Z góry przepraszam jeżeli zrobię coś źle, to mój pierwszy wpis, wybaczcie.
Cześć,
przychodzę do Was z pytaniem - jakie są wasze doświadczenia z reklamacjami/naprawami gwarancyjnymi/zwrotami pieniędzy w #x-kom?
Chcę się też trochę wyżalić. Pod koniec listopada oddałam drugi raz laptopa na naprawę gwarancyjną i obecnie jestem na etapie czekania, kiedy sprzęt w końcu pojawi się w salonie, ale od początku.
W połowie zeszłego roku oddałam laptopa do naprawy, wszystko przebiegło sprawnie, wymienili matrycę i jak to serwis, reinstalowali OS. Po przegraniu jakiegoś czasu na komputerze stwierdziłam, że problem nie zniknął, lecz się zmniejszył no i dodatkowo matryca jest na połowie powierzchni rzułta. No to reklamacja - po ponad miesiącu zero informacji, dopiero jak zaczęło się do nich dzwonić i dopytywać to coś tam odpowiadali ale oczywiście żadnych konkretów. Po upływie ustawowych 30 dni (dalej to ja musiałam dzwonić i pytać o status urządzenia) otrzymałam info, że naprawa, ale usterka matrycy nie została potwierdzona. Mało tego, w zeszłym tygodniu, oczywiście nie informując mnie, wysłali sprzęt kurierem nie do salonu, ale na mój adres, w dodatku niepełny (możliwe, że popełniłam błąd przy uzupełnianiu danych w zamówieniu albo co, teraz nie pamiętam). Przesyłki nie przyjęłam, wróciła do centrali. No i wszystko byłoby dobrze gdyby nie to, że oddałam sprzęt na gwarancję bezpośrednio w salonie specjalnie po to, aby tam go odebrać, nikt ze mną nie ustalał wysyłki sprzętu pod mój adres. W opiniach w internecie czytałam, że to ich dosyć częsta praktyka.
Teraz czekam na dostarczenie komputera do salonu x-kom ale obawiam się, w jakim będzie on stanie. Szczerze mówiąc jestem bardzo zawiedziona postawą sklepu, bo nigdy nie miałam z nimi takich doświadczeń. W moim odczuciu w ostatnim czasie coś się tam zepsuło. A jak jest u Was?
#x-kom #laptopy #gwarancja