłem, że Thief 2 ma całkiem ładną społeczność moderską z różnymi modami zawierającymi choćby nowe misjami czy teksturami. Nabrałem więc niesamowitej ochoty sobie ponownie zagrać.
https://www.youtube.com/watch?v=iUxsgmJv-2c
https://www.moddb.com/mods/thief-2-hd-texture-mod
#gry #thief

Zaloguj się aby komentować

#midjourney #pixelart #aiart
30655a00-d75c-4d6e-8286-0aa9b2719baa
beetroot

Coś z nogami ma ten dinozaur

raikage

@iwishhave-ram cryptid dos vga pixel art --ar 16:9 --seed 6500 --s 750 --q 2 -- coś takiego mniej więcej

iwishhave-ram

@raikage dzięki! próbowałem też sie bawić w generowanie pixelartu ale często wychodziły brzydkie kafelki, będe kombinował z -s i -q

43fc8dc4-9d52-4b47-9e8d-fe4d1c296a83
SZWIERZAK

Fajne. Nie wiem dlaczego ale mi pixelart nie wychodzi pikselowaty tylko jakis taki bajkowy jest

Zaloguj się aby komentować

Zostań Patronem Hejto i odblokuj dodatkowe korzyści tylko dla Patronów

  • Włączona możliwość zarabiania na swoich treściach
  • Całkowity brak reklam na każdym urządzeniu
  • Oznaczenie w postaci rogala , który świadczy o Twoim wsparciu
  • Wcześniejszy dostęp, do wybranych funkcji na Hejto
Zostań Patronem
37 lat temu w Japonii premierę miała pierwsza gra typu jRPG Dragon Quest przeznaczona na konsolę NES. Przy grze pracował twórca serii Dragon Ball, AkiraToriyama, ktory odpowiadał za szkice koncepcyjne postaci i przeciwników. .Już w pierwszych dniach sprzedaży osiągnął wielki sukces, sprzedając się łącznie w 2 milionach egzemplarzy. W porównaniu do innych gier z gatunku, posiadał on uproszczone elementy jak choćby system interakcji.
https://youtu.be/5U5gnCG0AUI
#gry #nes #historia

Zaloguj się aby komentować

Tytuł: Oni Żyją
Rok premiery: 1988
Reżyser: John Carpenter
Gatunek: Sci-fi
Autor plakatu: elvisdead
#filmy #plakatyfilmowe
80a6ffa2-ebc4-4f1d-ad89-29a16ef8f3a6
Armo11

I have come to chew bubble gum and kick ass...

Cytat ten został później wykorzystany w grze Duke Nukem 3D.


https://youtu.be/u2ZxBhfwjf0

Corrosive_Dust

@raikage Pamiętam, że bardzo lubiłem ten film za guwniaka

Basement-Chad

Najśmieszniejsze, że szury wierzą, że ten film jest oparty na faktach autentycznych

Zaloguj się aby komentować

#gry #ps5 #metalgearsolid
519c9a43-935a-4dca-9b1c-8d9c60388fb4

Zaloguj się aby komentować

wielkaberta

Moment, to w czasie rzeczywistym rzutuje obraz przez "protokół" teletekstu, czyli te "paski telewizora" co nie są widoczne na rzutniku TV?

pozdrawiam_was_ciule

@wielkaberta na to wygląda. chociaż zastanawia mnie na ile to jest możliwe technicznie, bo nie jestem pewien czy teletekst pozwala na takie "odświeżanie" (w sensie tyle fps)


Edit: Ok, wygląda na to, że można uzyskać wysoki FPS i robić animacje. Także gość całkiem spoko robotę zrobił.


https://www.youtube.com/watch?v=nAT09sBOzYQ&t=82s

Zaloguj się aby komentować

John Romero z egzemplarzem gry Daikatana wyprodukowanej przez jego studio Ion Storm. Wydana 23 maja 2000 roku była spektakularnym upadkiem jednego z ojców gatunku FPS, po którym się już nie pozbierał.
#gry trochę #retrogaming
24ef0b3d-988d-40b5-b5f5-fd3f24a79fd1
Esubane

@raikage polecam ograć z fanowskim patchem 1.3 który doprowadza tą gierkę do tego, czym miała ona być. Można albo grać z pomagierami AI (którzy mają 10x więcej HP niż normalnie i nie trzeba ich prowadzić za rączkę jak dzieci we mgle) albo ich całkiem wyłączyć. Ja grałem z całkiem wyłączonymi.


Największą wadą tej gry jest jej pierwszy epizod, który jest koszmarny. Walczysz z jakimiś mechanicznymi żabami, metalowymi ważkami i innym takim wnerwiającym ciulstwem, bronie w tym epizodzie są naprawdę dziwne i mało mają wspólnego z kanonem gier FPS (nie ma zwykłej maszynówki, shotgun strzela 6 nabojami naraz jeden po drugim, mamy granatnik i rakietnicę, jakiś blaster jak w Gwiezdnych Wojnach który rykoszetuje i trafia nas samych oraz coś w stylu BFG które ma taki zasięg rażenia że bardzo trudno jest tego użyć i się tym samemu nie zabić. No i nie mamy Daikatany, dopiero w drugim epizodzie ją dostajemy.

DiscoKhan

@Esubane nawet po tylu latach i fanowskich poprawkach AI kompanów dalej jest złe i rzeczywiście najlepiej ich wyłączyć.


Nawet sobie nie wyobrażam jaką torturą ta gra musiała być przy premierze jak takiego luksusu się nie miało.


Ogólnie byłbym ostrożny z poleceniem tego tytułu w ogóle, później nie jest tak źle, niektóre bronie są naprawdę całkiem spoko ale ma mnóstwo pomniejszych wkurwiałek.


Żeby tą grę faktycznie doprowadzić do pełnej używalności to chyba trzeba by było od zera ją napisać, bo sorry ale posiadanie kompana miało być jej elementem, a nie ich wyłączanie. Zaś nie wygląda na to żeby doprowadzenie ich do porządku było w ogóle możliwe.


Nie pierwsza i nie ostatnia gra gdzie ambicje znacznie przerosły twórców.

Esubane

@DiscoKhan no ale z tym patchem jest to już grywalne i warto ograć dla całkiem dobrego designu poziomów, broni i bardzo mocnego soundtracku. No i sterowanie jest niewątpliwym plusem, jak się zapakuje chociaż 2 pkt w szybkość ruchu to się zasuwa po mapie jak na filmikach defrag trickjumping.


Przez zawirowania w procesie produkcji, zmiany silnika, Johna Romero który był Johnem Romero gierka wyszła ze 2 lata później niż powinna, a i tak była mocno niedogotowana w bardzo wielu aspektach.


Dużo gorzej został potraktowany Blood 2, gdzie developerów cisnął chciwy na kasę wydawca, dając im niecały rok żeby to postawić i wypuścić. W takim krótkim czasie ciężko zrobić coś lepszego niż to co dostaliśmy. Z Daikaszaną było inaczej, czasu mieli dużo.

FOTEL

@raikage JOHN ROMERO WILL MAKE YOU HIS BITCH


szkoda że tak typo skończył to przykre, że iD software nie jest tym samym co było kiedyś

Odczuwam_Dysonans

Podjerzanie zadowolony, jak na to co trzyma w rękach xD za to grę z tła, Vampire: The Masquerade - Redemption wspominam całkiem miło, chociaż to było tak dawno że dużo to z niej nie pamiętam. Pamiętam za to cały "case" Daikatany. Szkoda że wyszło aż tak źle.

Zaloguj się aby komentować

#grafika #midjourney #pixelart
cec0b444-ef21-49ed-8db8-7fc38e667ec8
raikage

**fantasy hillside with a portal to the 90s retro pixel art dimension shaped like a twisting vortex moebius strip, pixelart, highly detailed fantasy painting --v 5.1 --s 250 --q 2**

Spider

@raikage widac inspiracje z "No

man's sky" nawet drzewa podobne.

b6ff0594-6cd4-47b5-ad33-9d219b3d5c05

Zaloguj się aby komentować